Czy prawo wiezeinne w Szwajcarii jest stosowane ?

Data: 2009-09-30 11:24:47
Autor: Marek
Czy prawo wiezeinne w Szwajcarii jest stosowane ?

To znaczy, czy pozostali wiezniowie gwalca pOLANSKIEGO - zboczenca -
pedofila, czy moze sie ...

BZYDZA...???

Data: 2009-09-30 20:30:07
Autor: Jacek

Marek napisał(a):
To znaczy, czy pozostali wiezniowie gwalca pOLANSKIEGO - zboczenca -
pedofila, czy moze sie ...

BZYDZA...???

Taki stary to powodzenie w wiezieni mieć nie będzie. Pewnie masz racje
że się go bŻYDzą.
http://pajakowo.blogspot.com/2009/09/polanski-i-pedofilia.html

Data: 2009-09-30 21:24:20
Autor: Konstanty Wycirowski

"Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> schrieb im Newsbeitrag news:49956e79-eaea-4e7a-a845-99eac9e25ba437g2000yqm.googlegroups.com...

To znaczy, czy pozostali wiezniowie gwalca pOLANSKIEGO - zboczenca -
pedofila, czy moze sie ...

BZYDZA...???

A co powspominales sobie, jak ciebie rzneli, kutasiku?

Data: 2009-09-30 13:01:40
Autor: Marek
On 30 Wrz, 21:24, "Konstanty Wycirowski" <ku...@pucio.de> wrote:
"Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> schrieb im Newsbeitragnews:49956e79-eaea-4e7a-a845-99eac9e25ba437g2000yqm.googlegroups.com...

> To znaczy, czy pozostali wiezniowie gwalca pOLANSKIEGO - zboczenca -
> pedofila, czy moze sie ...

> BZYDZA...???

A co powspominales sobie, jak ciebie rzneli, kutasiku?

Ja nie mam co wspominac, ale wystarczy mi, jak sobie ciebie w tej roli
wyobraze...ty WIELKI KUTASIE !

Czy prawo wiezeinne w Szwajcarii jest stosowane ?