Czy pomoc z FSUE podlega zwrotowi?

Data: 2010-06-15 10:44:50
Autor: O.Jaszewski
Czy pomoc z FSUE podlega zwrotowi?
Witam Serdecznie,

Chciałbym się zapytać czy środki z Funduszu Solidarności Unii Europejskiej
podlegają zwrotowi, gdy dane państwo zwraca się z powodu klęski żywiołowej o ich
udostępnienie, tzn czy Polska musiałaby te pieniądze zwrócić?

Pytam o to gdyż nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie.

Data: 2010-06-15 10:48:12
Autor: O. Jaszewski
[...]

Ad vocem tej kwestii, jeśli Wasza odpowiedź będzie "Tak", byłbym bardzo
wdzięczny gdybyście mnie skierowali do oficjalnej regulacji na ten temat.

--

Czy pomoc z FSUE podlega zwrotowi?