Czy prawda

Data: 2010-04-07 08:21:01
Autor: jadrys
Czy prawda

nie jest jeszcze znana polakom? Czego jeszcze nie wiemy o mordzie katyńskim i innych zbrodniach Stalina na narodzie Polskim?

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Na-prawde-o-sowieckich-zbrodniach-czeka-cala-Polska,wid,12145715,wiadomosc_prasa.html

Jak kiedyś miałem pewność co do tych spraw, tak przyznam że teraz mam kompletny mętlik w głowie..

Data: 2010-04-06 23:44:43
Autor: Mariusz Merta
Czy prawda
On 7 Apr, 07:21, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
nie jest jeszcze znana polakom? Czego jeszcze nie wiemy o mordzie
katy skim i innych zbrodniach Stalina na narodzie Polskim?

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Na-prawde-o-sowieckich-zbrodni...

Jak kiedy mia em pewno co do tych spraw, tak przyznam e teraz mam
kompletny m tlik w g owie..

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz ) z kt r nale y walczy ..
Instaluj c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

towarzuszu jadrysku, wcale się nie dziwię...
komunizm dla pana to ustruj jak każdy inny podczas gdy jest coś nawet
gorszego od hitleryzmu
gdy przyjmie pan ten fakt do wiadomości, mętlik zniknie
to proste jak konstrukcja siera z młotem :-))))
Mariusz Merta

Data: 2010-04-07 15:43:41
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Czy prawda
Mariusz Merta wrote:

[...]

Wcale nie jest gorszy, bo to jeden pies.
Jedyna różnica to taka, że Niemcy to jednak Europejczycy.
--
Pit

Data: 2010-04-07 16:31:21
Autor: jadrys
Czy prawda
W dniu 2010-04-07 15:43, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
Mariusz Merta wrote:

[...]

Tak, te dzikusy ze wschodu nie pomyśleliby żeby skórę mordowanych ludzi wykorzystywać do abażurów lamp.

Data: 2010-04-08 15:57:19
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Czy prawda

Mariusz Merta wrote:

[...]

Oj myslieli, myslieli. Ino u nich niet elektryfikacji, a na lampie naftowej skóra smierdzi. ;)
--
Pit

Data: 2010-04-07 16:32:34
Autor: jadrys
Czy prawda
W dniu 2010-04-07 08:44, Mariusz Merta pisze:
[...]

Może mi pan wyjaśnić bez zbędnego kręcenia i bez uciekania od tematu: na jaka prawdę czeka cała Polska?

Data: 2010-04-07 10:51:33
Autor:
Czy prawda
On Wed, 07 Apr 2010 08:21:01 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

nie jest jeszcze znana polakom? Czego jeszcze nie wiemy o mordzie katyńskim i innych zbrodniach Stalina na narodzie Polskim?

 [...]

Jak kiedyś miałem pewność co do tych spraw,

 jasne, ze miales. jedyna sluszna. pzpr-owska.

tak przyznam że teraz mam kompletny mętlik w głowie..

 glupio byc tak zrobionym w konia przez swoich towarzyszy,co?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-07 16:34:16
Autor: jadrys
Czy prawda
W dniu 2010-04-07 10:51, "<heÂŽsk>" pisze:
[...]

Powtórzę pytanie które już zadałem p. Mercie: na jaką prawdę czeka cała Polska?

Czy prawda