Czy prezydentem Polski może być kandydat bez progr amu ?

Data: 2010-05-12 15:41:20
Autor: skippy
Czy prezydentem Polski może być kandydat bez progr amu ?

Użytkownik "XXL" <duzy_slawek@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hsdvo2$69s$1inews.gazeta.pl...
Czy kandydat PIS-u w wyborach prezydenckich J.Kaczyński ma jakikolwiek spójny
i sensowny program dla Polski i Polaków w XXI wieku?

Poza hasłami prezesa PIS o "odbudowaniu polskiego patriotyzmu" oraz ogólnikami
typu "kontynuowanie dzieła tragicznie zmarłego brata" nie słyszałem ani
jednego zdania J.Kaczyńskiego na temat gospodarki, prywatyzacji, reformy
finansów publicznych, podatków itp.

Czy można wygrać wybory prezydenckie nie mając programu ???

Tego nie wiem, ale można wygrać parlamentarne nie mając programu.
Moja córka robiła wtedy referat o partiach i jej pomogłem jeżdżąc po komitetach wyborczych i biurach poselskich zbierajac ulotki i programy.
Otóż programu PO wtedy nie zdobyłem, w Internecie tez nie było, a do biura poselskiego Komorowskiego żeby pogadać mnie nawet nie wpuszczonu, gadali tylko przez domofon i to tak, zebym jak najpredzej dał im spokój.
A PO wygrała wybory.
Masz więc chyba kompletną odpowiedź.

Co i tak nie zmienia faktu, że na członków czerwono - czarnej koalicji z kumplami Kwaśniewskiego, Millera i Oleksego głosował nie będę, no way.

Data: 2010-05-12 16:13:17
Autor: Virck
Czy prezydentem Polski może być kandy dat bez programu ?
Ale przeciez konus caly czas bredzi o 'solidarnej Polsce'....ja nie wiem co znaczy solidarna Polska...Czy to znaczy, ze solidarnie wszyscy pracujemy i solidarnie wszyscy dzielimy sie dochodami, czyli wrzucamy nasza kase do jednego worka i ja zarabiam np. 20K miesiecznie to sobie zostawiam 1 tys a reszte dziele po rowno i rozdaje? Jak jeden zachoruje i potrzebuje organu to solidarnie inny mu daje swoj, bo i tak ma np. dwie nerki....moze wiec sie solidarnie podzielic....Solidarnie dzielimy sie zonami, bo kazdy ma prawo do seksu w ramach solidaryzmu....A ten moze jest gruby, oblesny, wiec zona kolegi sasiada solidarnie da mu dupy...I cala ta solidarna Polska bedzie sie cieszyc za rzadow malego fredzla szczesliwowscia wszelaka, dobrobytem i juz zaden polak nie bedzie mial wykrzywionej ze smutku geby.....To jest fantastyczne haslo 'Solidarna Polska'...Ja to kupuje....Bo teraz solidarna to jest tylko nienawisc, zawisc i zlosliwosc....Wiec glosujemy za "solidarna polska' i jedynym wybrancem narodu.....

Data: 2010-05-12 16:17:19
Autor: skippy

Użytkownik "Virck" <virck_polo@verizon.net> napisał w wiadomości news:4beab77d$0$31824$c3e8da3news.astraweb.com...
[...]

Słowo "solidarna" służy aby nie uzywac słowa "socjalistyczna" a w najlepszym wypadku "mocno socjalna".

Data: 2010-07-07 16:56:24
Autor: Odmieniony Druch
Czy prezydentem Polski może być kandydat bez programu ?
"skippy" <atu@nie.ma> wrote in message news:hseb61$lt8$1news.onet.pl...

Oczywiscie - dzisiaj juz nie potrzeba programu,
zeby wygrywac. Taka demokracja smutno sie kojarzy.

Pytanie: na co glosują więc ludzie skoro nie na program???
Czym sie kierują? Krzywdami? Emocjami?
Kto komu poda kartkę podczas debaty telewizyjnej? :)

Pozdrawiam,
Druch

Czy prezydentem Polski może być kandydat bez progr amu ?