Czy "profesor|' przystąpił do matury w tym roku?

Data: 2010-05-05 10:42:39
Autor: cytryna
Czy "profesor|' przystąpił do matury w tym roku?
Tak tylko pytam, bo ze zgrozą skonstatowałem,że znów się wepchnął do komitetu pożegnalnego p.o.Fraglesa. Będzie kasa ekstra i spory ochlaj dla Danielka. No
a przy okazji własciciel indeksu bez wpisów pierwszy demokratyczny magister też doczeka sie jakiejś nagrody z SOWY. Taki komitet wspierany przez WSI, UB
zapewne doczeka sie uznania ze strony sterroryzowanego społęczeństwa. Aaron tylko raczki zaciewra ma chłopina niusa dla koszernej gadzinówki.

Data: 2010-05-05 13:37:20
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-05 10:42, cytryna pisze:
[...]

Ależ ty piszesz niezrozumiale cytryno. Nie zrozumiałem z tego ani słowa. To jakiś szyfr? Czy może tylko przerost treści nad formą?

Data: 2010-05-05 04:49:51
Autor: Antenka
Czy "profesor|' przystąpił do matury w tym rok u?
Ależ ty piszesz niezrozumiale cytryno. Nie zrozumiałem z tego ani słowa.
To jakiś szyfr? Czy może tylko przerost treści nad formą?

Nie, Jadrysiu chodzi o to, żeby jedyny na świecie "profesor" bez
matury niejaki Bartoszewski Władysław uczciwie dzisiaj ją zdał wraz z
innymi abiturientami ;-)

Antenka

Data: 2010-05-05 22:49:08
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-05 13:49, Antenka pisze:
[...]

Ach, to chodzi o Bartoszewskiego :-D . Wiesz Antenko, pewnie Ci się narażę (i wielu grupowiczom), ale ja dość lubię tego starego dziada. Mimo swojego wieku mówi jasno i zrozumiale - wiadomo o co mu chodzi. :-)

Data: 2010-05-06 13:41:30
Autor: cirrus
Czy "profesor|' przystąpił do matury w tym roku?

Data: 2010-05-07 08:33:58
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-06 13:41, cirrus pisze:

Ach, to chodzi o Bartoszewskiego :-D . Wiesz Antenko, pewnie Ci się narażę
(i wielu grupowiczom), ale ja dość lubię tego starego dziada. Mimo swojego
wieku mówi jasno i zrozumiale - wiadomo o co mu chodzi. :-)

W odróżnieniu od antenki.

Antenka też ma bardzo wyraziste poglądy.

Data: 2010-05-07 15:03:02
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hs0cos$v1k$1news.onet.pl...
[...]

Zdecydowanie, większego kretyństwa nawet na psp nie znajdziesz.

--
stevep

Data: 2010-05-08 08:46:43
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-07 15:03, cirrus pisze:
[...]

E mówisz to tylko dlatego że Antenka nie pisze postów zgodnych z linią nakreśloną dla was (dyspozycyjnych, pewnie i płatnych) przez Adama M.

Data: 2010-05-06 04:50:16
Autor: zbig
Czy "profesor|' przystąpił do matury w tym rok u?

Data: 2010-05-07 09:45:53
Autor: cytryna
On 5 Maj, 10:42, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:
> [...]
> zapewne doczeka sie uznania ze strony sterroryzowanego społęczeństwa. Aaron
> tylko raczki zaciewra ma chłopina niusa dla koszernej gadzinówki.

Maturę zdał ciemniaczko w 1939 roku.

Czytaj zakłamany łgarzu co o tym oszuście pisze bednarczyk w swojej książcze:
"Władysław Bartoszewski swoja edukacje skoczył w wieku 17 lat i ukonczył tylko 3 lata szkoły sredniej. Mature zdobył w "podziemiu" w czasie wojny. Ten człowiek nie miał i NIE MA tytułu nawet "magister" a do profesora jest jemu daleko. W Krakowie był uważany za żydowskiego bohatera w kregach zydowskich, więc ułatwiono mu wykłady na KUL o holocoiscie, choć przy wątpliwej maturze okupacyjnej."
Tylko zatwardziała kanalia może dalej upierać się przy "profesurze" Władeczka.

Data: 2010-05-07 03:39:38
Autor: zbig
On 7 Maj, 09:45, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:
No
UB

> Maturę zdał ciemniaczko w 1939 roku.

Tylko zatwardziała kanalia może dalej upierać się przy "profesurze" Władeczka.

Napisałaś niedojdo , ze nie ma matury co jest bezczelnym łagarstwem

Czy "profesor|' przystąpił do matury w tym roku?