Czy posypywać ścieżki solą?

Data: 2017-01-04 09:16:03
Autor: isn't he?
Czy posypywać ścieżki solą?
Pytanie do zimowych rowerzystów: jak jest w waszych miastach ze ścieżkami rowerowymi? Odśnieżają je, sypią piaskiem, solą, czy zostawiają odłogiem, aż samo stopnieje? Ja zdecydowanie wolę jechać po ubitym śniegu, nawet jeśli jest ślisko, niż po mokrym, czarnym, chlapiącym, ale przyczepnym asfalcie.

isn't he?

Data: 2017-01-04 11:22:27
Autor: Szuwarek
Czy posypywać ścieżki solą?
isn't he? pisze:
[...]

Śnieg jest OK. Ale wczoraj była cieniutka polewa lodowa - za mało na opony z kolcami. Z radością powitałem fakt posypania piaskiem  z solą.
Pozdrawiam Szuwarek

Data: 2017-01-05 06:44:27
Autor: Akarm
Czy posypywać ścieżki solą?
W dniu 2017-01-04 o 17:53, biker pisze:
Jestem przeciwnikiem posypywaniem solą, sól niszczy napęd jak i buty
idących pieszo. Najlepszy jest piasek.

Sypanie soli, obojętnie czy na jezdnie, czy na chodniki, powinno być całkowicie zabronione.
--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2017-01-05 03:45:44
Autor: Olivander
Czy posypywać ścieżki solą?
W dniu czwartek, 5 stycznia 2017 06:45:02 UTC+1 użytkownik Akarm napisał:
Sypanie soli, obojętnie czy na jezdnie, czy na chodniki, powinno być całkowicie zabronione.
niestety nie jest zabronione
hojnie sypią sól z niewielką domieszką piachu

w tej sytuacji, po mojej spokojnej dzielnicy, z asfaltowymi drogami ale krzywymi chodnikami, choć zwykle wszyscy rowerzyści jadą jezdniami, w sytuacji gdy na drodze jest breja solno śńiegowa, a cokolwiek jest na chodniku, pokryte jest dosypanym i nieco podeptanym śniegiem jeżdżę po chodniku - żal mi roweru i butów

Data: 2017-01-06 00:24:15
Autor: AL
Czy posypywać ścieżki solą?
On 2017-01-05 06:44, Akarm wrote:
[...]

tak to tylko u poludniowych sąsiadów (przynajmniej w rejonach górskich).

Data: 2017-01-09 01:07:26
Autor: rmikke
Czy posypywać ścieżki solą?
On 2017-01-05 06:44, Akarm wrote:

> Sypanie soli, obojętnie czy na jezdnie, czy na chodniki, powinno być
> całkowicie zabronione.

tak to tylko u poludniowych sąsiadów (przynajmniej w rejonach górskich).

W Wiśle podobno nie solą.

Czy posypywać ścieżki solą?