[Citi] Czy polecany moze byc polecajacym?

Data: 2015-10-10 11:30:52
Autor: jakson
[Citi] Czy polecany moze byc polecajacym?
Poleciłem znajomemu kartę kredytową Citibanku. Jeśli wszystko przebiegnie prawidłowo,
to otrzymamy po 400zł (ja jako polecający a on jako polecany).

Czy ten znajomy może również polecić kartę kredytową i otrzymać kolejne 400zł (tym razem jako polecający)?

Data: 2015-10-10 05:34:56
Autor: bi123
[Citi] Czy polecany moze byc polecajacym?
Tak. Polecony, jako już nowy klient banku, dostanie 400 zł w ciągu 30 dni
gdy poleci osobę która nie jest klientem Citibanku. Ważne jest by obie strony
zdążyły ze wszstkim w okresie promocji.

Data: 2015-10-28 17:25:40
Autor: W
[Citi] Czy polecany moze byc polecajacym?
jakson wystukał, co następuje:

[...]

Afair gdzieś w regulaminie było, że osoba polecająca powinna mieć kartę od jakiejś tam daty (chyba coś około początku roku).

[Citi] Czy polecany moze byc polecajacym?