Czy prezes TK Rzepliñski ukrywa morderców

Data: 2015-12-07 00:11:20
Autor: Mark Woydak
Czy prezes TK Rzepliñski ukrywa morderców

Publicysta tygodnika Warszawska Gazeta – Mirosław Kokoszkiewicz – odszukał
bardzo ważne i szokujące wystąpienia posła na Sejm IV kadencji Zygmunta
Wrzodaka, który z trybuny sejmowej zadał pytanie dotyczące obecnego prezesa
Trybunały Konstytucyjnego prof. Andrzeja Rzeplińskiego.

Zdaniem byłego już posła w ministerstwie sprawiedliwość są zeznania płk.
Pietruszki, który miał w obecności prof. Rzeplińskiego zeznawać nt.
zleceniodawców mordu bł. ks. Jerzego Popiełuszki oraz miał mówić kto chciał
zabić biskupa Gulbinowicza!

W kontekście obecnej postawy prof. Rzeplińskiego, ujawnienie tych
informacji, będzie bardzo cennym dowodem z jakim człowiekiem mamy do
czynienie. Prof. Rzepliński – według posła Wrzodaka) miał należeć do PZPR.
Poseł pytał o tą część życia obecnego prezesa TK, jednak nie uzyskał
odpowiedzi.

Apelujemy do ministra sprawiedliwości Zbigniewa Ziobro, aby zlecił
odszukanie tych materiałów, które mają znajdować się w kierowanym przez
niego resorcie.

Pytamy wprost: Czy prof. Rzepliński przez lata krył zbrodniarzy?

Prezentujemy całe wystąpienie posła Wrzodaka:

Sejm, 4 kadencja, 107 posiedzenie (stenogram str. 329) , 3 dzień
(07.07.2005)

28 punkt porzÄ…dku dziennego:

Powołanie Rzecznika Praw Obywatelskich (druki nr 4208 i 4257).

Poseł Zygmunt Wrzodak:

Dziękuję, panie marszałku.

Wysoka Izbo! Chciałbym poprosić posłów wnioskodawców, którzy wnoszą o
powołanie na rzecznika praw obywatelskich pana prof. Rzeplińskiego, żeby
coś powiedzieli o jego przeszłości politycznej, bo od strony zawodowej ja
go znam dość dobrze. Ale czy prawdą jest, że do 1982 r. był sekretarzem POP
na Uniwersytecie Warszawskim? I od kiedy był członkiem Polskiej
Zjednoczonej Partii Robotniczej?

Po drugie, jak się odnosi poseł wnioskodawca do wypowiedzi pana profesora z
2001 r., że on ma żal do władz komunistycznych z lat 1944-1950, że tylko
dziesięciu Polaków zostało skazanych za tzw. mord w Jedwabnem, a powinno
być skazanych przynajmniej stu? Na jakiej biografii, na jakiej historii, na
jakich informacjach opiera taką dziwną opinię pan Rzepliński?

I rzecz najważniejsza: otóż gdzieś na początku roku 1990 ówczesny pułkownik
SB pan Pietruszka poprosił, żeby mógł się wyspowiadać przed prokuratorem
krajowym. Spisano na tę okoliczność odpowiedni dokument w obecności pana
Rzeplińskiego i nieżyjącego już pana Nowickiego. Pan płk Pietruszka
pokazuje cały mechanizm zabójstwa księdza Jerzego Popiełuszki. Pan płk
Pietruszka mówi, kto z MSW zlecił zamordowanie i zamordował Piotra
Bartoszcze. To przesłuchanie było w obecności pana Rzeplińskiego. Co zrobił
z tą informacją pan prof. Rzepliński?

Następnie pan Rzepliński, słuchając wypowiedzi pana płk. Pietruszki, który
mówił wprost, że generał Kiszczak kazał mu poddać się uwięzieniu, ponieważ
on musi chronić pana gen. Jaruzelskiego i pana Kiszczaka. Pan Pietruszka
zgodził się na więzienie, bo sąd był w tym momencie ustawiony i prokuratura
ustawiona. I rzeczywiście taki wyrok, jaki ustawili przed rozprawą, dostał
pan Pietruszka. Pan generał Kiszczak obiecał panu płk. Pietruszce stopień
generała po wyjściu z więzienia.

Myślę, że tę informację posiada pan prof. Rzepliński. Pan prof. Rzepliński
pod tymi zeznaniami pana esbeka Pietruszki podpisał się i te dokumenty są w
Ministerstwie Sprawiedliwości. Zetknąłem się z nimi w tym roku. To są dla
mnie informacje szokujÄ…ce, bo pan Pietruszka wprost pokazuje, kto
zamordował i kto zlecił zabójstwo Piotra Bartoszcze, jak również w jaki
sposób miał być zamordowany biskup Gulbinowicz i wiele innych osób w latach
osiemdziesiątych. To są zeznania złożone w obecności pana prof.
Rzeplińskiego. I pan prof. Rzepliński podpisuje się pod tym protokołem –
podkreślam to.

Co zrobił pan prof. Rzepliński z tą informacją od 1990 r.? Dziękuję bardzo.
(Oklaski)

Data: 2015-12-07 07:29:20
Autor: u2
Czy prezes TK Rzepliński ukrywa morderców
Użytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forest.de> napisał w wiadomości

[...]

Ile ci zapłacili idioto za tego typu spam?

Data: 2015-12-07 12:12:54
Autor: Marek
Czy prezes TK Rzepliñski ukrywa morderców
W dniu poniedzia³ek, 7 grudnia 2015 07:29:29 UTC+1 u¿ytkownik u2 napisa³:
U¿ytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forest.de> napisa³ w wiadomo¶ci

> [...]
> bardzo wa¿ne i szokuj±ce wyst±pienia pos³a na Sejm IV kadencji Zygmunta
> Wrzodaka, który z trybuny sejmowej zada³ pytanie dotycz±ce obecnego
> prezesa
> Trybuna³y Konstytucyjnego prof. Andrzeja Rzepliñskiego.
>
> Zdaniem by³ego ju¿ pos³a w ministerstwie sprawiedliwo¶æ s± zeznania p³k.
> Pietruszki, który mia³ w obecno¶ci prof. Rzepliñskiego zeznawaæ nt.
> zleceniodawców mordu b³. ks. Jerzego Popie³uszki oraz mia³ mówiæ kto
> chcia³
> zabiæ biskupa Gulbinowicza!
>
> Co zrobi³ pan prof. Rzepliñski z t± informacj± od 1990 r.? Dziêkujê

Ile ci zap³acili idioto za tego typu spam?

Chyba dostanie wpierdol od nieznanych sprawców.

Czy prezes TK Rzepliñski ukrywa morderców