|
Data: 2014-08-21 07:06:34 |
Autor: masti |
Czy producenci telefonów płac± serwisom ... |
John Kołalsky wrote:
... za odmowne reklamacje ?
Bo słyszy się często że odmówili a oni przecież mieliby z tego kasę.
ale od kogo? gwarant nie zapłaci a Ty byłby¶ chętny? Bo często koszt
naprawy jest porównywalny z nowym telefonem?
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
|
|
|
Data: 2014-08-21 11:34:14 |
Autor: John Kołalsky |
Czy producenci telefonów płac± serwisom ... |
Użytkownik "masti" <gone@to.hell>
... za odmowne reklamacje ?
Bo słyszy się często że odmówili a oni przecież mieliby z tego kasę.
ale od kogo? gwarant nie zapłaci a Ty byłby¶ chętny?
Czemu ja miałbym płacić za producenta który udziela gwarancji ?
Bo często koszt
naprawy jest porównywalny z nowym telefonem?
Wy¶wietlacza nie wymieniaj± ?
|
|
|
Data: 2014-08-21 10:04:49 |
Autor: masti |
Czy producenci telefonów płac± serwisom ... |
John Kołalsky wrote:
UĹĽytkownik "masti" <gone@to.hell>
... za odmowne reklamacje ?
Bo słyszy się często że odmówili a oni przecież mieliby z tego kasę.
ale od kogo? gwarant nie zapłaci a Ty byłbyś chętny?
Czemu ja miałbym płacić za producenta który udziela gwarancji ?
to skąð mieliby mieć kasę o którą pytałeś?
Bo często koszt
naprawy jest porĂłwnywalny z nowym telefonem?
Wyświetlacza nie wymieniają ?
a kto za niego zapłaci skoro producent nie chce?
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
|
|
|
Data: 2014-08-21 12:45:19 |
Autor: John Kołalsky |
Czy producenci telefonów płacą serwisom ... |
UĹĽytkownik "masti" <gone@to.hell>
... za odmowne reklamacje ?
Bo słyszy się często że odmówili a oni przecież mieliby z tego kasę.
ale od kogo? gwarant nie zapłaci a Ty byłbyś chętny?
Czemu ja miałbym płacić za producenta który udziela gwarancji ?
to skąð mieliby mieć kasę o którą pytałeś?
No właśnie od producenta by nie musiał zapłacić większej za naprawę.
Bo często koszt
naprawy jest porĂłwnywalny z nowym telefonem?
Wyświetlacza nie wymieniają ?
a kto za niego zapłaci skoro producent nie chce?
SkÄ…d wiesz, ĹĽe nie chce ?
|
|
|
Data: 2014-08-21 11:40:10 |
Autor: masti |
Czy producenci telefonów płac± serwisom ... |
John Kołalsky wrote:
UĹĽytkownik "masti" <gone@to.hell>
... za odmowne reklamacje ?
Bo słyszy się często że odmówili a oni przecież mieliby z tego kasę.
ale od kogo? gwarant nie zapłaci a Ty byłbyś chętny?
Czemu ja miałbym płacić za producenta który udziela gwarancji ?
to skąð mieliby mieć kasę o którą pytałeś?
No właśnie od producenta by nie musiał zapłacić większej za naprawę.
ale producent odmawia zapłacenia za tę naprawę. Więc kto miałby
zapłacić?
Bo często koszt
naprawy jest porĂłwnywalny z nowym telefonem?
Wyświetlacza nie wymieniają ?
a kto za niego zapłaci skoro producent nie chce?
SkÄ…d wiesz, ĹĽe nie chce ?
a skąd wiesz, że chce? Gdyby chciał to serwis by naprawił.
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
|
|
|
Data: 2014-08-21 14:13:34 |
Autor: John Kołalsky |
Czy producenci telefonów płacą serwisom ... |
UĹĽytkownik "masti" <gone@to.hell>
... za odmowne reklamacje ?
Bo słyszy się często że odmówili a oni przecież mieliby z tego kasę.
ale od kogo? gwarant nie zapłaci a Ty byłbyś chętny?
Czemu ja miałbym płacić za producenta który udziela gwarancji ?
to skąð mieliby mieć kasę o którą pytałeś?
No właśnie od producenta by nie musiał zapłacić większej za naprawę.
ale producent odmawia zapłacenia za tę naprawę. Więc kto miałby
zapłacić?
Za naprawÄ™ ?
Jeśli producent odmawia zapłacenia za naprawę która się klientowi należy to musi mieć wsparcie w serwisie w którego interesie naprawa akurat jest, więc kto jak nie producent miałby zapłacić za niekorzystną ekspertyzę ?
Bo często koszt
naprawy jest porĂłwnywalny z nowym telefonem?
Wyświetlacza nie wymieniają ?
a kto za niego zapłaci skoro producent nie chce?
SkÄ…d wiesz, ĹĽe nie chce ?
a skąd wiesz, że chce? Gdyby chciał to serwis by naprawił.
Ale co ma serwis do producenta ? Przecież ten producent o niczym jeszcze nie wie. W interesie serwisu jest naprawianie telefonu, więc żeby był po stronie producenta musi coś z tego mieć. Stąd pytanie czy po prostu producenci nie płacą serwisowi za odmowę naprawy gwarancyjnej.
|
|
|
Data: 2014-08-21 12:36:11 |
Autor: masti |
Czy producenci telefonów płac± serwisom ... |
John Kołalsky wrote:
UĹĽytkownik "masti" <gone@to.hell>
... za odmowne reklamacje ?
Bo słyszy się często że odmówili a oni przecież mieliby z tego kasę.
ale od kogo? gwarant nie zapłaci a Ty byłbyś chętny?
Czemu ja miałbym płacić za producenta który udziela gwarancji ?
to skąð mieliby mieć kasę o którą pytałeś?
No właśnie od producenta by nie musiał zapłacić większej za naprawę.
ale producent odmawia zapłacenia za tę naprawę. Więc kto miałby
zapłacić?
Za naprawÄ™ ?
Jeśli producent odmawia zapłacenia za naprawę która się klientowi należy to musi mieć wsparcie w serwisie w którego interesie naprawa akurat jest, więc kto jak nie producent miałby zapłacić za niekorzystną ekspertyzę ?
ten kto ma to zrobić zgodnie z umową serwisu z producentem
Bo często koszt
naprawy jest porĂłwnywalny z nowym telefonem?
Wyświetlacza nie wymieniają ?
a kto za niego zapłaci skoro producent nie chce?
SkÄ…d wiesz, ĹĽe nie chce ?
a skąd wiesz, że chce? Gdyby chciał to serwis by naprawił.
Ale co ma serwis do producenta ? Przecież ten producent o niczym jeszcze nie wie. W interesie serwisu jest naprawianie telefonu, więc żeby był po stronie producenta musi coś z tego mieć. Stąd pytanie czy po prostu producenci nie płacą serwisowi za odmowę naprawy gwarancyjnej.
to trzeba sprawdzić w umowie serwisu z producentem i procedurach
uzgodnionych między nimi.
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
|
|
|
Data: 2014-08-21 19:53:44 |
Autor: John Kołalsky |
Czy producenci telefonów płacą serwisom ... |
UĹĽytkownik "masti" <gone@to.hell>
Bo często koszt
naprawy jest porĂłwnywalny z nowym telefonem?
Wyświetlacza nie wymieniają ?
a kto za niego zapłaci skoro producent nie chce?
SkÄ…d wiesz, ĹĽe nie chce ?
a skąd wiesz, że chce? Gdyby chciał to serwis by naprawił.
Ale co ma serwis do producenta ? PrzecieĹĽ ten producent o niczym jeszcze nie
wie. W interesie serwisu jest naprawianie telefonu, więc żeby był po stronie
producenta musi coś z tego mieć. Stąd pytanie czy po prostu producenci nie
płacą serwisowi za odmowę naprawy gwarancyjnej.
to trzeba sprawdzić w umowie serwisu z producentem i procedurach
uzgodnionych między nimi.
To sprawdĹş i mi napisz
|
|
|
Data: 2014-08-21 18:09:01 |
Autor: masti |
Czy producenci telefonów płac± serwisom ... |
John Kołalsky wrote:
Użytkownik "masti" <gone@to.hell>
Bo często koszt
naprawy jest porównywalny z nowym telefonem?
Wy¶wietlacza nie wymieniaj± ?
a kto za niego zapłaci skoro producent nie chce?
Sk±d wiesz, że nie chce ?
a sk±d wiesz, że chce? Gdyby chciał to serwis by naprawił.
Ale co ma serwis do producenta ? Przecież ten producent o niczym jeszcze nie
wie. W interesie serwisu jest naprawianie telefonu, więc żeby był po stronie
producenta musi co¶ z tego mieć. St±d pytanie czy po prostu producenci nie
płac± serwisowi za odmowę naprawy gwarancyjnej.
to trzeba sprawdzić w umowie serwisu z producentem i procedurach
uzgodnionych między nimi.
To sprawdĽ i mi napisz
sam sobie sprawdĽ
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
|
|
|
Data: 2014-08-21 20:52:37 |
Autor: John Kołalsky |
Czy producenci telefonów płac± serwisom ... |
Użytkownik "masti" <gone@to.hell>
Bo często koszt
naprawy jest porównywalny z nowym telefonem?
Wy¶wietlacza nie wymieniaj± ?
a kto za niego zapłaci skoro producent nie chce?
Sk±d wiesz, że nie chce ?
a sk±d wiesz, że chce? Gdyby chciał to serwis by naprawił.
Ale co ma serwis do producenta ? Przecież ten producent o niczym jeszcze
nie
wie. W interesie serwisu jest naprawianie telefonu, więc żeby był po
stronie
producenta musi co¶ z tego mieć. St±d pytanie czy po prostu producenci
nie
płac± serwisowi za odmowę naprawy gwarancyjnej.
to trzeba sprawdzić w umowie serwisu z producentem i procedurach
uzgodnionych między nimi.
To sprawdĽ i mi napisz
sam sobie sprawdĽ
Nie po to pytam by sobie sprawdzać
|
|
|
Data: 2014-08-21 19:23:28 |
Autor: masti |
Czy producenci telefonów płac± serwisom ... |
John Kołalsky wrote:
Użytkownik "masti" <gone@to.hell>
Bo często koszt
naprawy jest porównywalny z nowym telefonem?
Wy¶wietlacza nie wymieniaj± ?
a kto za niego zapłaci skoro producent nie chce?
Sk±d wiesz, że nie chce ?
a sk±d wiesz, że chce? Gdyby chciał to serwis by naprawił.
Ale co ma serwis do producenta ? Przecież ten producent o niczym jeszcze
nie
wie. W interesie serwisu jest naprawianie telefonu, więc żeby był po
stronie
producenta musi co¶ z tego mieć. St±d pytanie czy po prostu producenci
nie
płac± serwisowi za odmowę naprawy gwarancyjnej.
to trzeba sprawdzić w umowie serwisu z producentem i procedurach
uzgodnionych między nimi.
To sprawdĽ i mi napisz
sam sobie sprawdĽ
Nie po to pytam by sobie sprawdzać
nikt Ci nie odpowie jak wygl±da konkretna umowa producenta z konkretnym
serwisem bo to s± tajne rzeczy i nawet gdybym j± miał w ręku to Ci nie
powiem. Ale wydajesz się nie rozumieć jak s± takie umowy konstruowane i
dlaczego interes klienta nie jest tu istotny
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
|
|
|
Data: 2014-08-21 22:06:29 |
Autor: John Kołalsky |
Czy producenci telefonów płac± serwisom ... |
Użytkownik "masti" <gone@to.hell>
Bo często koszt
naprawy jest porównywalny z nowym telefonem?
Wy¶wietlacza nie wymieniaj± ?
a kto za niego zapłaci skoro producent nie chce?
Sk±d wiesz, że nie chce ?
a sk±d wiesz, że chce? Gdyby chciał to serwis by naprawił.
Ale co ma serwis do producenta ? Przecież ten producent o niczym
jeszcze
nie
wie. W interesie serwisu jest naprawianie telefonu, więc żeby był po
stronie
producenta musi co¶ z tego mieć. St±d pytanie czy po prostu producenci
nie
płac± serwisowi za odmowę naprawy gwarancyjnej.
to trzeba sprawdzić w umowie serwisu z producentem i procedurach
uzgodnionych między nimi.
To sprawdĽ i mi napisz
sam sobie sprawdĽ
Nie po to pytam by sobie sprawdzać
nikt Ci nie odpowie jak wygl±da konkretna umowa producenta z konkretnym
serwisem bo to s± tajne rzeczy i nawet gdybym j± miał w ręku to Ci nie
powiem.
A Wprost ?
Ale wydajesz się nie rozumieć jak s± takie umowy konstruowane
Czemu tak Ci się wydaje ? Ja nic o umowach jeszcze nie mówiłem tylko Ty. Może Ty nie rozumiesz ?
i
dlaczego interes klienta nie jest tu istotny
No wła¶nie, taka jest ukryta teza mojego pytania. Id±c dalej, czy prawo konsumenckie nie powinno pój¶ć w kierunku naprawiania przez niezależne serwisy.
|
|
|
Data: 2014-08-21 20:17:23 |
Autor: masti |
Czy producenci telefonów płac± serwisom ... |
John Kołalsky wrote:
Użytkownik "masti" <gone@to.hell>
Bo często koszt
naprawy jest porównywalny z nowym telefonem?
Wy¶wietlacza nie wymieniaj± ?
a kto za niego zapłaci skoro producent nie chce?
Sk±d wiesz, że nie chce ?
a sk±d wiesz, że chce? Gdyby chciał to serwis by naprawił.
Ale co ma serwis do producenta ? Przecież ten producent o niczym
jeszcze
nie
wie. W interesie serwisu jest naprawianie telefonu, więc żeby był po
stronie
producenta musi co¶ z tego mieć. St±d pytanie czy po prostu producenci
nie
płac± serwisowi za odmowę naprawy gwarancyjnej.
to trzeba sprawdzić w umowie serwisu z producentem i procedurach
uzgodnionych między nimi.
To sprawdĽ i mi napisz
sam sobie sprawdĽ
Nie po to pytam by sobie sprawdzać
nikt Ci nie odpowie jak wygl±da konkretna umowa producenta z konkretnym
serwisem bo to s± tajne rzeczy i nawet gdybym j± miał w ręku to Ci nie
powiem.
A Wprost ?
to taka gazeta
Ale wydajesz się nie rozumieć jak s± takie umowy konstruowane
Czemu tak Ci się wydaje ? Ja nic o umowach jeszcze nie mówiłem tylko Ty. Może Ty nie rozumiesz ?
a jak chcesz realizować naprawy gwarancyjne w imieniu producenta bez
umowy?
i
dlaczego interes klienta nie jest tu istotny
No wła¶nie, taka jest ukryta teza mojego pytania. Id±c dalej, czy prawo konsumenckie nie powinno pój¶ć w kierunku naprawiania przez niezależne serwisy.
i kto takiemu serwisowi zapłaci?
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
|
|
|
Data: 2014-08-21 22:53:01 |
Autor: John Kołalsky |
Czy producenci telefonów płac± serwisom ... |
Użytkownik "masti" <gone@to.hell>
Bo często koszt
naprawy jest porównywalny z nowym telefonem?
Wy¶wietlacza nie wymieniaj± ?
a kto za niego zapłaci skoro producent nie chce?
Sk±d wiesz, że nie chce ?
a sk±d wiesz, że chce? Gdyby chciał to serwis by naprawił.
Ale co ma serwis do producenta ? Przecież ten producent o niczym
jeszcze
nie
wie. W interesie serwisu jest naprawianie telefonu, więc żeby był po
stronie
producenta musi co¶ z tego mieć. St±d pytanie czy po prostu
producenci
nie
płac± serwisowi za odmowę naprawy gwarancyjnej.
to trzeba sprawdzić w umowie serwisu z producentem i procedurach
uzgodnionych między nimi.
To sprawdĽ i mi napisz
sam sobie sprawdĽ
Nie po to pytam by sobie sprawdzać
nikt Ci nie odpowie jak wygl±da konkretna umowa producenta z konkretnym
serwisem bo to s± tajne rzeczy i nawet gdybym j± miał w ręku to Ci nie
powiem.
A Wprost ?
to taka gazeta
Nie powie ?
Ale wydajesz się nie rozumieć jak s± takie umowy konstruowane
Czemu tak Ci się wydaje ? Ja nic o umowach jeszcze nie mówiłem tylko Ty.
Może Ty nie rozumiesz ?
a jak chcesz realizować naprawy gwarancyjne w imieniu producenta bez
umowy?
Ja nie chcę realizować żadnych napraw, szczególnie w imieniu producenta, ale konsument mógłby chcieć mieć sprzęt sprawny a skoro serwis producenta tego nie zapewnia to lepiej mu go nie oddawać do naprawy bo jeszcze zepsuje a się nie przyzna.
i
dlaczego interes klienta nie jest tu istotny
No wła¶nie, taka jest ukryta teza mojego pytania. Id±c dalej, czy prawo
konsumenckie nie powinno pój¶ć w kierunku naprawiania przez niezależne
serwisy.
i kto takiemu serwisowi zapłaci?
Ten kto gwarantował dzialanie sprzętu a mu się nie udało. Zawsze może przecież zwrócić pieni±dze.
|
|
|
Data: 2014-08-21 20:55:48 |
Autor: masti |
Czy producenci telefonów płac± serwisom ... |
John Kołalsky wrote:
Ale wydajesz się nie rozumieć jak s± takie umowy konstruowane
Czemu tak Ci się wydaje ? Ja nic o umowach jeszcze nie mówiłem tylko Ty.
Może Ty nie rozumiesz ?
a jak chcesz realizować naprawy gwarancyjne w imieniu producenta bez
umowy?
Ja nie chcę realizować żadnych napraw, szczególnie w imieniu producenta, ale konsument mógłby chcieć mieć sprzęt sprawny a skoro serwis producenta tego nie zapewnia to lepiej mu go nie oddawać do naprawy bo jeszcze zepsuje a się nie przyzna.
to nie oddawaj. nikt Cię nie zmusza
i
dlaczego interes klienta nie jest tu istotny
No wła¶nie, taka jest ukryta teza mojego pytania. Id±c dalej, czy prawo
konsumenckie nie powinno pój¶ć w kierunku naprawiania przez niezależne
serwisy.
i kto takiemu serwisowi zapłaci?
Ten kto gwarantował dzialanie sprzętu a mu się nie udało. Zawsze może przecież zwrócić pieni±dze.
oddajesz sprzęt do serwisu. On go naprawia i co? Idzie do producenta po
kasę? A producent mówi, że naprawa nie podlega gwarancji. i co wtedy?
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
|
|
|
Data: 2014-08-22 12:14:26 |
Autor: John Kołalsky |
Czy producenci telefonów płac± serwisom ... |
Użytkownik "masti" <gone@to.hell>
Ale wydajesz się nie rozumieć jak s± takie umowy konstruowane
Czemu tak Ci się wydaje ? Ja nic o umowach jeszcze nie mówiłem tylko Ty.
Może Ty nie rozumiesz ?
a jak chcesz realizować naprawy gwarancyjne w imieniu producenta bez
umowy?
Ja nie chcę realizować żadnych napraw, szczególnie w imieniu producenta, ale
konsument mógłby chcieć mieć sprzęt sprawny a skoro serwis producenta tego
nie zapewnia to lepiej mu go nie oddawać do naprawy bo jeszcze zepsuje a się
nie przyzna.
to nie oddawaj. nikt Cię nie zmusza
Ale ja niczego nie oddaję. Mówię o konsumencie :-)
i
dlaczego interes klienta nie jest tu istotny
No wła¶nie, taka jest ukryta teza mojego pytania. Id±c dalej, czy prawo
konsumenckie nie powinno pój¶ć w kierunku naprawiania przez niezależne
serwisy.
i kto takiemu serwisowi zapłaci?
Ten kto gwarantował dzialanie sprzętu a mu się nie udało. Zawsze może
przecież zwrócić pieni±dze.
oddajesz sprzęt do serwisu. On go naprawia i co? Idzie do producenta po
kasę?
Nie wiem, co¶ na pewno da się wymy¶leć. Nie ma tutaj żadnych ograniczeń :-)
A producent mówi, że naprawa nie podlega gwarancji. i co wtedy?
To co normalnie, pozew o zapłatę.
|
|
|
Data: 2014-08-21 14:26:04 |
Autor: Liwiusz |
Czy producenci telefonów płacą serwisom ... |
W dniu 2014-08-21 14:13, John Kołalsky pisze:
Ale co ma serwis do producenta ? PrzecieĹĽ ten producent o niczym jeszcze
nie wie. W interesie serwisu jest naprawianie telefonu, więc żeby był po
stronie producenta musi coś z tego mieć. Stąd pytanie czy po prostu
producenci nie płacą serwisowi za odmowę naprawy gwarancyjnej.
W sensie, że aby żona Cię nie zdradzała, musisz jej płacić?
--
Liwiusz
|
|
Data: 2014-08-21 19:51:18 |
Autor: John Kołalsky |
Czy producenci telefonów płacą serwisom ... |
UĹĽytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl>
Ale co ma serwis do producenta ? PrzecieĹĽ ten producent o niczym jeszcze
nie wie. W interesie serwisu jest naprawianie telefonu, więc żeby był po
stronie producenta musi coś z tego mieć. Stąd pytanie czy po prostu
producenci nie płacą serwisowi za odmowę naprawy gwarancyjnej.
W sensie, że aby żona Cię nie zdradzała, musisz jej płacić?
W sensie biblijnym, ĹĽe jak jest twojÄ… ĹĽonÄ… to przynosisz jej orzeszki :-)
|
|
|
Data: 2014-08-21 19:53:23 |
Autor: m4rkiz |
Czy producenci telefonów płacą serwisom ... |
"John Kołalsky" <john@kowal.invalid> wrote in message news:lt4os7$meh$1mx1.internetia.pl...
Ale co ma serwis do producenta ? PrzecieĹĽ ten producent o niczym jeszcze nie wie. W interesie serwisu jest naprawianie telefonu,
zakladajac ze umowa miedzy producentem a serwisem stanowi ze producent placi za ilosc
napraw, a sadze ze czesto moze byc inaczej czy moze byc to rozliczane w inny sposob
w koncu sama gotowosc do serwisowania tez niemalo kosztuje
--
http://db.org.pl/
|
|
Data: 2014-08-21 21:03:21 |
Autor: Liwiusz |
Czy producenci telefonów płacą serwisom ... |
W dniu 2014-08-21 20:53, m4rkiz pisze:
"John Kołalsky" <john@kowal.invalid> wrote in message
news:lt4os7$meh$1mx1.internetia.pl...
Ale co ma serwis do producenta ? PrzecieĹĽ ten producent o niczym
jeszcze nie wie. W interesie serwisu jest naprawianie telefonu,
zakladajac ze umowa miedzy producentem a serwisem stanowi ze producent
placi za ilosc
napraw, a sadze ze czesto moze byc inaczej czy moze byc to rozliczane w
inny sposob
w koncu sama gotowosc do serwisowania tez niemalo kosztuje
John z niewiadomego powodu myśli, że serwis, mając na uwadze interes producenta, i interes konsumenta, wybierze tego drugiego. A z jakiej niby racji? To na smyczy producenta jest serwis i interes producenta reprezentuje.
W odpowiedzi na "serwis może robić kanty producentowi i naprawiać sprzęty na jego koszt wbrew jego woli, bo ma z tego kasę" odpowiem tylko "tajemniczy klient".
--
Liwiusz
|
|
|
Data: 2014-08-21 11:59:50 |
Autor: Liwiusz |
Czy producenci telefonów płac± serwisom ... |
W dniu 2014-08-21 11:34, John Kołalsky pisze:
Użytkownik "masti" <gone@to.hell>
... za odmowne reklamacje ?
Bo słyszy się często że odmówili a oni przecież mieliby z tego kasę.
ale od kogo? gwarant nie zapłaci a Ty byłby¶ chętny?
Czemu ja miałbym płacić za producenta który udziela gwarancji ?
I co, my¶lisz, że producent godzi się zapłacić za naprawę, a serwis na przekór odmawia?
Bo często koszt
naprawy jest porównywalny z nowym telefonem?
Wy¶wietlacza nie wymieniaj± ?
Wymieni±. W cenie 80% nowego telefonu.
--
Liwiusz
|
|
Data: 2014-08-21 12:12:48 |
Autor: John Kołalsky |
Czy producenci telefonów płac± serwisom ... |
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl>
... za odmowne reklamacje ?
Bo słyszy się często że odmówili a oni przecież mieliby z tego kasę.
ale od kogo? gwarant nie zapłaci a Ty byłby¶ chętny?
Czemu ja miałbym płacić za producenta który udziela gwarancji ?
I co, my¶lisz, że producent godzi się zapłacić za naprawę, a serwis na przekór odmawia?
Przecież ten producent w ogóle nie jest angażowany. Oddajesz telefon do serwisu i otrzymujesz jak±¶ absurdaln± informację o zalaniu albo uszkodzeniu mechanicznym. To serwis musi co¶ z tego mieć by takiej odpowiedzi udzielić. No ale może faktycznie ma choć nie jest to bezpo¶rednia zapłata.
Bo często koszt
naprawy jest porównywalny z nowym telefonem?
Wy¶wietlacza nie wymieniaj± ?
Wymieni±. W cenie 80% nowego telefonu.
No i co z tego ? Szkodzi im napisać, że naprawa się nie opłaca ?
|
|
|
Data: 2014-08-21 11:41:12 |
Autor: masti |
Czy producenci telefonów płac± serwisom ... |
John Kołalsky wrote:
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl>
... za odmowne reklamacje ?
Bo słyszy się często że odmówili a oni przecież mieliby z tego kasę.
ale od kogo? gwarant nie zapłaci a Ty byłby¶ chętny?
Czemu ja miałbym płacić za producenta który udziela gwarancji ?
I co, my¶lisz, że producent godzi się zapłacić za naprawę, a serwis na przekór odmawia?
Przecież ten producent w ogóle nie jest angażowany. Oddajesz telefon do serwisu i otrzymujesz jak±¶ absurdaln± informację o zalaniu albo uszkodzeniu mechanicznym. To serwis musi co¶ z tego mieć by takiej odpowiedzi udzielić. No ale może faktycznie ma choć nie jest to bezpo¶rednia zapłata.
seriws ma wytyczne producenta jak ma oceniać. I musi się ich trzymać.
Jak ma w±tpliwo¶ci pyta gwaranta. Inaczej nie dostanie kasy.
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
|
|
|
Data: 2014-08-21 14:29:25 |
Autor: John Kołalsky |
Czy producenci telefonów płac± serwisom ... |
Użytkownik "masti" <gone@to.hell>
... za odmowne reklamacje ?
Bo słyszy się często że odmówili a oni przecież mieliby z tego kasę.
ale od kogo? gwarant nie zapłaci a Ty byłby¶ chętny?
Czemu ja miałbym płacić za producenta który udziela gwarancji ?
I co, my¶lisz, że producent godzi się zapłacić za naprawę, a serwis na
przekór odmawia?
Przecież ten producent w ogóle nie jest angażowany. Oddajesz telefon do
serwisu i otrzymujesz jak±¶ absurdaln± informację o zalaniu albo uszkodzeniu
mechanicznym. To serwis musi co¶ z tego mieć by takiej odpowiedzi udzielić.
No ale może faktycznie ma choć nie jest to bezpo¶rednia zapłata.
seriws ma wytyczne producenta jak ma oceniać. I musi się ich trzymać.
Jak ma w±tpliwo¶ci pyta gwaranta. Inaczej nie dostanie kasy.
Gdzie serwis będzie producenta pytał ?! Może faktycznie boj± się ryzykować i dlatego odrzucaj± a co¶ musz± napisać to pisz±.
|
|
|
Data: 2014-08-21 12:36:58 |
Autor: masti |
Czy producenci telefonów płac± serwisom ... |
John Kołalsky wrote:
Użytkownik "masti" <gone@to.hell>
... za odmowne reklamacje ?
Bo słyszy się często że odmówili a oni przecież mieliby z tego kasę.
ale od kogo? gwarant nie zapłaci a Ty byłby¶ chętny?
Czemu ja miałbym płacić za producenta który udziela gwarancji ?
I co, my¶lisz, że producent godzi się zapłacić za naprawę, a serwis na
przekór odmawia?
Przecież ten producent w ogóle nie jest angażowany. Oddajesz telefon do
serwisu i otrzymujesz jak±¶ absurdaln± informację o zalaniu albo uszkodzeniu
mechanicznym. To serwis musi co¶ z tego mieć by takiej odpowiedzi udzielić.
No ale może faktycznie ma choć nie jest to bezpo¶rednia zapłata.
seriws ma wytyczne producenta jak ma oceniać. I musi się ich trzymać.
Jak ma w±tpliwo¶ci pyta gwaranta. Inaczej nie dostanie kasy.
Gdzie serwis będzie producenta pytał ?! Może faktycznie boj± się ryzykować i dlatego odrzucaj± a co¶ musz± napisać to pisz±.
normalnie. sa uzgodnione procedury postepowania i serwis się ich musi
trzymać. --
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
|
|
|
Data: 2014-08-21 19:52:52 |
Autor: John Kołalsky |
Czy producenci telefonów płac± serwisom ... |
Użytkownik "masti" <gone@to.hell>
... za odmowne reklamacje ?
Bo słyszy się często że odmówili a oni przecież mieliby z tego kasę.
ale od kogo? gwarant nie zapłaci a Ty byłby¶ chętny?
Czemu ja miałbym płacić za producenta który udziela gwarancji ?
I co, my¶lisz, że producent godzi się zapłacić za naprawę, a serwis na
przekór odmawia?
Przecież ten producent w ogóle nie jest angażowany. Oddajesz telefon do
serwisu i otrzymujesz jak±¶ absurdaln± informację o zalaniu albo
uszkodzeniu
mechanicznym. To serwis musi co¶ z tego mieć by takiej odpowiedzi
udzielić.
No ale może faktycznie ma choć nie jest to bezpo¶rednia zapłata.
seriws ma wytyczne producenta jak ma oceniać. I musi się ich trzymać.
Jak ma w±tpliwo¶ci pyta gwaranta. Inaczej nie dostanie kasy.
Gdzie serwis będzie producenta pytał ?! Może faktycznie boj± się ryzykować i
dlatego odrzucaj± a co¶ musz± napisać to pisz±.
normalnie. sa uzgodnione procedury postepowania i serwis się ich musi
trzymać.
Ale mówię Ci, że usterki diagnozowane przez serwis nie występuj± w tym sprzęcie, więc widać większe staranie niż "uzgodnione procedury postępowania"
|
|
|
Data: 2014-08-24 20:38:47 |
Autor: Pugilares |
Czy producenci telefonów płac± serwisom ... |
W dniu 21.08.2014 o 14:36, masti pisze:
John Kołalsky wrote:
Użytkownik "masti" <gone@to.hell>
Gdzie serwis będzie producenta pytał ?! Może faktycznie boj± się ryzykować i
dlatego odrzucaj± a co¶ musz± napisać to pisz±.
normalnie. sa uzgodnione procedury postepowania i serwis się ich musi
trzymać.
Serwis może się zapytać producenta raz, dwa razy w miesi±cu przy jaki¶ większych naprawach, gdzie jest w±tpliwo¶ć i w grę wchodzi jaka¶ istotna kwota. Serwis nie może zawracać producentowi gitary głupimi pytaniami zadawanymi codziennie o duperele. Gdyby serwis zalewał producenta pytaniami, to s± inni chętni do ¶wiadczenia serwisu tej marki, po ci się męczyć z niedorajdami. Tak to wygl±da przynajmniej w tej branży, któr± znam od strony serwisu autoryzowanego.
|
|
Data: 2014-08-25 09:50:18 |
Autor: masti |
Czy producenci telefonów płac± serwisom ... |
Pugilares wrote:
W dniu 21.08.2014 o 14:36, masti pisze:
John Kołalsky wrote:
Użytkownik "masti" <gone@to.hell>
Gdzie serwis będzie producenta pytał ?! Może faktycznie boj± się ryzykować i
dlatego odrzucaj± a co¶ musz± napisać to pisz±.
normalnie. sa uzgodnione procedury postepowania i serwis się ich musi
trzymać.
Serwis może się zapytać producenta raz, dwa razy w miesi±cu przy jaki¶ większych naprawach, gdzie jest w±tpliwo¶ć i w grę wchodzi jaka¶ istotna kwota. Serwis nie może zawracać producentowi gitary głupimi pytaniami zadawanymi codziennie o duperele. Gdyby serwis zalewał producenta pytaniami, to s± inni chętni do ¶wiadczenia serwisu tej marki, po ci się męczyć z niedorajdami. Tak to wygl±da przynajmniej w tej branży, któr± znam od strony serwisu autoryzowanego.
i tak jest. a standardowe przypadki ma opisane co może robić a co nie.
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
|
|
|
Data: 2014-08-21 16:50:20 |
Autor: J.F. |
Czy producenci telefonów płac± serwisom ... |
Użytkownik "John Kołalsky" napisał
Czemu ja miałbym płacić za producenta który udziela gwarancji ?
I co, my¶lisz, że producent godzi się zapłacić za naprawę, a serwis na przekór odmawia?
Przecież ten producent w ogóle nie jest angażowany. Oddajesz telefon do serwisu i otrzymujesz jak±¶ absurdaln± informację o zalaniu albo uszkodzeniu mechanicznym. To serwis musi co¶ z tego mieć by takiej odpowiedzi udzielić. No ale może faktycznie ma choć nie jest to bezpo¶rednia zapłata.
Tych serwisow tyle, ze ktos moglby dac informacje z pierwszej reki,
ale tak bardziej ogolnie to w umowach serwisowych cuda potrafia byc.
Np producent przekazuje hurtowemu nabywcy 2% telefonow wiecej pod haslem "na serwis".
I hurtownik serwis organizuje i ten 1% zagospodarowuje.
Im wiecej odmowi, tym wiecej jemu zostanie.
Bo często koszt
naprawy jest porównywalny z nowym telefonem?
Wy¶wietlacza nie wymieniaj± ?
Wymieni±. W cenie 80% nowego telefonu.
No i co z tego ? Szkodzi im napisać, że naprawa się nie opłaca ?
Ale tu moze producent protestowac, ze za takie naprawy nie placi.
To sie naprawia przez wymiane calosci, a serwis ... moze dostaje cos za "ekspertyze", a moze w tym przypadku nic ...
J.
|
|
Data: 2014-08-22 01:59:39 |
Autor: J.F. |
Czy producenci telefonów płac± serwisom ... |
Dnia Thu, 21 Aug 2014 12:12:48 +0200, John Kołalsky napisał(a):
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl>
I co, my¶lisz, że producent godzi się zapłacić za naprawę, a serwis na przekór odmawia?
Przecież ten producent w ogóle nie jest angażowany. Oddajesz telefon do serwisu i otrzymujesz jak±¶ absurdaln± informację o zalaniu albo uszkodzeniu mechanicznym. To serwis musi co¶ z tego mieć by takiej odpowiedzi udzielić.
Np stala kwote za zapewnienie serwisu i max 12 dni na naprawe ?
A potem trzeba zastosowac najmniej pracochlonna metode naprawy, tzn
"zalatwienia reklamacji" :-)
J.
|
|
Data: 2014-08-22 12:36:54 |
Autor: John Kołalsky |
Czy producenci telefonów płac± serwisom ... |
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>
I co, my¶lisz, że producent godzi się zapłacić za naprawę, a serwis na
przekór odmawia?
Przecież ten producent w ogóle nie jest angażowany. Oddajesz telefon do
serwisu i otrzymujesz jak±¶ absurdaln± informację o zalaniu albo uszkodzeniu
mechanicznym. To serwis musi co¶ z tego mieć by takiej odpowiedzi udzielić.
Np stala kwote za zapewnienie serwisu i max 12 dni na naprawe ?
A potem trzeba zastosowac najmniej pracochlonna metode naprawy, tzn
"zalatwienia reklamacji" :-)
Tak mi się wła¶nie wydaje, że tak to mniej więcej jest a ujawnia się gdy producent musiałby ponie¶ć duże koszty. Abstrahuj±c od mojego "trybunowania", miałoby sens ustalenie gwarancji ustawowej inaczej przynajmniej w tej konsumenckiej relacji choć zasadniczo jest to wybryk prawa. Gdyby dotyczyło każdej gwaranacji to bym se mógł oddać samochód do poprawek po naprawie tam, gdzie mi wygodnie i komu ufam a nie mechanikowi, który naprawę spieprzył i tylko głupa będzie rżn±ł albo co¶ zło¶liwie spieprzy czy tam ¶rubkę wrzuci a ja będę się bujał i nikt mi nie zwróci tego.
|
|