Czy policjanci od Igora Stachowiak (Wrocław) uczestniczyli w LUDOBÓJSTWIE? [Prawo według Cichanuskiej]

Data: 2020-08-26 15:22:27
Autor: A. Filip
Czy policjanci od Igora Stachowiak (Wrocław) uczestniczyli w LUDOBÓJSTWIE? [Prawo według Cichanuskiej]
https://www.rmf24.pl/raporty/raport-bialorus-po-wyborach/news-cichanouska-po-nowych-wyborach-bedzie-sledztwo-w-sprawie-lud,nId,4692565
Cichanouska podkreśliła też, że po przeprowadzeniu nowych wyborów
prezydenckich konieczne będzie wszczęcie śledztwa w sprawie
*ludobójstwa* . Objęte miałyby nim zostać te osoby, które zgodziły się na
wykonanie przestępczych rozkazów. Światowe media obiegły zdjęcia
protestujących, którzy po aresztowaniu byli bici i katowani przez
mundurowych.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Ludob%C3%B3jstwo
Artykuł II Konwencji definiuje ludobójstwo jako czyn ,,dokonany w
zamiarze zniszczenia w całości lub części grup narodowych, etnicznych,
rasowych lub religijnych, jako takich:
a) zabójstwo członków grupy
b) spowodowanie poważnego uszkodzenia ciała lub rozstroju zdrowia
psychicznego członków grupy
c) rozmyślne stworzenie dla członków grupy warunków życia, obliczonych
na spowodowanie ich całkowitego lub częściowego zniszczenia fizycznego
d) stosowanie środków, które mają na celu wstrzymanie urodzin w obrębie grupy
e) przymusowe przekazywanie dzieci członków grupy do innej grupy"[3].

--
A. Filip

Data: 2020-08-26 15:30:43
Autor: Robert Tomasik
W dniu 26.08.2020 o 15:22, A. Filip pisze:
https://www.rmf24.pl/raporty/raport-bialorus-po-wyborach/news-cichanouska-po-nowych-wyborach-bedzie-sledztwo-w-sprawie-lud,nId,4692565

Chyba pomyliłeś podlinkowany materiał, albo zmieniła się treść tego
artykułu. Tam nie ma słowem o zdarzeniu z Wrocławia.

--
Robert Tomasik

Data: 2020-08-26 15:50:28
Autor: A. Filip
Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl> pisze:
[...]

Tam jest o arbitralnym uznaniu *bicia* przez Białoruską policję
Białorusinów za ludobójstwo.  Ponieważ  nie ma wyjaśnienia dlaczego
akurat to ma być *ludobójstwem* to IMHO równie arbitralnie można uznać
"zdarzenia sprzed zgonu Stachowiaka" za ludobójstwo.
  Cinanouska "jako polityk" może sobie pierdolić co jej ślina na język
przyniesie.  Jak my mamy to traktować poważniej to powinniśmy widzieć
konsekwencje "swobodnej interpretacji prawa (międzynarodowego)" =>
albo "doprecyzować dlaczego" albo spuścić jej gadkę z prądem Wisły.

Postnąłem to na grupę prawo bo może ktoś "doprecyzuje" ten IMHO na
pierwszy rzut oka prawny debilizm.  Może przy odpowiednim "naciągnięciu"
okaże się ona ma rację a "zwykłym ludziom" tylko się błędnie wydaje co
to jest (prawnie) ludobójstwo i to nie musi być aż taka straszna zbrodnia.

A bardziej poważnie o konsekwencjach: według jej "logiki" w
Iraku/Egipcie jak strzelano ostrą amunicją do demonstrantów z
"wielokrotnym skutkiem śmiertelnym" to tym bardziej zaszło ludobójstwo?
IMHO podwójne standardy potrzebne są skurwysynom, idiotom albo
leniom śmierdzącym. Mądry człowiek który się nie leni potrafi
(przeważnie) dostroić jeden zestaw standardów do potrzeb.

--
A. Filip

Data: 2020-08-27 00:20:16
Autor: Robert Tomasik
W dniu 26.08.2020 o 15:50, A. Filip pisze:
[...]

To było może choć napisać, o czym chcesz podyskutować.

[...]

OK teraz rozumiem, w czym problem i o czym chcesz ten wątek ciągnąć.

Moim zdaniem to takie samo "ludobójstwo", jak Ukraina na swoich
wschodnich rubieżach prowadziła na początku wojny "operację
antyterrorystyczną". USA w Iraku walczył z bronią chemiczną - której
nigdy nie znaleziono. Za czasów moich studiów nazywało się to "Casus beli".

Nie będę się wypowiadał na temat Łukaszenki, bo dziennikarze, jak zwykle
piszą głupoty. Musiał bym, tam jechać. Zobaczyć. Zbadać. Porozmawiać z
ludźmi. Wówczas miałbym jakiekolwiek zdanie na temat tego, co tam się
faktycznie dzieje. U nas jak były wybory prezydenckie, to też niektórzy
przecież próbowali wyprowadzić ludzi na ulicę. I też pod sztandarami
"walki o demokrację".

Zastanawiam się, kto tam bardziej miesza: nasze, czy Rosyjskie służby.
Obydwa kraje mają ochotę na przejęcie pod opiekuńcze skrzydła ten kraj.
Wątpię, by Ukrainie był tam potrzebny problem, a Litwa raczej jest -
choć mogę się mylić - za słabym graczem.

Moim zdaniem i Polska i Rosja próbuje to rozegrać poprzez pomoc
uciemiężonemu ludowi Białorusi. nie wiem, co na to lud Białorusi, bo im
chyba pasuje być osobnym państwem.

--
Robert Tomasik

Data: 2020-08-27 20:28:52
Autor: Kviat
[...]

Zakładam, że piszesz o ostatnich wyborach prezydenckich.
Też mnie martwi, że tak mało ludzi rozumie co się dzieje i tak dużo nie chce wychodzić na ulicę walczyć o demokrację.
No cóż... w szkołach zamiast historii i jak powstawał faszyzm uczą teraz religii, to nie ma co się dziwić.
Aż strach myśleć czego uczą w szkołach policyjnych, skoro policjanci ochraniają przemarsze faszystów, zamiast zgodnie z prawem wsadzać ich do więzienia.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2020-09-01 13:20:59
Autor: Olin
Dnia Thu, 27 Aug 2020 00:20:16 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

[...]

Na Białorusi był Karczewski i orzekł, że Łukaszenka to ciepły człowiek, a
jemu chyba wierzysz, bo wszak wszystko robi dla idei.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

,,Nie ma takiego problemu, ani osobistego, ani rodzinnego, ani narodowego,
Różańca"
Matka Boża do s. Łucji

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2020-09-01 13:47:02
Autor: A. Filip
Olin <kuku@adres.w.stopce> pisze:
[...]

A podasz konkretną datę wypowiedzi i zacytujesz "słowo w słowo"?
Ja mogę opierdalać za to co on sam powiedział a nie za to
"jak ci się zechciało zapamiętać", szczególnie na grupie *prawo* .
"Pamięć świadka" wypada wspierać dowodami *jak się da dość łatwo* .

AFAIR Każdy rząd RP3 miał okres "wyrywania Łukaszki ze szponów Putina".
W politycy KIEDY dość często bywa ważniejsze niż CO.

--
A. Filip

Data: 2020-09-01 14:23:17
Autor: Olin
Dnia Tue, 01 Sep 2020 13:47:02 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

A podasz konkretną datę wypowiedzi i zacytujesz "słowo w słowo"?

Sam se posłuchaj, co mówił, a potem mówił, że nie mówił.
https://tvn24.pl/wideo/z-anteny/karczewski-lukaszenka-to-cieply-czlowiek,1580111.html?playlist_id=31421

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Nikołaj Gogol

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2020-09-01 16:55:57
Autor: ąćęłńóśźż
Czy policjanci od Igora Stachowiak (Wrocław) uczestniczyli w LUDOBÓJSTWIE? [Prawo według Cichanuskiej]
Ja myślę, że esbecy którym PiS odebrał emerytury mówią o Łukaszence bardzo ciepło.
Choć nie ma za tym jakiejś idei, bo esbeckie kurwy jak to kurwy były z definicji bezideowe.
To ile Ci odebrali?

-- -- -
Łukaszenka to ciepły człowiek

Data: 2020-09-02 11:20:13
Autor: Olin
Dnia Tue, 1 Sep 2020 16:55:57 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

 esbeckie kurwy jak to kurwy były z definicji bezideowe.

Czasy się zmieniają, SB już dawno nie ma, ale natura nie znosi próżni więc
teraz rolę kobiet upadłych przejęli bezideowi towarzysze Szmaciaki, którzy
pracują dla idei, ale koniecznie wspartej posadą w zarządzie spółki Skarbu
Państwa tudzież bonusami w postaci CASY jako taksówki oraz innymi willami
za państwowe pieniądze.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
Mark Twain

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Czy policjanci od Igora Stachowiak (Wrocław) uczestniczyli w LUDOBÓJSTWIE? [Prawo według Cichanuskiej]