Czy posiadanie Dacii to stan umysłu?

Data: 2012-08-28 06:17:28
Autor: dddddd
Czy posiadanie Dacii to stan umysłu?
W dniu 2012-08-28 00:15, tο pisze:
Sami zobaczcie:

http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?
t=4678&postdays=0&postorder=asc&start=105

W skrócie: zmontowali sobie dolot z rur od kibla i wentylatora z
komputerowego zasilacza i twierdzą, że silnik jest bardziej oszczędny i
dynamiczny. :))

"Moim celem jest uzyskanie w Loganie oszczędności około 1 litra, jest to możliwe tylko wymaga czasu i cierpliwości oraz wiary że fabryka to nie wszystko i nie jest ...ideałem, oraz tym że decydującą rolę w fabryce mają księgowi. "

powyższe to ty pisałeś? przyznaj się że próbujesz wprowadzić do Dacii rozwiązania wprost ze swojego Roy'a i przyszykować z niej następcę tej legendarnej limuzyny

Lukasz

Data: 2012-08-28 06:20:28
Autor: dddddd
W dniu 2012-08-28 06:17, dddddd pisze:
W dniu 2012-08-28 00:15, tο pisze:
Sami zobaczcie:

http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?
t=4678&postdays=0&postorder=asc&start=105

sorry za podwójny post ale przy wysyłce serwer news.aioe.org wyświetlał że domena zbanowana, myślałem że chodzi o domenę daciaklub ;), niestety chodziło o tiny.pl :)

p.s. jak ktoś zna jakiś zamiennik news.gazeta.pl działający na neostradzie i internecie w plusie i play'u to dajcie znać :/

Lukasz

Data: 2012-08-28 07:55:09
Autor:
Czy posiadanie Dacii to stan umys³u?
begin dddddd
p.s. jak ktoś zna jakiś zamiennik news.gazeta.pl działający na
neostradzie i internecie w plusie i play'u to dajcie znać :/

Polecam interie, działa doskonale. ;)

--
ignorance is bliss

Data: 2012-08-28 11:49:45
Autor: z
W dniu 2012-08-28 09:55, tο pisze:
Polecam interie, działa doskonale. ;)

Animka twierdzi że nie działa a z Animka się nie dyskutuje :-)

PS. Aktualnie testuje task.gda.pl i neostrada.pl też u mnie działa (o dziwo) tylko podobno nie można postów wycofywać. (może później sprawdzę)

Ciekawe czy interia pociągnie dłużej niż neostrada.
Stawiam na neostradÄ™ :-)

Data: 2012-08-28 13:25:50
Autor:
Czy posiadanie Dacii to stan umys³u?
begin z
Animka twierdzi że nie działa a z Animka się nie dyskutuje :-)

Używam od roku i jest ok, chyba nigdy nie padł. Działa dużo lepiej niż ten neostradowy.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-08-28 08:43:00
Autor: Myjk
Czy posiadanie Dacii to stan umysłu?
Tue, 28 Aug 2012 06:20:28 +0200, dddddd
p.s. jak ktoś zna jakiś zamiennik news.gazeta.pl działający na neostradzie i internecie w plusie i play'u to dajcie znać :/

http://www.killfile.pl/nntpservers.html (dużo z tej listy nie działa).

Jeśli masz maila na home.pl to to obecnie najlepszy serwer. Neo też dobrze
ciągnie (a i maila powinieneś mieć jeśli masz neo) i ponoć działa bez
logowania:

<http://42.pl/na/slrnjuod5l.6ut.songo@fugazi.debian.org.pl>

--
Pozdor Myjk

Data: 2012-08-28 11:58:16
Autor: dddddd
W dniu 2012-08-28 08:43, Myjk pisze:
[...]

oo, to nie zauważyłem zmian, fajnie, dzieki :)

Lukasz

Data: 2012-08-28 07:56:53
Autor:
Czy posiadanie Dacii to stan umys³u?
begin dddddd
powyższe to ty pisałeś?

Nie. :)

przyznaj się że próbujesz wprowadzić do Dacii
rozwiązania wprost ze swojego Roy'a i przyszykować z niej następcę tej
legendarnej limuzyny

Wypraszam sobie. W moim Polonezie Trucku Royu mam renomowane instalacje LPG II gen. oraz HHO, których pozytywne działanie zostało potwierdzone naukowo. PS. Czy myślisz, że warto zamontować w moim Polonezie Trucku Royu dodatkowo magnetyzer MAKSOR REFERENCE?

--
ignorance is bliss

Data: 2012-08-28 11:59:43
Autor: dddddd
W dniu 2012-08-28 09:56, tο pisze:

PS. Czy myślisz, że warto zamontować w moim Polonezie Trucku Royu
dodatkowo magnetyzer MAKSOR REFERENCE?

trzeba by podpytać użytkowników czy zwiększa on też komfort jazdy, bo jego koszt znacznie podniesie koszt całkowity samochodu, a co za tym idzie z limuzyny klasy średniej stanie się limuzyną klasy wyższej - a to musi się wiązać z poprawą komfortu przynajmniej równą napompowaniu kół azotem!

Lukasz

Data: 2012-08-30 10:05:22
Autor: Kapibara
Dnia Tue, 28 Aug 2012 07:56:53 +0000 (UTC), tο napisał(a):

[...]

Kolego, ja Ci radzę kupić Neo Socket, do nabycia na znanym portalu
aukcyjnym. Instalacja dziecinnie prosta (podłączanie do zapalniczki
samochodowej). Zwiększa moc i zmniejsza spalanie. Koszt kilka złotych, a
nie tam jakieÅ› wentylatorki komputerowe czy rury kanalizacyjne! ;-)

Czy posiadanie Dacii to stan umysłu?