Czy przedłużacz USB może pogarsza ć zasilanie przez USB?

Data: 2009-07-05 21:34:17
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Czy przedłużacz USB może pogarsza ć zasilanie przez USB?

Mam przedłużacz USB - około 50 cm długości. Pendrive podłączony przez ten kabel często "znika". Podłączony bezpośrednio do tego samoego gniazda USB - działa prawidłowo.

Czy to możliwe, że kabel coś "gubi" po drodze?

Jeśli made in china za 1zł to...

zyga

Data: 2009-07-10 19:12:31
Autor: MariuszH

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:h2qu51$vig$4news.interia.pl...

[...]

Znajdź coś, co nie zostało wyprodukowane w CHRL. :(  Trzeba się nieźle postarać.

Pozdr.
MH

Czy przedłużacz USB może pogarsza ć zasilanie przez USB?