Czy podziwiacie wolność (wyznania) w Rosji? [ Narodziny Lucyfera zarejestrowane w Permie :-) ]

Data: 2014-10-15 16:53:27
Autor: A. Filip
Czy podziwiacie wolność (wyznania) w Rosji? [ Narodziny Lucyfera zarejestrowane w Permie :-) ]
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Satanisci-z-Rosji-nadali-swojemu-dziecku-imie-Lucyfer,wid,16961457,wiadomosc.html

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Do ludzi po naukÄ™, do matki po koszulÄ™.  (PrzysÅ‚owie polskie)

Czy podziwiacie wolność (wyznania) w Rosji? [ Narodziny Lucyfera zarejestrowane w Permie :-) ]