Czy prokuratorzy, na których by? mo?e ma h aki uchroni? go przed odpowiedzialno?ci??

Data: 2014-02-01 03:05:18
Autor: stevep
Czy prokuratorzy, na których by? mo?e ma h aki uchroni? go przed odpowiedzialno?ci??
# "Antoni Macierewicz do tej pory mnie nie przeprosił. Niestety, z ogromną  przykrością będę musiał podjąć działania poprzez komornika. To jest o tyle  przykre, bo dotyczy to nie tylko posła na Sejm, ale wiceprezesa  największej partii opozycyjnej" - zapowiada generał Marek Dukaczewski,  były szef Wojskowych Służb Informacyjnych.
Generał Marek Dukaczewski przypomniał w czasie rozmowy z TVP Info, że  Antoni Macierewicz, kiedy zajmował się likwidacją WSI oskarżył go  publicznie o udział w aferze FOZZ, kierowanie organizacją przestępczą,  manipulowanie mediami, udział w aferze paliwowej oraz wpływanie na sferę  biznesu i polityki.

Żadne z tych oskarżeń w wyniku sześciu lat śledztwa nie zostało  potwierdzone - podkreśla generał Dukaczewski.

Przed sądem cywilnym wygrałem sprawę w pierwszej i drugiej instancji.  Umorzeniem z powodu przedawnienia karalności zakończyło się postępowanie  karne, które wytoczyłem w 2007 roku. W uzasadnieniu znalazło się bardzo  znamienne stwierdzenie, że sąd nie znalazł podstaw do tego, aby w wyniku  sześcioletniego śledztwa uniewinnić oskarżonego, jakim był Antoni  Macierewicz - mówi były szef WSI.

Generał Dukaczewski zaznacza, że nie zamierza odpuszczać Macierewiczowi i  zmusi wiceprezesa PiS do przeprosin.

Wydawać by się mogło, że w kraju prawa i sprawiedliwości wyroki sądów  powinny być nie tylko wydawane, ale i respektowane. Mam prawo wykonania  wyroku w zastępstwie. Koszty, które zostały zasądzone na moją rzecz będę  ściągał przez komornika, w tym również pieniądze na dom dziecka, którym  opiekowała się kierowana przez mnie jednostka - zapowiada były szef  Wojskowych Służb Informacyjnych. #
Ze strony:
http://tnij.org/0w37kpt

--
stevep
-- -- -

Czy prokuratorzy, na których by? mo?e ma h aki uchroni? go przed odpowiedzialno?ci??