|
Data: 2014-08-20 18:58:07 |
Autor: John Kołalsky |
Czy producenci telefonów płacą serwisom ... |
.... za odmowne reklamacje ?
Bo słyszy się często że odmówili a oni przecież mieliby z tego kasę.
Jak samochód na gwarancji to ASO bez problemu wykonuje różne naprawy nawet tego, co się nie zepsuło a tu jakoś bywa inaczej.
"ja mialam niesamowita historie z Nokia 6500 slide
cos tam mi nie dzialalo i dalam do naprawy gwarancyjnej, po jakims czasie tel wrocil nienaprawiony z informacja, ze telefon jest zniszczony i to uszkodzenie fizyczne, to sie tak wkurwilam, ze w 3 dni naprawili mi ten tel, bo jakis palant nawet chyba nie spojrzal i mi odeslal bez naprawy aparat, ktory nie mial nawet jednej ryski i pomimo prawie 2 lat uzytkowania jeszcze posiadal fabryczna folie na wyswietlaczu
u mnie nie wyswietlalo jakiegos rzedu pikseli
"
Bez rysek !!! ale folię miał to wszystko wyjaśnia :-)
|
|
|
Data: 2014-08-21 07:06:34 |
Autor: masti |
Czy producenci telefonów p³ac± serwisom ... |
John Ko³alsky wrote:
... za odmowne reklamacje ?
Bo s³yszy siê czêsto ¿e odmówili a oni przecie¿ mieliby z tego kasê.
ale od kogo? gwarant nie zap³aci a Ty by³by¶ chêtny? Bo czêsto koszt
naprawy jest porównywalny z nowym telefonem?
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lêk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówiê. To grunt zabija!" T.Pratchett
|
|
|
Data: 2014-08-21 11:34:14 |
Autor: John Ko³alsky |
Czy producenci telefonów p³ac± serwisom ... |
U¿ytkownik "masti" <gone@to.hell>
... za odmowne reklamacje ?
Bo s³yszy siê czêsto ¿e odmówili a oni przecie¿ mieliby z tego kasê.
ale od kogo? gwarant nie zap³aci a Ty by³by¶ chêtny?
Czemu ja mia³bym p³aciæ za producenta który udziela gwarancji ?
Bo czêsto koszt
naprawy jest porównywalny z nowym telefonem?
Wy¶wietlacza nie wymieniaj± ?
|
|
|
Data: 2014-08-21 10:04:49 |
Autor: masti |
Czy producenci telefonów p³ac± serwisom ... |
John Kołalsky wrote:
Użytkownik "masti" <gone@to.hell>
... za odmowne reklamacje ?
Bo słyszy się często że odmówili a oni przecież mieliby z tego kasę.
ale od kogo? gwarant nie zapłaci a Ty byłbyś chętny?
Czemu ja miałbym płacić za producenta który udziela gwarancji ?
to skąð mieliby mieć kasę o którą pytałeś?
Bo często koszt
naprawy jest porównywalny z nowym telefonem?
Wyświetlacza nie wymieniają ?
a kto za niego zapłaci skoro producent nie chce?
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
|
|
|
Data: 2014-08-21 12:45:19 |
Autor: John Kołalsky |
Czy producenci telefonów płacą serwisom ... |
Użytkownik "masti" <gone@to.hell>
... za odmowne reklamacje ?
Bo słyszy się często że odmówili a oni przecież mieliby z tego kasę.
ale od kogo? gwarant nie zapłaci a Ty byłbyś chętny?
Czemu ja miałbym płacić za producenta który udziela gwarancji ?
to skąð mieliby mieć kasę o którą pytałeś?
No właśnie od producenta by nie musiał zapłacić większej za naprawę.
Bo często koszt
naprawy jest porównywalny z nowym telefonem?
Wyświetlacza nie wymieniają ?
a kto za niego zapłaci skoro producent nie chce?
Skąd wiesz, że nie chce ?
|
|
|
Data: 2014-08-21 11:40:10 |
Autor: masti |
Czy producenci telefonów p³ac± serwisom ... |
John Kołalsky wrote:
Użytkownik "masti" <gone@to.hell>
... za odmowne reklamacje ?
Bo słyszy się często że odmówili a oni przecież mieliby z tego kasę.
ale od kogo? gwarant nie zapłaci a Ty byłbyś chętny?
Czemu ja miałbym płacić za producenta który udziela gwarancji ?
to skąð mieliby mieć kasę o którą pytałeś?
No właśnie od producenta by nie musiał zapłacić większej za naprawę.
ale producent odmawia zapłacenia za tę naprawę. Więc kto miałby
zapłacić?
Bo często koszt
naprawy jest porównywalny z nowym telefonem?
Wyświetlacza nie wymieniają ?
a kto za niego zapłaci skoro producent nie chce?
Skąd wiesz, że nie chce ?
a skąd wiesz, że chce? Gdyby chciał to serwis by naprawił.
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
|
|
|
Data: 2014-08-21 14:13:34 |
Autor: John Kołalsky |
Czy producenci telefonów płacą serwisom ... |
Użytkownik "masti" <gone@to.hell>
... za odmowne reklamacje ?
Bo słyszy się często że odmówili a oni przecież mieliby z tego kasę.
ale od kogo? gwarant nie zapłaci a Ty byłbyś chętny?
Czemu ja miałbym płacić za producenta który udziela gwarancji ?
to skąð mieliby mieć kasę o którą pytałeś?
No właśnie od producenta by nie musiał zapłacić większej za naprawę.
ale producent odmawia zapłacenia za tę naprawę. Więc kto miałby
zapłacić?
Za naprawÄ™ ?
Jeśli producent odmawia zapłacenia za naprawę która się klientowi należy to musi mieć wsparcie w serwisie w którego interesie naprawa akurat jest, więc kto jak nie producent miałby zapłacić za niekorzystną ekspertyzę ?
Bo często koszt
naprawy jest porównywalny z nowym telefonem?
Wyświetlacza nie wymieniają ?
a kto za niego zapłaci skoro producent nie chce?
Skąd wiesz, że nie chce ?
a skąd wiesz, że chce? Gdyby chciał to serwis by naprawił.
Ale co ma serwis do producenta ? Przecież ten producent o niczym jeszcze nie wie. W interesie serwisu jest naprawianie telefonu, więc żeby był po stronie producenta musi coś z tego mieć. Stąd pytanie czy po prostu producenci nie płacą serwisowi za odmowę naprawy gwarancyjnej.
|
|
|
Data: 2014-08-21 12:36:11 |
Autor: masti |
Czy producenci telefonów p³ac± serwisom ... |
John Kołalsky wrote:
Użytkownik "masti" <gone@to.hell>
... za odmowne reklamacje ?
Bo słyszy się często że odmówili a oni przecież mieliby z tego kasę.
ale od kogo? gwarant nie zapłaci a Ty byłbyś chętny?
Czemu ja miałbym płacić za producenta który udziela gwarancji ?
to skąð mieliby mieć kasę o którą pytałeś?
No właśnie od producenta by nie musiał zapłacić większej za naprawę.
ale producent odmawia zapłacenia za tę naprawę. Więc kto miałby
zapłacić?
Za naprawÄ™ ?
Jeśli producent odmawia zapłacenia za naprawę która się klientowi należy to musi mieć wsparcie w serwisie w którego interesie naprawa akurat jest, więc kto jak nie producent miałby zapłacić za niekorzystną ekspertyzę ?
ten kto ma to zrobić zgodnie z umową serwisu z producentem
Bo często koszt
naprawy jest porównywalny z nowym telefonem?
Wyświetlacza nie wymieniają ?
a kto za niego zapłaci skoro producent nie chce?
Skąd wiesz, że nie chce ?
a skąd wiesz, że chce? Gdyby chciał to serwis by naprawił.
Ale co ma serwis do producenta ? Przecież ten producent o niczym jeszcze nie wie. W interesie serwisu jest naprawianie telefonu, więc żeby był po stronie producenta musi coś z tego mieć. Stąd pytanie czy po prostu producenci nie płacą serwisowi za odmowę naprawy gwarancyjnej.
to trzeba sprawdzić w umowie serwisu z producentem i procedurach
uzgodnionych między nimi.
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
|
|
|
Data: 2014-08-21 19:53:44 |
Autor: John Kołalsky |
Czy producenci telefonów płacą serwisom ... |
Użytkownik "masti" <gone@to.hell>
Bo często koszt
naprawy jest porównywalny z nowym telefonem?
Wyświetlacza nie wymieniają ?
a kto za niego zapłaci skoro producent nie chce?
Skąd wiesz, że nie chce ?
a skąd wiesz, że chce? Gdyby chciał to serwis by naprawił.
Ale co ma serwis do producenta ? Przecież ten producent o niczym jeszcze nie
wie. W interesie serwisu jest naprawianie telefonu, więc żeby był po stronie
producenta musi coś z tego mieć. Stąd pytanie czy po prostu producenci nie
płacą serwisowi za odmowę naprawy gwarancyjnej.
to trzeba sprawdzić w umowie serwisu z producentem i procedurach
uzgodnionych między nimi.
To sprawdź i mi napisz
|
|
|
Data: 2014-08-21 18:09:01 |
Autor: masti |
Czy producenci telefonów p³ac± serwisom ... |
John Ko³alsky wrote:
U¿ytkownik "masti" <gone@to.hell>
Bo czêsto koszt
naprawy jest porównywalny z nowym telefonem?
Wy¶wietlacza nie wymieniaj± ?
a kto za niego zap³aci skoro producent nie chce?
Sk±d wiesz, ¿e nie chce ?
a sk±d wiesz, ¿e chce? Gdyby chcia³ to serwis by naprawi³.
Ale co ma serwis do producenta ? Przecie¿ ten producent o niczym jeszcze nie
wie. W interesie serwisu jest naprawianie telefonu, wiêc ¿eby by³ po stronie
producenta musi co¶ z tego mieæ. St±d pytanie czy po prostu producenci nie
p³ac± serwisowi za odmowê naprawy gwarancyjnej.
to trzeba sprawdziæ w umowie serwisu z producentem i procedurach
uzgodnionych miêdzy nimi.
To sprawd¼ i mi napisz
sam sobie sprawd¼
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lêk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówiê. To grunt zabija!" T.Pratchett
|
|
|
Data: 2014-08-21 20:52:37 |
Autor: John Ko³alsky |
Czy producenci telefonów p³ac± serwisom ... |
U¿ytkownik "masti" <gone@to.hell>
Bo czêsto koszt
naprawy jest porównywalny z nowym telefonem?
Wy¶wietlacza nie wymieniaj± ?
a kto za niego zap³aci skoro producent nie chce?
Sk±d wiesz, ¿e nie chce ?
a sk±d wiesz, ¿e chce? Gdyby chcia³ to serwis by naprawi³.
Ale co ma serwis do producenta ? Przecie¿ ten producent o niczym jeszcze
nie
wie. W interesie serwisu jest naprawianie telefonu, wiêc ¿eby by³ po
stronie
producenta musi co¶ z tego mieæ. St±d pytanie czy po prostu producenci
nie
p³ac± serwisowi za odmowê naprawy gwarancyjnej.
to trzeba sprawdziæ w umowie serwisu z producentem i procedurach
uzgodnionych miêdzy nimi.
To sprawd¼ i mi napisz
sam sobie sprawd¼
Nie po to pytam by sobie sprawdzaæ
|
|
|
Data: 2014-08-21 19:23:28 |
Autor: masti |
Czy producenci telefonów p³ac± serwisom ... |
John Ko³alsky wrote:
U¿ytkownik "masti" <gone@to.hell>
Bo czêsto koszt
naprawy jest porównywalny z nowym telefonem?
Wy¶wietlacza nie wymieniaj± ?
a kto za niego zap³aci skoro producent nie chce?
Sk±d wiesz, ¿e nie chce ?
a sk±d wiesz, ¿e chce? Gdyby chcia³ to serwis by naprawi³.
Ale co ma serwis do producenta ? Przecie¿ ten producent o niczym jeszcze
nie
wie. W interesie serwisu jest naprawianie telefonu, wiêc ¿eby by³ po
stronie
producenta musi co¶ z tego mieæ. St±d pytanie czy po prostu producenci
nie
p³ac± serwisowi za odmowê naprawy gwarancyjnej.
to trzeba sprawdziæ w umowie serwisu z producentem i procedurach
uzgodnionych miêdzy nimi.
To sprawd¼ i mi napisz
sam sobie sprawd¼
Nie po to pytam by sobie sprawdzaæ
nikt Ci nie odpowie jak wygl±da konkretna umowa producenta z konkretnym
serwisem bo to s± tajne rzeczy i nawet gdybym j± mia³ w rêku to Ci nie
powiem. Ale wydajesz siê nie rozumieæ jak s± takie umowy konstruowane i
dlaczego interes klienta nie jest tu istotny
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lêk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówiê. To grunt zabija!" T.Pratchett
|
|
|
Data: 2014-08-21 22:06:29 |
Autor: John Ko³alsky |
Czy producenci telefonów p³ac± serwisom ... |
U¿ytkownik "masti" <gone@to.hell>
Bo czêsto koszt
naprawy jest porównywalny z nowym telefonem?
Wy¶wietlacza nie wymieniaj± ?
a kto za niego zap³aci skoro producent nie chce?
Sk±d wiesz, ¿e nie chce ?
a sk±d wiesz, ¿e chce? Gdyby chcia³ to serwis by naprawi³.
Ale co ma serwis do producenta ? Przecie¿ ten producent o niczym
jeszcze
nie
wie. W interesie serwisu jest naprawianie telefonu, wiêc ¿eby by³ po
stronie
producenta musi co¶ z tego mieæ. St±d pytanie czy po prostu producenci
nie
p³ac± serwisowi za odmowê naprawy gwarancyjnej.
to trzeba sprawdziæ w umowie serwisu z producentem i procedurach
uzgodnionych miêdzy nimi.
To sprawd¼ i mi napisz
sam sobie sprawd¼
Nie po to pytam by sobie sprawdzaæ
nikt Ci nie odpowie jak wygl±da konkretna umowa producenta z konkretnym
serwisem bo to s± tajne rzeczy i nawet gdybym j± mia³ w rêku to Ci nie
powiem.
A Wprost ?
Ale wydajesz siê nie rozumieæ jak s± takie umowy konstruowane
Czemu tak Ci siê wydaje ? Ja nic o umowach jeszcze nie mówi³em tylko Ty. Mo¿e Ty nie rozumiesz ?
i
dlaczego interes klienta nie jest tu istotny
No w³a¶nie, taka jest ukryta teza mojego pytania. Id±c dalej, czy prawo konsumenckie nie powinno pój¶æ w kierunku naprawiania przez niezale¿ne serwisy.
|
|
|
Data: 2014-08-21 20:17:23 |
Autor: masti |
Czy producenci telefonów p³ac± serwisom ... |
John Ko³alsky wrote:
U¿ytkownik "masti" <gone@to.hell>
Bo czêsto koszt
naprawy jest porównywalny z nowym telefonem?
Wy¶wietlacza nie wymieniaj± ?
a kto za niego zap³aci skoro producent nie chce?
Sk±d wiesz, ¿e nie chce ?
a sk±d wiesz, ¿e chce? Gdyby chcia³ to serwis by naprawi³.
Ale co ma serwis do producenta ? Przecie¿ ten producent o niczym
jeszcze
nie
wie. W interesie serwisu jest naprawianie telefonu, wiêc ¿eby by³ po
stronie
producenta musi co¶ z tego mieæ. St±d pytanie czy po prostu producenci
nie
p³ac± serwisowi za odmowê naprawy gwarancyjnej.
to trzeba sprawdziæ w umowie serwisu z producentem i procedurach
uzgodnionych miêdzy nimi.
To sprawd¼ i mi napisz
sam sobie sprawd¼
Nie po to pytam by sobie sprawdzaæ
nikt Ci nie odpowie jak wygl±da konkretna umowa producenta z konkretnym
serwisem bo to s± tajne rzeczy i nawet gdybym j± mia³ w rêku to Ci nie
powiem.
A Wprost ?
to taka gazeta
Ale wydajesz siê nie rozumieæ jak s± takie umowy konstruowane
Czemu tak Ci siê wydaje ? Ja nic o umowach jeszcze nie mówi³em tylko Ty. Mo¿e Ty nie rozumiesz ?
a jak chcesz realizowaæ naprawy gwarancyjne w imieniu producenta bez
umowy?
i
dlaczego interes klienta nie jest tu istotny
No w³a¶nie, taka jest ukryta teza mojego pytania. Id±c dalej, czy prawo konsumenckie nie powinno pój¶æ w kierunku naprawiania przez niezale¿ne serwisy.
i kto takiemu serwisowi zap³aci?
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lêk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówiê. To grunt zabija!" T.Pratchett
|
|
|
Data: 2014-08-21 22:53:01 |
Autor: John Ko³alsky |
Czy producenci telefonów p³ac± serwisom ... |
U¿ytkownik "masti" <gone@to.hell>
Bo czêsto koszt
naprawy jest porównywalny z nowym telefonem?
Wy¶wietlacza nie wymieniaj± ?
a kto za niego zap³aci skoro producent nie chce?
Sk±d wiesz, ¿e nie chce ?
a sk±d wiesz, ¿e chce? Gdyby chcia³ to serwis by naprawi³.
Ale co ma serwis do producenta ? Przecie¿ ten producent o niczym
jeszcze
nie
wie. W interesie serwisu jest naprawianie telefonu, wiêc ¿eby by³ po
stronie
producenta musi co¶ z tego mieæ. St±d pytanie czy po prostu
producenci
nie
p³ac± serwisowi za odmowê naprawy gwarancyjnej.
to trzeba sprawdziæ w umowie serwisu z producentem i procedurach
uzgodnionych miêdzy nimi.
To sprawd¼ i mi napisz
sam sobie sprawd¼
Nie po to pytam by sobie sprawdzaæ
nikt Ci nie odpowie jak wygl±da konkretna umowa producenta z konkretnym
serwisem bo to s± tajne rzeczy i nawet gdybym j± mia³ w rêku to Ci nie
powiem.
A Wprost ?
to taka gazeta
Nie powie ?
Ale wydajesz siê nie rozumieæ jak s± takie umowy konstruowane
Czemu tak Ci siê wydaje ? Ja nic o umowach jeszcze nie mówi³em tylko Ty.
Mo¿e Ty nie rozumiesz ?
a jak chcesz realizowaæ naprawy gwarancyjne w imieniu producenta bez
umowy?
Ja nie chcê realizowaæ ¿adnych napraw, szczególnie w imieniu producenta, ale konsument móg³by chcieæ mieæ sprzêt sprawny a skoro serwis producenta tego nie zapewnia to lepiej mu go nie oddawaæ do naprawy bo jeszcze zepsuje a siê nie przyzna.
i
dlaczego interes klienta nie jest tu istotny
No w³a¶nie, taka jest ukryta teza mojego pytania. Id±c dalej, czy prawo
konsumenckie nie powinno pój¶æ w kierunku naprawiania przez niezale¿ne
serwisy.
i kto takiemu serwisowi zap³aci?
Ten kto gwarantowa³ dzialanie sprzêtu a mu siê nie uda³o. Zawsze mo¿e przecie¿ zwróciæ pieni±dze.
|
|
|
Data: 2014-08-21 20:55:48 |
Autor: masti |
Czy producenci telefonów p³ac± serwisom ... |
John Ko³alsky wrote:
Ale wydajesz siê nie rozumieæ jak s± takie umowy konstruowane
Czemu tak Ci siê wydaje ? Ja nic o umowach jeszcze nie mówi³em tylko Ty.
Mo¿e Ty nie rozumiesz ?
a jak chcesz realizowaæ naprawy gwarancyjne w imieniu producenta bez
umowy?
Ja nie chcê realizowaæ ¿adnych napraw, szczególnie w imieniu producenta, ale konsument móg³by chcieæ mieæ sprzêt sprawny a skoro serwis producenta tego nie zapewnia to lepiej mu go nie oddawaæ do naprawy bo jeszcze zepsuje a siê nie przyzna.
to nie oddawaj. nikt Ciê nie zmusza
i
dlaczego interes klienta nie jest tu istotny
No w³a¶nie, taka jest ukryta teza mojego pytania. Id±c dalej, czy prawo
konsumenckie nie powinno pój¶æ w kierunku naprawiania przez niezale¿ne
serwisy.
i kto takiemu serwisowi zap³aci?
Ten kto gwarantowa³ dzialanie sprzêtu a mu siê nie uda³o. Zawsze mo¿e przecie¿ zwróciæ pieni±dze.
oddajesz sprzêt do serwisu. On go naprawia i co? Idzie do producenta po
kasê? A producent mówi, ¿e naprawa nie podlega gwarancji. i co wtedy?
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lêk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówiê. To grunt zabija!" T.Pratchett
|
|
|
Data: 2014-08-22 12:14:26 |
Autor: John Ko³alsky |
Czy producenci telefonów p³ac± serwisom ... |
U¿ytkownik "masti" <gone@to.hell>
Ale wydajesz siê nie rozumieæ jak s± takie umowy konstruowane
Czemu tak Ci siê wydaje ? Ja nic o umowach jeszcze nie mówi³em tylko Ty.
Mo¿e Ty nie rozumiesz ?
a jak chcesz realizowaæ naprawy gwarancyjne w imieniu producenta bez
umowy?
Ja nie chcê realizowaæ ¿adnych napraw, szczególnie w imieniu producenta, ale
konsument móg³by chcieæ mieæ sprzêt sprawny a skoro serwis producenta tego
nie zapewnia to lepiej mu go nie oddawaæ do naprawy bo jeszcze zepsuje a siê
nie przyzna.
to nie oddawaj. nikt Ciê nie zmusza
Ale ja niczego nie oddajê. Mówiê o konsumencie :-)
i
dlaczego interes klienta nie jest tu istotny
No w³a¶nie, taka jest ukryta teza mojego pytania. Id±c dalej, czy prawo
konsumenckie nie powinno pój¶æ w kierunku naprawiania przez niezale¿ne
serwisy.
i kto takiemu serwisowi zap³aci?
Ten kto gwarantowa³ dzialanie sprzêtu a mu siê nie uda³o. Zawsze mo¿e
przecie¿ zwróciæ pieni±dze.
oddajesz sprzêt do serwisu. On go naprawia i co? Idzie do producenta po
kasê?
Nie wiem, co¶ na pewno da siê wymy¶leæ. Nie ma tutaj ¿adnych ograniczeñ :-)
A producent mówi, ¿e naprawa nie podlega gwarancji. i co wtedy?
To co normalnie, pozew o zap³atê.
|
|
|
Data: 2014-08-21 14:26:04 |
Autor: Liwiusz |
Czy producenci telefonów płacą serwisom ... |
W dniu 2014-08-21 14:13, John Kołalsky pisze:
Ale co ma serwis do producenta ? Przecież ten producent o niczym jeszcze
nie wie. W interesie serwisu jest naprawianie telefonu, więc żeby był po
stronie producenta musi coś z tego mieć. Stąd pytanie czy po prostu
producenci nie płacą serwisowi za odmowę naprawy gwarancyjnej.
W sensie, że aby żona Cię nie zdradzała, musisz jej płacić?
--
Liwiusz
|
|
Data: 2014-08-21 19:51:18 |
Autor: John Kołalsky |
Czy producenci telefonów płacą serwisom ... |
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl>
Ale co ma serwis do producenta ? Przecież ten producent o niczym jeszcze
nie wie. W interesie serwisu jest naprawianie telefonu, więc żeby był po
stronie producenta musi coś z tego mieć. Stąd pytanie czy po prostu
producenci nie płacą serwisowi za odmowę naprawy gwarancyjnej.
W sensie, że aby żona Cię nie zdradzała, musisz jej płacić?
W sensie biblijnym, że jak jest twoją żoną to przynosisz jej orzeszki :-)
|
|
|
Data: 2014-08-21 19:53:23 |
Autor: m4rkiz |
Czy producenci telefonów płacą serwisom ... |
"John Kołalsky" <john@kowal.invalid> wrote in message news:lt4os7$meh$1mx1.internetia.pl...
Ale co ma serwis do producenta ? Przecież ten producent o niczym jeszcze nie wie. W interesie serwisu jest naprawianie telefonu,
zakladajac ze umowa miedzy producentem a serwisem stanowi ze producent placi za ilosc
napraw, a sadze ze czesto moze byc inaczej czy moze byc to rozliczane w inny sposob
w koncu sama gotowosc do serwisowania tez niemalo kosztuje
--
http://db.org.pl/
|
|
Data: 2014-08-21 21:03:21 |
Autor: Liwiusz |
Czy producenci telefonów płacą serwisom ... |
W dniu 2014-08-21 20:53, m4rkiz pisze:
"John Kołalsky" <john@kowal.invalid> wrote in message
news:lt4os7$meh$1mx1.internetia.pl...
Ale co ma serwis do producenta ? Przecież ten producent o niczym
jeszcze nie wie. W interesie serwisu jest naprawianie telefonu,
zakladajac ze umowa miedzy producentem a serwisem stanowi ze producent
placi za ilosc
napraw, a sadze ze czesto moze byc inaczej czy moze byc to rozliczane w
inny sposob
w koncu sama gotowosc do serwisowania tez niemalo kosztuje
John z niewiadomego powodu myśli, że serwis, mając na uwadze interes producenta, i interes konsumenta, wybierze tego drugiego. A z jakiej niby racji? To na smyczy producenta jest serwis i interes producenta reprezentuje.
W odpowiedzi na "serwis może robić kanty producentowi i naprawiać sprzęty na jego koszt wbrew jego woli, bo ma z tego kasę" odpowiem tylko "tajemniczy klient".
--
Liwiusz
|
|
|
Data: 2014-08-21 11:59:50 |
Autor: Liwiusz |
Czy producenci telefonów p³ac± serwisom ... |
W dniu 2014-08-21 11:34, John Ko³alsky pisze:
U¿ytkownik "masti" <gone@to.hell>
... za odmowne reklamacje ?
Bo s³yszy siê czêsto ¿e odmówili a oni przecie¿ mieliby z tego kasê.
ale od kogo? gwarant nie zap³aci a Ty by³by¶ chêtny?
Czemu ja mia³bym p³aciæ za producenta który udziela gwarancji ?
I co, my¶lisz, ¿e producent godzi siê zap³aciæ za naprawê, a serwis na przekór odmawia?
Bo czêsto koszt
naprawy jest porównywalny z nowym telefonem?
Wy¶wietlacza nie wymieniaj± ?
Wymieni±. W cenie 80% nowego telefonu.
--
Liwiusz
|
|
Data: 2014-08-21 12:12:48 |
Autor: John Ko³alsky |
Czy producenci telefonów p³ac± serwisom ... |
U¿ytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl>
... za odmowne reklamacje ?
Bo s³yszy siê czêsto ¿e odmówili a oni przecie¿ mieliby z tego kasê.
ale od kogo? gwarant nie zap³aci a Ty by³by¶ chêtny?
Czemu ja mia³bym p³aciæ za producenta który udziela gwarancji ?
I co, my¶lisz, ¿e producent godzi siê zap³aciæ za naprawê, a serwis na przekór odmawia?
Przecie¿ ten producent w ogóle nie jest anga¿owany. Oddajesz telefon do serwisu i otrzymujesz jak±¶ absurdaln± informacjê o zalaniu albo uszkodzeniu mechanicznym. To serwis musi co¶ z tego mieæ by takiej odpowiedzi udzieliæ. No ale mo¿e faktycznie ma choæ nie jest to bezpo¶rednia zap³ata.
Bo czêsto koszt
naprawy jest porównywalny z nowym telefonem?
Wy¶wietlacza nie wymieniaj± ?
Wymieni±. W cenie 80% nowego telefonu.
No i co z tego ? Szkodzi im napisaæ, ¿e naprawa siê nie op³aca ?
|
|
|
Data: 2014-08-21 11:41:12 |
Autor: masti |
Czy producenci telefonów p³ac± serwisom ... |
John Ko³alsky wrote:
U¿ytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl>
... za odmowne reklamacje ?
Bo s³yszy siê czêsto ¿e odmówili a oni przecie¿ mieliby z tego kasê.
ale od kogo? gwarant nie zap³aci a Ty by³by¶ chêtny?
Czemu ja mia³bym p³aciæ za producenta który udziela gwarancji ?
I co, my¶lisz, ¿e producent godzi siê zap³aciæ za naprawê, a serwis na przekór odmawia?
Przecie¿ ten producent w ogóle nie jest anga¿owany. Oddajesz telefon do serwisu i otrzymujesz jak±¶ absurdaln± informacjê o zalaniu albo uszkodzeniu mechanicznym. To serwis musi co¶ z tego mieæ by takiej odpowiedzi udzieliæ. No ale mo¿e faktycznie ma choæ nie jest to bezpo¶rednia zap³ata.
seriws ma wytyczne producenta jak ma oceniaæ. I musi siê ich trzymaæ.
Jak ma w±tpliwo¶ci pyta gwaranta. Inaczej nie dostanie kasy.
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lêk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówiê. To grunt zabija!" T.Pratchett
|
|
|
Data: 2014-08-21 14:29:25 |
Autor: John Ko³alsky |
Czy producenci telefonów p³ac± serwisom ... |
U¿ytkownik "masti" <gone@to.hell>
... za odmowne reklamacje ?
Bo s³yszy siê czêsto ¿e odmówili a oni przecie¿ mieliby z tego kasê.
ale od kogo? gwarant nie zap³aci a Ty by³by¶ chêtny?
Czemu ja mia³bym p³aciæ za producenta który udziela gwarancji ?
I co, my¶lisz, ¿e producent godzi siê zap³aciæ za naprawê, a serwis na
przekór odmawia?
Przecie¿ ten producent w ogóle nie jest anga¿owany. Oddajesz telefon do
serwisu i otrzymujesz jak±¶ absurdaln± informacjê o zalaniu albo uszkodzeniu
mechanicznym. To serwis musi co¶ z tego mieæ by takiej odpowiedzi udzieliæ.
No ale mo¿e faktycznie ma choæ nie jest to bezpo¶rednia zap³ata.
seriws ma wytyczne producenta jak ma oceniaæ. I musi siê ich trzymaæ.
Jak ma w±tpliwo¶ci pyta gwaranta. Inaczej nie dostanie kasy.
Gdzie serwis bêdzie producenta pyta³ ?! Mo¿e faktycznie boj± siê ryzykowaæ i dlatego odrzucaj± a co¶ musz± napisaæ to pisz±.
|
|
|
Data: 2014-08-21 12:36:58 |
Autor: masti |
Czy producenci telefonów p³ac± serwisom ... |
John Ko³alsky wrote:
U¿ytkownik "masti" <gone@to.hell>
... za odmowne reklamacje ?
Bo s³yszy siê czêsto ¿e odmówili a oni przecie¿ mieliby z tego kasê.
ale od kogo? gwarant nie zap³aci a Ty by³by¶ chêtny?
Czemu ja mia³bym p³aciæ za producenta który udziela gwarancji ?
I co, my¶lisz, ¿e producent godzi siê zap³aciæ za naprawê, a serwis na
przekór odmawia?
Przecie¿ ten producent w ogóle nie jest anga¿owany. Oddajesz telefon do
serwisu i otrzymujesz jak±¶ absurdaln± informacjê o zalaniu albo uszkodzeniu
mechanicznym. To serwis musi co¶ z tego mieæ by takiej odpowiedzi udzieliæ.
No ale mo¿e faktycznie ma choæ nie jest to bezpo¶rednia zap³ata.
seriws ma wytyczne producenta jak ma oceniaæ. I musi siê ich trzymaæ.
Jak ma w±tpliwo¶ci pyta gwaranta. Inaczej nie dostanie kasy.
Gdzie serwis bêdzie producenta pyta³ ?! Mo¿e faktycznie boj± siê ryzykowaæ i dlatego odrzucaj± a co¶ musz± napisaæ to pisz±.
normalnie. sa uzgodnione procedury postepowania i serwis siê ich musi
trzymaæ. --
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lêk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówiê. To grunt zabija!" T.Pratchett
|
|
|
Data: 2014-08-21 19:52:52 |
Autor: John Ko³alsky |
Czy producenci telefonów p³ac± serwisom ... |
U¿ytkownik "masti" <gone@to.hell>
... za odmowne reklamacje ?
Bo s³yszy siê czêsto ¿e odmówili a oni przecie¿ mieliby z tego kasê.
ale od kogo? gwarant nie zap³aci a Ty by³by¶ chêtny?
Czemu ja mia³bym p³aciæ za producenta który udziela gwarancji ?
I co, my¶lisz, ¿e producent godzi siê zap³aciæ za naprawê, a serwis na
przekór odmawia?
Przecie¿ ten producent w ogóle nie jest anga¿owany. Oddajesz telefon do
serwisu i otrzymujesz jak±¶ absurdaln± informacjê o zalaniu albo
uszkodzeniu
mechanicznym. To serwis musi co¶ z tego mieæ by takiej odpowiedzi
udzieliæ.
No ale mo¿e faktycznie ma choæ nie jest to bezpo¶rednia zap³ata.
seriws ma wytyczne producenta jak ma oceniaæ. I musi siê ich trzymaæ.
Jak ma w±tpliwo¶ci pyta gwaranta. Inaczej nie dostanie kasy.
Gdzie serwis bêdzie producenta pyta³ ?! Mo¿e faktycznie boj± siê ryzykowaæ i
dlatego odrzucaj± a co¶ musz± napisaæ to pisz±.
normalnie. sa uzgodnione procedury postepowania i serwis siê ich musi
trzymaæ.
Ale mówiê Ci, ¿e usterki diagnozowane przez serwis nie wystêpuj± w tym sprzêcie, wiêc widaæ wiêksze staranie ni¿ "uzgodnione procedury postêpowania"
|
|
|
Data: 2014-08-24 20:38:47 |
Autor: Pugilares |
Czy producenci telefonów p³ac± serwisom ... |
W dniu 21.08.2014 o 14:36, masti pisze:
John Ko³alsky wrote:
U¿ytkownik "masti" <gone@to.hell>
Gdzie serwis bêdzie producenta pyta³ ?! Mo¿e faktycznie boj± siê ryzykowaæ i
dlatego odrzucaj± a co¶ musz± napisaæ to pisz±.
normalnie. sa uzgodnione procedury postepowania i serwis siê ich musi
trzymaæ.
Serwis mo¿e siê zapytaæ producenta raz, dwa razy w miesi±cu przy jaki¶ wiêkszych naprawach, gdzie jest w±tpliwo¶æ i w grê wchodzi jaka¶ istotna kwota. Serwis nie mo¿e zawracaæ producentowi gitary g³upimi pytaniami zadawanymi codziennie o duperele. Gdyby serwis zalewa³ producenta pytaniami, to s± inni chêtni do ¶wiadczenia serwisu tej marki, po ci siê mêczyæ z niedorajdami. Tak to wygl±da przynajmniej w tej bran¿y, któr± znam od strony serwisu autoryzowanego.
|
|
Data: 2014-08-25 09:50:18 |
Autor: masti |
Czy producenci telefonów p³ac± serwisom ... |
Pugilares wrote:
W dniu 21.08.2014 o 14:36, masti pisze:
John Ko³alsky wrote:
U¿ytkownik "masti" <gone@to.hell>
Gdzie serwis bêdzie producenta pyta³ ?! Mo¿e faktycznie boj± siê ryzykowaæ i
dlatego odrzucaj± a co¶ musz± napisaæ to pisz±.
normalnie. sa uzgodnione procedury postepowania i serwis siê ich musi
trzymaæ.
Serwis mo¿e siê zapytaæ producenta raz, dwa razy w miesi±cu przy jaki¶ wiêkszych naprawach, gdzie jest w±tpliwo¶æ i w grê wchodzi jaka¶ istotna kwota. Serwis nie mo¿e zawracaæ producentowi gitary g³upimi pytaniami zadawanymi codziennie o duperele. Gdyby serwis zalewa³ producenta pytaniami, to s± inni chêtni do ¶wiadczenia serwisu tej marki, po ci siê mêczyæ z niedorajdami. Tak to wygl±da przynajmniej w tej bran¿y, któr± znam od strony serwisu autoryzowanego.
i tak jest. a standardowe przypadki ma opisane co mo¿e robiæ a co nie.
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lêk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówiê. To grunt zabija!" T.Pratchett
|
|
|
Data: 2014-08-21 16:50:20 |
Autor: J.F. |
Czy producenci telefonów p³ac± serwisom ... |
U¿ytkownik "John Ko³alsky" napisa³
Czemu ja mia³bym p³aciæ za producenta który udziela gwarancji ?
I co, my¶lisz, ¿e producent godzi siê zap³aciæ za naprawê, a serwis na przekór odmawia?
Przecie¿ ten producent w ogóle nie jest anga¿owany. Oddajesz telefon do serwisu i otrzymujesz jak±¶ absurdaln± informacjê o zalaniu albo uszkodzeniu mechanicznym. To serwis musi co¶ z tego mieæ by takiej odpowiedzi udzieliæ. No ale mo¿e faktycznie ma choæ nie jest to bezpo¶rednia zap³ata.
Tych serwisow tyle, ze ktos moglby dac informacje z pierwszej reki,
ale tak bardziej ogolnie to w umowach serwisowych cuda potrafia byc.
Np producent przekazuje hurtowemu nabywcy 2% telefonow wiecej pod haslem "na serwis".
I hurtownik serwis organizuje i ten 1% zagospodarowuje.
Im wiecej odmowi, tym wiecej jemu zostanie.
Bo czêsto koszt
naprawy jest porównywalny z nowym telefonem?
Wy¶wietlacza nie wymieniaj± ?
Wymieni±. W cenie 80% nowego telefonu.
No i co z tego ? Szkodzi im napisaæ, ¿e naprawa siê nie op³aca ?
Ale tu moze producent protestowac, ze za takie naprawy nie placi.
To sie naprawia przez wymiane calosci, a serwis ... moze dostaje cos za "ekspertyze", a moze w tym przypadku nic ...
J.
|
|
Data: 2014-08-22 01:59:39 |
Autor: J.F. |
Czy producenci telefonów p³ac± serwisom ... |
Dnia Thu, 21 Aug 2014 12:12:48 +0200, John Ko³alsky napisa³(a):
U¿ytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl>
I co, my¶lisz, ¿e producent godzi siê zap³aciæ za naprawê, a serwis na przekór odmawia?
Przecie¿ ten producent w ogóle nie jest anga¿owany. Oddajesz telefon do serwisu i otrzymujesz jak±¶ absurdaln± informacjê o zalaniu albo uszkodzeniu mechanicznym. To serwis musi co¶ z tego mieæ by takiej odpowiedzi udzieliæ.
Np stala kwote za zapewnienie serwisu i max 12 dni na naprawe ?
A potem trzeba zastosowac najmniej pracochlonna metode naprawy, tzn
"zalatwienia reklamacji" :-)
J.
|
|
Data: 2014-08-22 12:36:54 |
Autor: John Ko³alsky |
Czy producenci telefonów p³ac± serwisom ... |
U¿ytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>
I co, my¶lisz, ¿e producent godzi siê zap³aciæ za naprawê, a serwis na
przekór odmawia?
Przecie¿ ten producent w ogóle nie jest anga¿owany. Oddajesz telefon do
serwisu i otrzymujesz jak±¶ absurdaln± informacjê o zalaniu albo uszkodzeniu
mechanicznym. To serwis musi co¶ z tego mieæ by takiej odpowiedzi udzieliæ.
Np stala kwote za zapewnienie serwisu i max 12 dni na naprawe ?
A potem trzeba zastosowac najmniej pracochlonna metode naprawy, tzn
"zalatwienia reklamacji" :-)
Tak mi siê w³a¶nie wydaje, ¿e tak to mniej wiêcej jest a ujawnia siê gdy producent musia³by ponie¶æ du¿e koszty. Abstrahuj±c od mojego "trybunowania", mia³oby sens ustalenie gwarancji ustawowej inaczej przynajmniej w tej konsumenckiej relacji choæ zasadniczo jest to wybryk prawa. Gdyby dotyczy³o ka¿dej gwaranacji to bym se móg³ oddaæ samochód do poprawek po naprawie tam, gdzie mi wygodnie i komu ufam a nie mechanikowi, który naprawê spieprzy³ i tylko g³upa bêdzie r¿n±³ albo co¶ z³o¶liwie spieprzy czy tam ¶rubkê wrzuci a ja bêdê siê buja³ i nikt mi nie zwróci tego.
|
|
|
Data: 2014-08-21 07:34:29 |
Autor: GAD Zombie |
Czy producenci telefonów p³ac± serwisom ... |
W dniu 2014-08-20 18:58, John Ko³alsky pisze:
.... za odmowne reklamacje ?
Bo s³yszy siê czêsto ¿e odmówili a oni przecie¿ mieliby z tego kasê.
Jak samochód na gwarancji to ASO bez problemu wykonuje ró¿ne naprawy
nawet tego, co siê nie zepsu³o a tu jako¶ bywa inaczej.
"ja mialam niesamowita historie z Nokia 6500 slide
cos tam mi nie dzialalo i dalam do naprawy gwarancyjnej, po jakims
czasie tel wrocil nienaprawiony z informacja, ze telefon jest zniszczony
i to uszkodzenie fizyczne, to sie tak wkurwilam, ze w 3 dni naprawili mi
ten tel, bo jakis palant nawet chyba nie spojrzal i mi odeslal bez
naprawy aparat, ktory nie mial nawet jednej ryski i pomimo prawie 2 lat
uzytkowania jeszcze posiadal fabryczna folie na wyswietlaczu
u mnie nie wyswietlalo jakiegos rzedu pikseli
"
Bez rysek !!! ale foliê mia³ to wszystko wyja¶nia :-)
Widzisz, ¿ywy dowód na to, ¿e folia czyni cuda ;)
--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/
http://classicgamesmaniac.gad.art.pl/
http://gry-samochodowe.gad.art.pl/
|
|
Data: 2014-08-21 11:26:08 |
Autor: John Ko³alsky |
Czy producenci telefonów p³ac± serwisom ... |
U¿ytkownik "GAD Zombie" <gad@USUN.gad.USUN.art.pl>
.... za odmowne reklamacje ?
Bo s³yszy siê czêsto ¿e odmówili a oni przecie¿ mieliby z tego kasê.
Jak samochód na gwarancji to ASO bez problemu wykonuje ró¿ne naprawy
nawet tego, co siê nie zepsu³o a tu jako¶ bywa inaczej.
"ja mialam niesamowita historie z Nokia 6500 slide
cos tam mi nie dzialalo i dalam do naprawy gwarancyjnej, po jakims
czasie tel wrocil nienaprawiony z informacja, ze telefon jest zniszczony
i to uszkodzenie fizyczne, to sie tak wkurwilam, ze w 3 dni naprawili mi
ten tel, bo jakis palant nawet chyba nie spojrzal i mi odeslal bez
naprawy aparat, ktory nie mial nawet jednej ryski i pomimo prawie 2 lat
uzytkowania jeszcze posiadal fabryczna folie na wyswietlaczu
u mnie nie wyswietlalo jakiegos rzedu pikseli
"
Bez rysek !!! ale foliê mia³ to wszystko wyja¶nia :-)
Widzisz, ¿ywy dowód na to, ¿e folia czyni cuda ;)
Ale pixeli nie ochroni³a i uciek³y
|
|
|
Data: 2014-08-21 11:29:37 |
Autor: GAD Zombie |
Czy producenci telefonów p³ac± serwisom ... |
|
|