Czy przeniesiony numer jest wolniej obsługiwan y?

Data: 2012-08-11 14:46:45
Autor: Tomaszek
Czy przeniesiony numer jest wolniej obsługiwan y?
W dniu 2012-08-09 20:22, Jan45 pisze:
Mam dwa numery przeniesione z orange do play.
Wiem, że play nie ma swojej sieci, tylko dzierżawi
łącza od konkurentów. Telefony działają trochę wolniej
niż poprzednio u orange. Domyślam się, że po drodze
są jakieś przekierowania. I że to też może być powodem
spowolnienia.

Mam jednego znajomego, który przeniósł numer ( Orange > Play ) Wybieranie do niego numeru trwa zauważalnie dłużej.
Poza tym innych problemów nie zauważyłem. Wielogodzinne rozmowy przebiegają bez zakłóceń.