Czy polityk może być pociągnięty do odpowiedzialności karnej?

Data: 2010-04-02 05:35:01
Autor: Jacek_P
Czy polityk może być pociągnięty do odpowiedzialności karnej?
http://wiadomosci.onet.pl/2150191,11,polske_czeka_nawet_tysiac_pozwow_o_odszkodowania,item.html

Czy obecnie pomysłodawcy durnego rozwiązania mogą być pociągnięci do
odpowiedzialności karnej za narażenia Skarbu Państwa na duże straty?
W zwykłej robocie pracownik odpowiada za zniszczenia. Tu straty będą
bardzo duże. Czy prokurator ma obowiązek rozpoczęcia z urzęd śledztwa w tej sprawie? Bo durni posłowie zaczynają siać naszymi podatkami na
prawo i na lewo, a są zupełnie bezkarni.

Krótko mówiąc: czy urzędnicy w końcu odpowiedzą karnie za zniszczenia
spowodowane skretynieniem?

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-04-02 07:57:51
Autor: Icek
Czy polityk może być poci±gnięty do odpowiedzialno¶ci karnej?
Czy obecnie pomysłodawcy durnego rozwi±zania mog± być poci±gnięci do
odpowiedzialno¶ci karnej za narażenia Skarbu Państwa na duże straty?
W zwykłej robocie pracownik odpowiada za zniszczenia. Tu straty będ±
bardzo duże. Czy prokurator ma obowi±zek rozpoczęcia z urzęd ¶ledztwa
w tej sprawie? Bo durni posłowie zaczynaj± siać naszymi podatkami na
prawo i na lewo, a s± zupełnie bezkarni.

Krótko mówi±c: czy urzędnicy w końcu odpowiedz± karnie za zniszczenia
spowodowane skretynieniem?

polska to dziki kraj

Icek

Data: 2010-04-02 12:33:38
Autor: Andrzej Lawa
Icek pisze:

Krótko mówi±c: czy urzędnicy w końcu odpowiedz± karnie za zniszczenia
spowodowane skretynieniem?

polska to dziki kraj

Żeby tylko Polska...

Data: 2010-04-02 13:44:42
Autor: Icek
Czy polityk może być poci±gnięty do odpowiedzialno¶ci karnej?

> polska to dziki kraj

Żeby tylko Polska...

czytalem ostatnio o gruzji (chyba we wprost).

Zniesli 90% podatkow, akcyz, pozwolen i oplat.

Dali jeden podatek liniowy, 15% dla firm, 20% dla osob fizycznych

Calosc trwala 4 lata. Efekt? Zwiekszone wplywy do budzetu i spadek korupcji
podobno o 50%.
Skoczyli o 110 miejsc na 10 czy 11 w rankingu panstw sprzyjajacych biznesowi

Czy ktos u nas zrozumie, ze mozna obnizyc obciazenia a wplywy wzrosna ??

Icek

Data: 2010-04-02 12:01:39
Autor: Grzegorz Staniak
Czy polityk może być pociągnięty do odpowiedzialności karnej?
On 02.04.2010, Icek <icek@do.pl> wroted:

[...]

Jesteś pewien, że nikt z urzędujących i rządzących tego nie rozumie?
Rozumieć to jedno, wychylić się, walczyć i ryzykować żeby coś takiego
przepchnąć to inna para kaloszy.

GS
--
Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>
Nocturnal Infiltration and Accurate Killing

Data: 2010-04-02 14:13:57
Autor: KRZYZAK
Dnia Fri, 2 Apr 2010 13:44:42 +0200, Icek napisał(a):

Czy ktos u nas zrozumie, ze mozna obnizyc obciazenia a wplywy wzrosna ??

Ktos rozumie. Ale z pewnoscia nie PO. no chyba, ze chca ropieprzyc
gospodarke celowo.

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

Data: 2010-04-02 18:38:43
Autor: Nostradamus
Czy polityk może być poci±gnięty do odpowiedzi alno¶ci karnej?

Użytkownik "KRZYZAK" <krzyzak@krzyzak.pl> napisał w wiadomo¶ci news:mdxvj6ig5f0n$.16ah3vsk1aw1y.dlg40tude.net...

Jak to żydzi :(

Data: 2010-04-02 16:18:10
Autor: Cyb
On Fri, 2 Apr 2010 13:44:42 +0200, "Icek" <icek@do.pl> wrote:

> [...]

Czy ktos u nas zrozumie, ze mozna obnizyc obciazenia a wplywy wzrosna ??

nie zworciles uwagi na pewne zdanie obecnego prezydenta, ze chce jak
najbardziej ograniczyc mozliwosci rzadu - obecnego oraz przyszlych.
msylisz ze u nas beda chciwli ograniczyc role rzadu? a z czego wtedy
beda pwostawaly koterwie i sitwy? z czego beda czerpaly dochody?

a korupcja spadla samoistnie - skoro nie potrzeba pozwolen to po oc
dawac w lape?

pozdarwiam,
Cyb

Data: 2010-04-02 22:42:54
Autor: Gotfryd Smolik news
On Fri, 2 Apr 2010, Cyb wrote:

a korupcja spadla samoistnie - skoro nie potrzeba pozwolen to po oc
dawac w lape?

  To jest BARDZO TRUDNE pytanie :D

pzdr, Gotfryd

Data: 2010-04-06 09:08:28
Autor: Tomasz Kaczanowski
Gotfryd Smolik news pisze:
On Fri, 2 Apr 2010, Cyb wrote:

a korupcja spadla samoistnie - skoro nie potrzeba pozwolen to po oc
dawac w lape?

 To jest BARDZO TRUDNE pytanie :D

Baa w dawnych czasach, gdy programy nosilo się na dyskietkach, byłem ¶wiadkiem sytuacji, gdzie na giełdzie kto¶ "kupował" program, który był freewarem i sprzedaj±cy zapytał - wersję podstawow±, czy złaman±, go¶ć z rozpędu poprosił o t± drug±.... PóĽniej musiał sie wstydzić, bo był to program pocztowy, który do wysyłanych listów doł±czał informacje, że użytkownik jest na tyle głupi, że nawet programy darmowe zdobywa w wersji złamanej...

--
Kaczus
http://kaczus.republika.pl

Data: 2010-04-02 16:30:19
Autor: spp
W dniu 2010-04-02 13:44, Icek pisze:

Czy ktos u nas zrozumie, ze mozna obnizyc obciazenia a wplywy wzrosna ??

Kononowicz? Miało być nic?

--
spp

Data: 2010-04-02 20:34:36
Autor: Adam Płaszczyca
Czy polityk może być poci±gnięty do odpowiedzialno¶ci karnej?
Dnia Fri, 2 Apr 2010 13:44:42 +0200, Icek napisał(a):

Czy ktos u nas zrozumie, ze mozna obnizyc obciazenia a wplywy wzrosna ??

Och, Ty jeszcze nie kumasz? Stara zasada qui bono. Kto zarabia na tym, że
podatki s± wysokie?

--
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)

Data: 2010-04-02 10:32:25
Autor: tg
"Jacek_P" <Lato-i-Upal@cyf-kr.edu.pl> wrote in message news:hp3vm5$8br$2srv.cyf-kr.edu.pl...
Krótko mówiąc: czy urzędnicy w końcu odpowiedzą karnie za zniszczenia
spowodowane skretynieniem?

ekhm, raczysz zartowac?

Data: 2010-04-02 12:38:03
Autor: Cyb
Czy polityk może być pociągnięty do odpowiedzialności karnej?
On Fri, 2 Apr 2010 05:35:01 +0000 (UTC), Jacek_P
[...]

politycy ustalaja prawa, naprawde myslsisz ze ustala prawo przeciw
sobie?
ty sie popatrz, ile rzeczy im uchodzi plazem, za ktore normalny
obywatel by byl pociagniety do odpowiedzialnosci i nie wyplacil sie do
konca zycia...

pozdarwiam,
Cyb

Data: 2010-04-02 13:38:32
Autor: Icek
Czy polityk może być pociągnięty do odpowiedzialno?ci karnej?
obywatel by byl pociagniety do odpowiedzialnosci i nie wyplacil sie do
konca zycia...

i nie wyszedl do konca zycia ;)

Icek

Czy polityk może być pociągnięty do odpowiedzialności karnej?