Czy posłowie już przybyli?

Data: 2011-05-04 13:17:58
Autor: Leprechaun
Czy posłowie już przybyli?
Nie śledziłem tematu: czy posłowie PiS, którzy podróżowali płonącym pociągiem z Rzymu powrócili już do swoich domów? Kiedy należy spodziewać się powołania sejmowej komisji śledczej w tym temacie?

BomBel vel Hanz Klotz

Data: 2011-05-04 17:06:32
Autor: heÂŽsk
Czy posłowie już przybyli?
On Wed, 4 May 2011 13:17:58 +0200, "Leprechaun" <mydliny@piana.tw>
wrote:

[...]

wrocili. juz jatrza. szukaja haka na tuska i komorowskiego
podobno maja zbadac jakies rejestratory. wariant zamachu jest wielce prawdopodobny. nie ma dowodow, ze go nie bylo! --

Czy posłowie już przybyli?