Czy politycy powinni przechodziæ obowi±zkowe badania psychiatryczne?

Data: 2011-07-30 19:13:45
Autor: Zennon
Czy politycy powinni przechodziæ obowi±zkowe badania psychiatryczne?
95% tak
4% nie
1% nie wiem

g³osuj±cych razem 8082

Zennon

Data: 2011-07-30 20:11:19
Autor: jadrys
Czy politycy powinni przechodzić obowiązk owe badania psychiatryczne?
W dniu 2011-07-30 19:13, Zennon pisze:
95% tak
4% nie
1% nie wiem

głosujących razem 8082

Zennon

Stanowczo jestem przeciw. WolÄ™ wariata na szczycie niż zÅ‚odzieja i sprzedawczyka. Takich wyrachowanych pazernych i inteligentnych  gnoi najbardziej siÄ™ boje.

Data: 2011-07-30 20:19:08
Autor: Zennon

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j11heu$mfj$1news.onet.pl...
[...]

A ja dokładnie odwrotnie. Wolę przewidywalnego złodzieja, od nieprzewidywalnego świra ;)

Zennon

Data: 2011-07-30 20:25:50
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-30 20:19, Zennon pisze:

[...]

Czyli wolisz pewność że zostaniesz bez spodni i koszuli, i pod buciarem imperialisty? Świr nie gwarantuje nic, a kanalia wszystko co najgorsze..

Data: 2011-07-30 20:28:00
Autor: Zennon

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j11ia1$psj$1news.onet.pl...
[...]

Świr gwarantuje Ci wszelkie możliwe do wymyślenia problemy. Złodziej tylko jeden. Przy złodzieju wystarczy patrzeć na ręce i pilnować, a przy świrze musisz pilnować wszystkiego i wszędzie. Czyli polityk złodziej jest mniej absorbujący ;)

Zennon

Data: 2011-07-31 20:07:30
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-30 20:28, Zennon pisze:

[...]

Nie, świr nie gwarantuje dosłownie nic. Natomiast złodziej i szubrawiec gwarantuje jedno. No nie bądź śmieszny - patrzymy im na ta ręce, i co z tego mamy?

Data: 2011-07-30 20:54:26
Autor: Leprechaun
[...]

Spróbuj zamówić wizytę u psychiatry.

Bomenl

Data: 2011-07-30 21:12:14
Autor: obserwator
Czy politycy powinni przechodziæ obowi±zkowe badania psychiatryczne?
Zennon <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisa³(a):
95% tak
4% nie
1% nie wiem

g³osuj±cych razem 8082

nie wiem skad to wziales, ale pomysl nieglupi, szczegolnie w Polsce:)

Powinno sie tez politykow poddawac testowi na IQ:)

Wiem na pewno od pewnych osob ktore go blizej znaja, ze Tuska Polacy by mieli
z glowy:))

Komorowski tez by sie nie zalapal:)

Data: 2011-07-30 23:14:44
Autor: u2
W dniu 2011-07-30 23:12,  obserwator pisze:
nie wiem skad to wziales, ale pomysl nieglupi, szczegolnie w Polsce:)

Powinno sie tez politykow poddawac testowi na IQ:)

Kiedys badano na IQ roboli w hameryce i tych niby glupich kastrowano.
Nie przypomia to tobie wojny wydanej pedofilom Thuska tyle, ze na
powaznie ?  :)

Data: 2011-07-30 21:22:00
Autor: obserwator
Czy politycy powinni przechodziæ obowi±zkowe badania psychiatryczne?
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):
> [...]

Kiedys badano na IQ roboli w hameryce i tych niby glupich kastrowano.
Nie przypomia to tobie wojny wydanej pedofilom Thuska tyle, ze na

za kastrowaniem pedofili, to nadal optuja pewni psychiatrzy jankescy:)

Data: 2011-07-30 21:25:31
Autor: obserwator
Czy politycy powinni przechodziæ obowi±zkowe badania psychiatryczne?
 obserwator <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa³(a):
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):

> Kiedys badano na IQ roboli w hameryce i tych niby glupich kastrowano.
> Nie przypomia to tobie wojny wydanej pedofilom Thuska tyle, ze na
> powaznie ?  :)

nazisci niemieccy przeprowadzali eutanazje osob o niskim IQ. Hitler poczatkowo udawla, ze o tym nie wie, ale pozniej zakazal niszczenia
takich ludzi. Nawet nakrecono film dokumentalny na ten temat.

Data: 2011-07-30 23:27:22
Autor: u2
W dniu 2011-07-30 23:25,  obserwator pisze:
[...]

No wiesz, ja tego typka nienawidze od urodzenia.

Data: 2011-07-30 21:31:11
Autor: obserwator
> [...]

> takich ludzi. Nawet nakrecono film dokumentalny na ten temat.

No wiesz, ja tego typka nienawidze od urodzenia.

A kto normalny kocha psychopatow? Ale ktos go jednak wybral, podobnie jak
Stalina. Niektorzy nadal za takimi psychopatami tesknia i w Rosji maja Putina
, a w Polsce ...? Wiadomo jak jest:)

Data: 2011-07-30 23:33:22
Autor: u2
W dniu 2011-07-30 23:31,  obserwator pisze:
[...]

.... to, ze "wiadomo jak jest jest" nie usprawiedliwia wykonczenia 97
szlachetnych osob, Bogu ducha winnych.

Data: 2011-07-30 23:29:19
Autor: u2
W dniu 2011-07-30 23:27, u2 pisze:
[...]

Szkoda, ze znalazl sie nasladowca Hitlera w POlsce.

Data: 2011-07-30 22:47:23
Autor: Marek Czaplicki
Czy politycy powinni przechodziæ obowi±zkowe badania psychiatryczne?
Zennon pisze w wiadomo¶ci 201107301713.UTC.j11e4b$jdg$1@tioat.net na pl.soc.polityka w dniu sobota 30 lipiec 2011 19:13:

95% tak
4% nie
1% nie wiem

g³osuj±cych razem 8082

Zennon

Czy politycy powinni... itd...? A po co? Niech bêdzie tak jak jest. Normalni g³osuj±, a potem maj± kabaret za darmo. :-)

Czy politycy powinni przechodziæ obowi±zkowe badania psychiatryczne?