Czy przelew z KK jest transakcją bezgotówkową?

Data: 2012-07-25 15:45:56
Autor: Ryba
Czy przelew z KK jest transakcją bezgotówkową?
Witam

Dostałem w końcu kartę World MC z mBanku i muszę dokonać płatności bezgotówkowej na 500 PLN żeby otrzymać czytnik z promocji.

Mam akurat do zapłacenia opłatę za egzamin i widzę, że jest opcją przelewu z KK. Czy taki przelew jest traktowany jako transakcja bezgotówkowa?

Ryba

Data: 2012-07-25 15:50:22
Autor: Kamil Jońca
Ryba <trybski@blebleble.poczta.onet.pl> writes:

Witam

Dostałem w końcu kartę World MC z mBanku i muszę dokonać płatności
bezgotówkowej na 500 PLN żeby otrzymać czytnik z promocji.
Upewnij się, że  to sie zaliczy do promocyjnych transakcji, za ktore
dostaniesz czytnik. W
poprzedniej edycji liczyły się tylko transakcje w terminalu.

Mam akurat do zapłacenia opłatę za egzamin i widzę, że jest opcją
przelewu z KK. Czy taki przelew jest traktowany jako transakcja
bezgotówkowa?

O ile nic się nie zmieniło to tak.

KJ

Without followers, evil cannot spread.
-- Spock, "And The Children Shall Lead", stardate 5029.5

Data: 2012-07-25 15:59:24
Autor: Ryba
W dniu 2012-07-25 15:50, Kamil Jońca pisze:
[...]

Napisałem na infolinię, pewnie odpowiedzą jutro.

Ryba

Data: 2012-07-25 16:07:24
Autor: Ryba
[...]

Znalazłem w regulaminie

2. Przez transakcje bezgotówkowe rozumie sie:
a) zapłate za towary lub usługi przy uDyciu karty World MasterCard ,
b) zapłate za towary lub usługi przy uDyciu danych karty, bez fizycznego okazania karty,
tj. transakcje dokonana przez telefon, Internet lub zamówienie pocztowe, przelew z
rachunku karty oraz płatnosci karta w ramach usługi mTransfer z wyłaczeniem
transakcji typu Quasi cash (transakcje sprzedaDy towaru lub usługi, które sa
bezposrednio wymienialne na gotówke, np. gry losowe lub hazardowe),

Wygląda, że przelew jest OK.
A czy przelew ma również odroczoną płatność?
Jeśli tak, to można przelać na własne konto i jeszcze zarobić na procentach przez te 50 parę dni :)

Ryba

Data: 2012-07-25 14:16:50
Autor: Olgierd
On Wed, 25 Jul 2012 16:07:24 +0200, Ryba wrote:

A czy przelew ma również odroczoną płatność?
Jeśli tak, to można przelać na własne konto i jeszcze zarobić na
procentach przez te 50 parę dni

To jeszcze sprawdź jaka jest prowizja za taki przelew i czy na koniec dnia Ci się to opłaci ;-)

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-07-25 16:25:29
Autor: Ryba
W dniu 2012-07-25 16:16, Olgierd pisze:
On Wed, 25 Jul 2012 16:07:24 +0200, Ryba wrote:

A czy przelew ma również odroczoną płatność?
Jeśli tak, to można przelać na własne konto i jeszcze zarobić na
procentach przez te 50 parę dni

To jeszcze sprawdĹş jaka jest prowizja za taki przelew i czy na koniec
dnia Ci się to opłaci ;-)

No tak, wiedziałem, że to zbyt piękne :)
Trzeba będzie zrobić porządne zakupy kartą i czekać na czytnik

Ryba

Data: 2012-07-25 16:16:44
Autor: MarekZ
Użytkownik "Ryba"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:500ffd9d$0$1314$65785112@news.neostrada.pl...

A czy przelew ma również odroczoną płatność?
Jeśli tak, to można przelać na własne konto i jeszcze zarobić na procentach przez te 50 parę dni :)

A 3% opłaty za przelew zapłaci kto? Duch Święty?

Data: 2012-07-25 10:23:43
Autor: neoniusz
W dniu 25.07.2012 10:16, MarekZ pisze:
A czy przelew ma również odroczoną płatność?
Jeśli tak, to można przelać na własne konto i jeszcze zarobić na
procentach przez te 50 parę dni :)

A 3% opłaty za przelew zapłaci kto? Duch Święty?

Wlasnie na takich ludziach bank zarabia. I dobrze :)

Data: 2012-07-25 16:26:32
Autor: Ryba
W dniu 2012-07-25 16:23, neoniusz pisze:
[...]

Od pewnego czasu nie płacę nawet złotówki za moje konta i karty
i tak ma pozostać :)

Ryba

Data: 2012-07-27 17:38:32
Autor: Feromon

Użytkownik "Ryba" <trybski@blebleble.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:500ffd9d$0$1314$65785112news.neostrada.pl...
[...]

W innych moich bankach przelew nie podpadał pod Grace Period...

Feromon

Czy przelew z KK jest transakcją bezgotówkową?