Czy prezydentem Polski może być kandydat bez programu ?

Data: 2010-05-12 12:38:30
Autor: DJ\(Dominik\)
Czy prezydentem Polski może być kandydat bez programu ?
Proszę podaj postulaty gospodarcze, prywatyzacyjne, dotyczące reformy finansów publicznych, podatków itp. Komorowskiego, chętnie się zapoznam.

Data: 2010-05-12 12:54:38
Autor: Robert
Czy prezydentem Polski moÂże byĂŚ kandydat b ez programu ?
On 2010-05-12 12:38, DJ(Dominik) wrote:
ProszĂŞ podaj postulaty gospodarcze, prywatyzacyjne, dotyczÂące reformy
finansĂłw publicznych, podatkĂłw itp. Komorowskiego, chĂŞtnie siĂŞ zapoznam.

Ojj.. kierujecie się postulatami i programem ?
Mało już wyborów parlamentarnych i prezydenckich w życiu przeżyliście ?

RM.

Data: 2010-05-12 13:04:45
Autor: viper
Czy prezydentem Polski może być kandydat bez programu ?
Proszę podaj postulaty gospodarcze, prywatyzacyjne, dotyczące reformy finansów publicznych, podatków itp. Komorowskiego, chętnie się zapoznam.

 ja z kolei myślę że prezydent to nie pralka automatyczna i nie musi miec programu... programy powinny byc domeną partii politycznych czy rządu...

Data: 2010-05-12 12:14:36
Autor: fatso
viper wrote:
Proszę podaj postulaty gospodarcze, prywatyzacyjne, dotyczące reformy
finansów publicznych, podatków itp. Komorowskiego, chętnie się zapoznam.

  ja z kolei myślę Ĺźe prezydent to nie pralka automatyczna i nie musi miec
programu... programy powinny byc domeną partii politycznych czy rządu...

zgadzam sie z kol.viper.
Prezydent nie musi a nawet nie powinien miec programu z wyjatkiem obietnicy bycia uczciwym
straznikiem konstytucji. Od programow i ich wdrazania jest Premier i partie polityczne.

Data: 2010-05-12 11:59:21
Autor:
> [...]

straznikiem konstytucji. Od programow i ich wdrazania jest Premier i partie polityczne.

1. Piękne prawdy. Warto byłoby takowe uszanować i propagować. Ale takie
wartości są teraz NIESTETY ośmieszane.

2. Co do stania na straży konstytucji: Może dlatego niektórzy chcą/chcieli
zmieniać konstytucję? :))

--

Czy prezydentem Polski może być kandydat bez programu ?