Czy procesor AMD AM2+ zadziała z płytą AM2?

Data: 2009-08-20 17:32:31
Autor: Doxent
Czy procesor AMD AM2+ zadziała z płytą AM2?
Model 250 jednak zaprojektowany jest w standardzie AM2+ i nie wiem, czy zadziała z moją płytą główną.

Zadziała?

trzeba na starym procesorze zaktualizować bios o ile producent wydał np. AGESA 3.3.2.0. Na nieszczęście wielu producentów się do tego nie kwapi. Nadal brakuje biosu do np. Asus M2N-E czy niektórych płyt Gigabyte chociaż tu bywa lepiej. Trzeba słać petycje bo inaczej nici z tego. Swoją drogą Gigaszrot nie napisał  żadnego biosu dla Athlona X2 6000+ na jądrze Brisbane 65nm  @ 3100 MHz  ( dla tej firmy taki procek nigdy nie istniał) . Dodam, że przez to procki są zbyt mocno podwoltowane (1.56V sic!) i po dłuższym obciążeniu przegrzewają się. Puszczone na Asusie M4N8* - 1.42V i nie przekraczają 55'C w stresie.

Czy procesor AMD AM2+ zadziała z płytą AM2?