Czy prawda

Data: 2010-04-07 10:51:33
Autor:
Czy prawda
On Wed, 07 Apr 2010 08:21:01 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

nie jest jeszcze znana polakom? Czego jeszcze nie wiemy o mordzie katyńskim i innych zbrodniach Stalina na narodzie Polskim?

 [...]

Jak kiedy¶ miałem pewno¶ć co do tych spraw,

 jasne, ze miales. jedyna sluszna. pzpr-owska.

tak przyznam że teraz mam kompletny mętlik w głowie..

 glupio byc tak zrobionym w konia przez swoich towarzyszy,co?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-07 16:34:16
Autor: jadrys
Czy prawda
W dniu 2010-04-07 10:51, "<he®sk>" pisze:
[...]

Jak kiedyś miałem pewność co do tych spraw,

  jasne, ze miales. jedyna sluszna. pzpr-owska.

tak przyznam że teraz mam kompletny mętlik w głowie..

  glupio byc tak zrobionym w konia przez swoich towarzyszy,co?

Powtórzę pytanie które już zadałem p. Mercie: na jaką prawdę czeka cała Polska?

Czy prawda