Czy przelew z Synka zwalnia z oplaty w Ojcu?

Data: 2013-09-30 13:57:43
Autor: neoniusz
Czy przelew z Synka zwalnia z oplaty w Ojcu?
W sumie glowne pytanie padlo juz w temacie. Jak to jest? Wydaje mi sie, ze w lipcu przelalem tylko pieniadze z Synka do Ojca i nie pobrali haraczu, tak jest ciagle czy to byla jednorazowa dobroczynnosc?

Data: 2013-09-30 05:46:26
Autor: Krzysiek
W dniu poniedziałek, 30 września 2013 13:57:43 UTC+2 użytkownik neoniusz napisał:
W sumie glowne pytanie padlo juz w temacie. Jak to jest? Wydaje mi sie, ze w lipcu przelalem tylko pieniadze z Synka do Ojca i nie pobrali haraczu, tak jest ciagle czy to byla jednorazowa dobroczynnosc?

a inaczej, wystarczy z rachunku firmowego przelac z tytulem "wynagrodzenie" i nie bedzie oplaty?

Czy przelew z Synka zwalnia z oplaty w Ojcu?