Czy prawo oszala³o?

Data: 2009-05-13 13:19:30
Autor: Daniel Chlodzinski
Czy prawo oszala³o?
On 13 Maj, 22:02, Tristan <niec...@spamu.pl> wrote:
Witam,

=============http://nt.interia.pl/internet/wiadomosci/news/10-letnia-ofiara-intern...
Dwoje 10-latków podpisa³o obra¼liwymi tekstami profil swej rówie¶niczki na
portalu internetowym; wysy³a³o te¿ w jej imieniu obra¼liwe wiadomo¶ci.
Ta "zabawa" skoñczy siê dla nich w s±dzie rodzinnym.
============>
Znaczy co szczeniaki sobie podokazywa³y i do pierdla pójd±? Ca³e wieki
cz³owiek cz³owiekowi móg³ powiedzieæ co o nim my¶li i by³o dobrze. A teraz
bêdziemy wsadzaæ dzieci do pierdla za szczeniackie zabawy? Co dalej?
Pods³uch w piaskownicy?

"którzy zdobyli has³o do profilu kole¿anki w internecie," po czy
wysylali cos w jej imieniu. Czyli nie same podokazywanie sobie i jesli
trafia do przed sad to raczej ze to zdobycie hasla i wyslanie
wiadomosci w jej imieniu.

Daniel

Data: 2009-05-14 07:35:33
Autor: Tristan
Czy prawo oszala³o?
W odpowiedzi na pismo z ¶roda 13 maj 2009 22:19 (autor Daniel Chlodzinski publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak:
<1c5749b3-6323-4cb6-a044-ca9ff76b9161@e23g2000vbe.googlegroups.com>):

[...]

10letnie szczeniaki? A jak taki ze sklepu podwêdzi cukierki, to te¿ do
pierdla? Jeden drugiemu dla jaj na NK w³azi, gupoty wypisuje, a Wielkiemu
Bratu odpierdziela. --
Tristan

Kupiê p³yty/kasety/mp3/cokolwiek z p³yty Myde³ko Fa 2

Data: 2009-05-14 10:43:39
Autor: Herald
Czy prawo oszala³o?
Dnia Thu, 14 May 2009 07:35:33 +0200, Tristan napisa³(a):

10letnie szczeniaki? A jak taki ze sklepu podwêdzi cukierki, to te¿ do
pierdla? Jeden drugiemu dla jaj na NK w³azi, gupoty wypisuje

To poziom na 10latka.
Za dwa lata takie bachory przyjd± do ciebie, wyt³uk± okna, rozpierdol±
chatê, ciebie zwi±¿± i zaczn± sma¿yæ ¿elazkiem itp itd.
"Czym skorupka za m³odu....'
Kiedy bêdziesz chcia³ od bachorów by ¿yli w zgodzie i prawami?
Jak dostana dowody osobiste do ³apy? To ju¿ bêdzie za pó¼no - z bachorów
wyrosn± przestêpcy.

Data: 2009-05-14 08:47:33
Autor: Olgierd
Czy prawo oszala³o?
Dnia Thu, 14 May 2009 10:43:39 +0200, Herald napisa³(a):

[...]

O mnie te¿ tak kiedy¶ mówili, w podstawówce by³em niez³ym zbójem (mo¿e kto¶ chodzi³ do SP 102 im. Romualda Traugutta w tym samym czasie?), nawet na koniec chcieli mi zrobiæ zdrowo ko³o pióra...
.... ale siê nie da³em ;-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-05-14 10:52:10
Autor: Herald
Czy prawo oszala³o?
Dnia Thu, 14 May 2009 08:47:33 +0000 (UTC), Olgierd napisa³(a):

[...]

To kwestia "starego wychowania', nie obecnego w stylu 'bezstresowego'.
Bo zak³adam ¿e nie masz 18-25lat?  :)
Tylko grubo ponad 40 - zgadza siê/

Data: 2009-05-14 09:11:54
Autor: Olgierd
Czy prawo oszala³o?
Dnia Thu, 14 May 2009 10:52:10 +0200, Herald napisa³(a):

[...]

Ekchem, zaraz siê obra¿ê ;-)
Nie mam grubo ponad 40. W ogóle nie mam ponad 40 ;-)

Data: 2009-05-14 11:28:50
Autor: Herald
Czy prawo oszala³o?
Dnia Thu, 14 May 2009 09:11:54 +0000 (UTC), Olgierd napisa³(a):

To kwestia "starego wychowania', nie obecnego w stylu 'bezstresowego'.
Bo zak³adam ¿e nie masz 18-25lat?   Tylko grubo ponad 40 - zgadza siê/

Ekchem, zaraz siê obra¿ê ;-)

bez obrazy ;)

Nie mam grubo ponad 40.

No mo¿liwe ;)

W ogóle nie mam ponad 40 ;-)

Z tym bym polemizowa³ ;)
Je¿eli faktycznie nie - to odrobinkê staro wygl±dasz jak na 30-latka ;)))
No ale pod uwagê nale¿y wzi±æ ¿e lada m³odo¶ci spêdzi³e¶ na 'szybkim i
barwnym ¿yciu" - jak sam przyzna³e¶ ;)

Data: 2009-05-14 10:00:31
Autor: Olgierd
Czy prawo oszala³o?
Dnia Thu, 14 May 2009 11:28:50 +0200, Herald napisa³(a):

W ogóle nie mam ponad 40 ;-)

Z tym bym polemizowa³

Eno, chyba wiem lepiej, co?
Je¿eli faktycznie nie - to odrobinkê staro wygl±dasz jak na 30-latka ))

Miêdzy 30 a 40 jest przepa¶æ ;-)

No ale pod uwagê nale¿y wzi±æ ¿e lada m³odo¶ci spêdzi³e¶ na 'szybkim i
barwnym ¿yciu" - jak sam przyzna³e¶

Rolingstonsem nigdy nie by³em. A zdjêcia mog± k³amaæ.

Data: 2009-05-14 12:11:25
Autor: Tristan
Czy prawo oszala³o?
W odpowiedzi na pismo z czwartek 14 maj 2009 10:52 (autor Herald publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <1ofkc7fj5coxx$.15j7zsbct2xdo$.dlg@40tude.net>):

To kwestia "starego wychowania', nie obecnego w stylu 'bezstresowego'.

No wiêc w³a¶nie, zamiast zmieniaæ styl, bêdziemy go potêgowaæ? --

Data: 2009-05-14 11:39:43
Autor: poreba
Czy prawo oszala³o?
[...]

No w³a¶nie! Widzisz co z Ciebie wyros³o?
;-)))

--
pozdro
poreba, ubawiony

Data: 2009-05-14 10:00:54
Autor: Olgierd
Czy prawo oszala³o?
Dnia Thu, 14 May 2009 11:39:43 +0200, poreba napisa³(a):

Widzê, te¿ mi wstyd ;-)

Data: 2009-05-14 12:10:18
Autor: Tristan
Czy prawo oszala³o?
W odpowiedzi na pismo z czwartek 14 maj 2009 10:43 (autor Herald publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <5vmg3n18kz5g.cd14nhrpk5fu.dlg@40tude.net>):

10letnie szczeniaki? A jak taki ze sklepu podwêdzi cukierki, to te¿ do
pierdla? Jeden drugiemu dla jaj na NK w³azi, gupoty wypisuje
To poziom na 10latka.

Tak, a wcze¶niej pó³roczne dziecko mamusiê ugryz³o w cycka. S±d? --