Czy przekładnia kierownicza zębatkowa i listwowa to ten sam rodzaj przekładni? ?

Data: 2009-11-26 22:37:38
Autor: Artur Maśląg
Czy przekładnia kierownicza zębatkowa i listwowa to ten sam rodzaj przekładni? ?
Wojtas pisze:
Witam!
Pytanie może jest głupie ale jestem laikiem w temacie. Czy przekładnia
listwowa potocznie zwana maglownicą to inaczej mowiąc przekładnia
zębatkowa? Nigdzie w sieci nie mogę znaleźć informacji na temat
przekładni listwowych.

Tak.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-11-26 13:45:43
Autor: Wojtas
On 26 Lis, 22:37, Artur Maśląg <futr...@polbox.com> wrote:
Wojtas pisze:

> [...]
> listwowa potocznie zwana maglownicą to inaczej mowiąc przekładnia
> zębatkowa? Nigdzie w sieci nie mogę znaleźć informacji na temat

Tak.

Czyli przekładnia zębatkowa to przekładnia listwowa czyli magliwnica?

Data: 2009-11-27 12:15:24
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Czy przekładnia kierownicza zębatkowa i listwowa to ten sam rodzaj przekładni? ?
Wojtas pisze:
(...)
Czyli przekładnia zębatkowa to przekładnia listwowa czyli magliwnica?

Tak można przyjąć - różne potoczne określenia zębatej przekładni
liniowej, najczęstszego rozwiązania w układach kierowniczych :)

Czy przekładnia kierownicza zębatkowa i listwowa to ten sam rodzaj przekładni? ?