Czy przez ponad 2 lata PiS i inni zdążą udupi ć kandydaturę Tuska? [raczej tak :-) ]

Data: 2017-04-22 10:33:11
Autor: A. Filip
Czy przez ponad 2 lata PiS i inni zdążą udupi ć kandydaturę Tuska? [raczej tak :-) ]
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,21672844,pierwszy-sondaz-prezydencki-po-triumfalnym-pochodzie-tuska.html
Pierwszy sondaż prezydencki po "triumfalnym pochodzie" Tuska. Niemiła niespodzianka dla Dudy
lulu ; 22.04.2017 07:49
Tusk pokonałby Dudę w II turze wyborów prezydenckich - wynika sondażu
Instytutu Badań Poolster dla Super Expressu i Nowej TV,
przeprowadzonym po ostatniej głośnej wizycie szefa Rady
Europejskiej.
Chociaż wybory prezydenckie czekają nas dopiero w 2020 roku [...]

AFAIR w wyborach prezydenckich w USA "za wczesny start" to dość częsty błąd.
Taki kandydat wystawia się na dłuższy niż konieczne profilaktyczny
odstrzał ze strony konkurencji :-)

PiS i inni mają tyle  czasu żeby "niezbyt nachalnie" móc sprawdzić
przynajmniej kilka różnych "kierunków ataku".