Czy polskie przepisy zabraniają stosowanie różnych prędkości max. na dwóch pasach jezdni?

Data: 2011-08-04 16:59:53
Autor: andrzej
Czy polskie przepisy zabraniają stosowanie różnych prędkości max. na dwóch pasach jezdni?

Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości news:j1bdae$dtv$1news.onet.pl...
Prowadzę korespondencję z jednym dyrektorem odpowiedzialnym za oznakowanie dróg w mieście.
Na moją propozycję, by na dwupasmowej drodze wprowadzić różne ograniczenia dla różnych pasów - odparł, że przepisy tego zabraniają.

Jako przykład podałem niemieckie drogi, gdzie dość często widać ograniczenie na lewym np. 100, na prawym 80.
On twierdzi, że to jest zabronione w Polsce. Czy mówi prawdę?
====
czesto gesto rozne predkosci sa na podjazdach.
np na drodze (lublin) piaski-izbica (zamosc)

Data: 2011-08-04 17:44:16
Autor: 'Tom N'
andrzej w <news:j1ec5d$vap$1news.onet.pl>:

[...]

Jakim znakiem są te odcinki oznakowane? Czyżby D-13?

--
Tomasz Nycz

Czy polskie przepisy zabraniają stosowanie różnych prędkości max. na dwóch pasach jezdni?