Czy poza plusem jest taki pakiet internetowy?

Data: 2012-05-13 21:00:32
Autor: ALEX MR
Czy poza plusem jest taki pakiet internetowy?
W dniu N 13 05 2012 20:43, Adam Płaszczyca pisze:
Witam!

Naszło mnie, że może warto by było zmienić operatora, bo cos się drogawo
zrobiło. Tyle, że mam dość specyficzne potrzeby związane z internetem. Otóż
potrzebuje niewiele transferu, zazwyczaj 100MB na miesiąc wystarcza, ale
potrzebuje go cały czas i co więcej - nie chcę, żeby mi po wykorzystaniu
całego operator zaczynał liczyć jak za woły.
Plus ma całkiem fajne pakiety, za które sie płaci raz na miesiąc, i jesli
się wykorzysta takowy wczesniej, to jedyne co się dzieje, to siada
transfer. Dla mnie bomba, bo zdarza mi się, że potrzebuję cos dużego
ściągnąć, a nie mam ochoty co chwile sprawdzać ile mi jeszcze zostało.
Płace te parę złotych na miesiąc i mam spokój, ba, nawet samoczynnie się
ten pakiet odnawia.

Czy jakiś inny operator w ofercie na kartę (żaden abonament czy mix) ma cos
podobnego?

Play Lubię To - 1 GB na 5 miesięcy. Wystarczy doładować konto za 50 zł. i dostajesz pakiet za friko.
Z tym że nie jestem pewien na 100% czy transfer spada i Play nie bierze kasy za połączenie z netem. Trzeba by sprawdzić.

--
ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2012-05-13 21:32:22
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sun, 13 May 2012 21:00:32 +0200, ALEX MR napisał(a):

[...]

Misiu... Skoro nie wiesz, to nie pisz. Na ch... mi taka informacja? Poza tym z tego co widzę, to przy przenoszeniu numeru (przynajmniej na
playowej www) nie mam tej oferty, a tylko play fresh. Play Lubię To wygląda
faktycznie OK, natomiast co poza playem?

--
     ___________ (R)
 _______/ /_     GG: 3524356

Data: 2012-05-13 21:36:44
Autor: ALEX MR
W dniu N 13 05 2012 21:32, Adam Płaszczyca pisze:

[...]

Wystarczy dopytać i po problemie. Ale nie to nie.

Poza tym z tego co widzę, to przy przenoszeniu numeru (przynajmniej na
playowej www) nie mam tej oferty, a tylko play fresh. Play Lubię To wygląda
faktycznie OK, natomiast co poza playem?

Nie wiem i nie interesuje mnie poza Playem.

Data: 2012-05-13 22:12:04
Autor: W
Czy poza plusem jest taki pakiet internetowy?
Adam Płaszczyca wystukał, co następuje:

[...]

Możesz przenieść do "gołego" Play Fresh i później zmigrować do Lubię To.
IMHO całkiem niezła taryfa.

Data: 2012-05-15 00:41:55
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sun, 13 May 2012 22:12:04 +0000 (UTC), W napisał(a):

Możesz przenieść do "gołego" Play Fresh i później zmigrować do Lubię To.
IMHO całkiem niezła taryfa.

OK, to ciekawa propozycja. --
 _______/ /_     GG: 3524356

Czy poza plusem jest taki pakiet internetowy?