Czy powstaly juz jakies wierszyki o wykletym kaczorku ?

Data: 2012-03-02 21:11:17
Autor: pluton
Czy powstaly juz jakies wierszyki o wykletym kaczorku ?
Czy mohe^H^H^Hnarodowi poeci
ulozyli juz jakies peany na czesc kaszuszki wykletej ?

Nullification

Data: 2012-03-03 07:49:52
Autor: HaMMeR
On 2 Mar, 21:11, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
Czy mohe^H^H^Hnarodowi poeci
ulozyli juz jakies peany na czesc kaszuszki wykletej ?

Nullification

Nie, ale sa juz nowe o Vincencie od angolow..

O moj przyszly emerycie
Ty zapomnij o korycie
bedzie bardzo przyzwoicie
jesli skrocisz swoje zycie...

Data: 2012-03-03 18:08:18
Autor: Bartosz
Czy powstaly juz jakies wierszyki o wykletym kaczorku ?
Dnia Sat, 3 Mar 2012 07:49:52 -0800 (PST), HaMMeR napisa³(a):

Trzmaj siê tematu frajerze!

B.

Data: 2012-03-04 01:00:16
Autor: HaMMeR
On 3 Mar, 18:08, Bartosz <bartos...@o2.pl> wrote:

> Nie, ale sa juz nowe o Vincencie od angolow..

> O moj przyszly emerycie
> Ty zapomnij o korycie
> bedzie bardzo przyzwoicie
> jesli skrocisz swoje zycie...

Trzmaj siê tematu frajerze!

B.

Nie jestem z toba wymozdzku, na ty! Per PAN do mnie, gnoju,
bo wytargam za osle uszy!

Data: 2012-03-03 18:38:04
Autor: pluton
[...]

Trzeba by cos z tym zrobic. Mimo ze nie cierpie komuchow  hebanych
to pojde do siedliska LSD i zloze podpis na liscie o referendum w tej
sprawie.

pozdrawiam
pluton

Data: 2012-03-04 09:35:28
Autor: leszek niewiadomski
Am 02.03.2012 21:11, schrieb pluton:
Czy mohe^H^H^Hnarodowi poeci
ulozyli juz jakies peany na czesc kaszuszki wykletej ?

Kaczka II:
>Polski naszej Zbawco, Wielki Jarosławie, wkrótce Cię zobaczym, na tronie w Warszawie

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75478,10748728,Czytelnicy_pisza_wiersze_o_Jaroslawie_Kaczynskim.html#ixzz1o8R1Glbe

Kaczka I:
>Prezydent Lech Kaczyński wkracza do nieba

doborowym dowodził oddziałem i wszyscy idą wyprostowani
niebieską aleją jakby manewr "odchodzimy" powiódł się
i nie było wybuchu który miał zmienić ciało Polski w proch
a ich rozszarpać na kawałki by nie było ani śladu ani nadziei
tak chciano ich ośmieszyć i każdą kroplę krwi zamienić
w kroplę farby drukarskiej niosącej kłamstwo za kłamstwem
tak chciano ich ośmieszyć z każdej nitki ich mundurów
snuć odwieczną szatę zdrady narzucać ją na usłużne plecy

(...)

wkraczają teraz do nieba i śpiewają im aniołowie
tak piękni i młodzi jak stewardesy które
wytrwały przy nich do końca
wkraczajÄ… do nieba
i wita ich Chrystus
przejmuje stery i
ofiarowuje im
PolskÄ™<
http://wierszeosmolensku.blogspot.com/

ln.

Czy powstaly juz jakies wierszyki o wykletym kaczorku ?