Czy prezydent zapłacił za bilet z własnej kieszeni?

Data: 2012-02-29 18:37:32
Autor: boukun
Czy prezydent zapłacił za bilet z własnej kieszeni?
Co ja gadam, przecież i tak jest na utrzymaniu ciemiężonego narodu...

boukun

Data: 2012-02-29 11:30:30
Autor: Marek
On 29 Lut, 18:37, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Co ja gadam, przecież i tak jest na utrzymaniu ciemiężonego narodu....

boukun

Zeby nie zapomnial dowodu osobistego, tak, jak kiedys Walesa...

Data: 2012-03-01 06:17:32
Autor: stevep
Dnia 29-02-2012 o 18:37:32 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

Co ja gadam, przecież i tak jest na utrzymaniu ciemiężonego narodu...

boukun

To jaki problem, zostań prezydentem i też będziesz utrzymankiem.
--
stevep

Data: 2012-03-01 19:43:42
Autor: jadryś
W dniu 2012-02-29 18:37, boukun pisze:
Co ja gadam, przecież i tak jest na utrzymaniu ciemiężonego narodu...

boukun

No niestety.. I to się wydaje być jednym sensownym argumentem za powołaniem tego stanowiska, - z tęsknoty za monarchami ludzie co 4 lata powołują jednego z siebie i obsypują złotem, dbając żeby niczego mu nie brakło.

Czy prezydent zapłacił za bilet z własnej kieszeni?