Czy popuszczacie po jeździe?

Data: 2011-08-10 02:41:37
Autor: ms.joda
Czy popuszczacie po jeździe?
Popuszczacie powietrze z opon po jeździe? Kiedyś czytałem o takich
zaleceniach i jako, że nabyłem lepsze opony jestem tematem
zainteresowany. Jak wpływa to na ich żywotność, itp?

Data: 2011-08-10 10:51:18
Autor: Ryszard Mikke
Czy popuszczacie po jeździe?
ms.joda <ms.joda@gmail.com> napisał(a):
Popuszczacie powietrze z opon po je=BCdzie? Kiedy=B6 czyta=B3em o takich
zaleceniach i jako, =BFe naby=B3em lepsze opony jestem tematem
zainteresowany. Jak wp=B3ywa to na ich =BFywotno=B6=E6, itp?

Hyyy????

Nawet mi do glowy nie przyszlo. A opony wymieniam, jak juz sie nie nadaja do
jazdy, co pare lat. Z tym, ze ja jezdze na 5 atmosferach raptem...

--
rmikke

Data: 2011-08-10 11:57:25
Autor: Wojciech Waga
W dniu 10.08.2011 11:41, ms.joda pisze:
Popuszczacie powietrze z opon po jeździe? Kiedyś czytałem o takich
zaleceniach i jako, że nabyłem lepsze opony jestem tematem
zainteresowany. Jak wpływa to na ich żywotność, itp?

Hmm,

Jakie to są lepsze opony i jakie masz w nich ciśnienie?

Ogólnie jak opony wymieniasz ze starości to może, ale zwykle jednak
wymienia się z powodu zużycia/uszkodzenia więc raczej nie ma sensu. Guma
nawet w 2-3 lata się sama nie rozsypie.

pozdr.
w.

Data: 2011-08-10 03:12:13
Autor: ms.joda
Czy popuszczacie po jeździe?

Jakie to są lepsze opony i jakie masz w nich ciśnienie?

Zwijane szosówki 140 PSI

Data: 2011-08-10 12:09:41
Autor: kawoN
W dniu 11-08-10 11:57, Wojciech Waga pisze:

Ogólnie jak opony wymieniasz ze starości to może, ale zwykle jednak
wymienia się z powodu zużycia/uszkodzenia więc raczej nie ma sensu. Guma
nawet w 2-3 lata się sama nie rozsypie.

To nawet działa automatycznie: jak się mało jeździ to samo
się popuszcza :) jak się dużo jeździ to opona zużywa się
szybciej niż starzeje...

--
kawoN
-

Data: 2011-08-10 12:07:42
Autor: Raist
Użytkownik "ms.joda" <ms.joda@gmail.com> napisał w wiadomości news:a83ed440-aad5-43cf-b3ea-fdd5171c7bedk8g2000yqk.googlegroups.com...
Popuszczacie powietrze z opon po jeździe? Kiedyś czytałem o takich
zaleceniach i jako, że nabyłem lepsze opony jestem tematem
zainteresowany. Jak wpływa to na ich żywotność, itp?

tak, i chowam też siodełko do lodówki, żeby żel się nie rozmiękczał w temperaturze pokojowej

Raist

Data: 2011-08-10 03:45:58
Autor: ms.joda
Czy popuszczacie po jeździe?
tak, i chowam też siodełko do lodówki, żeby żel się nie rozmiękczał w
temperaturze pokojowej

Raist

Na żelowych to tylko panienki jeżdżą :)

Data: 2011-08-10 12:55:02
Autor: szufla
Czy popuszczacie po jeździe?

Popuszczacie powietrze z opon po jeździe? Kiedyś czytałem o takich
zaleceniach i jako, że nabyłem lepsze opony jestem tematem
zainteresowany. Jak wpływa to na ich żywotność, itp?

Tak, ja to robie codziennie w samochodzie 3x.

sz.

Data: 2011-08-10 13:06:16
Autor: Wojtek Sobociński
ms.joda wrote:

Popuszczacie powietrze z opon po jeździe? Kiedyś czytałem o takich
zaleceniach i jako, że nabyłem lepsze opony jestem tematem
zainteresowany. Jak wpływa to na ich żywotność, itp?

Hahahaha... balsamu do ciała też używasz?

--
Wojtek Sobociński
Raz na rowerze, raz na motorze :D

Data: 2011-08-10 11:31:40
Autor: Ryszard Mikke
Wojtek Sobociński <sobocinski@NOSPAM.vp.pl> napisał(a):
ms.joda wrote:

> [...]
> zainteresowany. Jak wpływa to na ich żywotność, itp?

Hahahaha... balsamu do ciała też używasz?

No wiesz, jak juz sie wydepiluje/ogoli nogi, to ten balsam zaczyna miec wiecej
sensu, niz zbijanie cisnienia w oponie...

Oraz, jestem przekonany, ze jak watek sie rozwinie, to znajdzie sie ktos, kto
zacznie popuszczac.

--
rmikke

Data: 2011-08-10 14:11:09
Autor: Mike
Czy popuszczacie po jeździe?
> No wiesz, jak juz sie wydepiluje/ogoli nogi, to ten balsam zaczyna miec wiecej
> sensu

Szczególnie jak się trenuje po kilka godzin dziennie w palącym słońcu. Używam i się nie wstydzę ;)

P.S. Powietrza nie spuszczam ;)

Mike
[WRO][M.T.Fuji]
[GG:1303401] mikemtb małpa o2 pl
http://mikemtb.org

Data: 2011-08-10 12:22:00
Autor: Ryszard Mikke
Mike <mikemtb@mail.patrz.w.sigu> napisał(a):
> [...]
 > sensu

Szczególnie jak się trenuje po kilka godzin dziennie w palącym słońcu. Używam i się nie wstydzę ;)

C.b.d.o. :D

--
rmikke

Data: 2011-08-10 22:48:30
Autor: Wojtek Sobociński
Mike wrote:

 > No wiesz, jak juz sie wydepiluje/ogoli nogi, to ten balsam zaczyna miec wiecej
 > sensu

Szczególnie jak się trenuje po kilka godzin dziennie w palącym słońcu. Używam i się nie wstydzę ;)

Do nóg i rąk spalonych słońcem - zrozumiałe. A ja powienienem był
zapytać wątkotwórcę czy klatę i plecy też smaruje :P

Data: 2011-08-10 13:24:16
Autor: Kosu
On 2011-08-10 13:06, Wojtek Sobociński  wrote:
Hahahaha... balsamu do ciała też używasz?

Ja używam nawilżaczy :D. A balsam też pewnie coś daje - nie każdy jest
informatykiem, kucharzem czy kolarzem - niektórzy muszą jakoś wyglądać ^^
Ale ciśnienie w dętkach... bardziej martwi mnie na ogół to w trakcie
jazdy (aż wątek stworzyłem z napięcia ;p).

pozdrawiam,
PK

Data: 2011-08-10 14:38:03
Autor: KiloSierra
Czy popuszczacie po jeĹşdzie?
W dniu 11/08/10 11:41, ms.joda pisze:
Popuszczacie powietrze z opon po jeździe? Kiedyś czytałem o takich
zaleceniach i jako, że nabyłem lepsze opony jestem tematem
zainteresowany. Jak wpływa to na ich żywotność, itp?

Ja pierdziu..... myslalem ze bedzie o problemach gastryczno urologicznych....

8-]

Data: 2011-08-10 14:42:46
Autor: biodarek
Czy popuszczacie po jeździe?
Popuszczacie powietrze z opon po jeździe? Kiedyś czytałem o takich
zaleceniach i jako, że nabyłem lepsze opony jestem tematem
zainteresowany. Jak wpływa to na ich żywotność, itp?

A to chodziło o popuszczanie powietrza po jeździe czy po nocy? Może chodziło o
to, że zostawia się rower na noc ustawiając wentyle kół na dole, a rano upuszcza
się cięższe, zebrane na dole koła, powietrze?

Kiedyś też było tu, na preclu, o popuszczaniu, ale nie po jeździe tylko w
czasie... i chyba wątek był o spodenkach z wkładką ;)

--
biodarek

--

Czy popuszczacie po jeździe?