Czy pseudo-Żydzi sąi semitami?

Data: 2009-06-21 20:55:44
Autor: abc
Czy pseudo-Żydzi sąi semitami?
Garnitur genowy Chazarow jest ponoc calkiem roznorodny: sa tam geny
typowo zydowskie ale i inne, turkomanskie a i ugro-finskie rowniez sie
trafiaja.

Prof.Skorecki z Tel-Avivu mial udowodnic jedna prawidlowosc:
pseudo-Zydzi Ashkenazim maja pochodzic od 4-rech zaledwie matek,
niekoniecznie zyjacych w jednej jurcie w tym samym okresie czasowym.

Więcej http://newsgroups.derkeiler.com/Archive/Soc/soc.culture.polish/2008-09/msg01951.html

--
Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny.

Data: 2009-06-21 12:32:24
Autor: Pistacjusz
On 21 Cze, 20:55, "abc" <opp...@wp.pl> wrote:
[...]

Spójność mitochondrialnego DNA jest rzeczywiście stosunkowo duża. To
znaczy, że faktycznie skutecznie było pilnowane pochodzenie po matce.
Zwyczaj ten pochodzi od fenickiego kultu Astarte (Izydy)
zaadoptowanego przez Edomitów i Kananejczyków. Ponieważ wyznawcy mieli
obowiązek udostępniać zony na prostytucję (pieniądze szły na
świątynie) więc jedyna możliwość stwierdzenia pochodzenia była po
linii żeńskiej (przeciętna kobieta miała od kilku do kilkunastu
klientów dziennie).

Data: 2009-06-21 21:57:24
Autor: Jakub A. Krzewicki
Czy pseudo-Żydzi sąi semitami?
niedziela, 21 czerwca 2009 21:32. carbon entity 'Pistacjusz'
<pistacjusz@gmail.com> contaminated pl.soc.polityka with the following
letter:

[...]

To coś przypomina z dziejów bardziej hm... tak powiedziałbym...
współczesnych. Bezbłędne konsultacje mk*rwana by się tutaj przydały, po
śmierci prof. Levartova chyba tylko on pozostał dogłębnym znawcą tematu w
Polsce... ;-/

--
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Data: 2009-06-21 12:43:27
Autor: Pistacjusz
Czy pseudo-Żydzi sąi semitami?
Chciałem Ci jeszcze zwrócić uwagę na jedną bardzo istotną kwestię.
Pochodzenie języka hebrajskiego. Faktycznie jest to wersja kananejska
języka fenickiego.
Dlatego nie budzi zdziwienia, że Tora jest faktycznie przerobionym i
przetłumaczonym na ten język zbiorem mitów i opowieści pochodzących od
wielu innych ludów - faktycznie nie ma tam niczego oryginalnego ani
niczego co można by nazwać "żydowskim".
Dopiero Talmud jest całkowicie "żydowskim" tworem, Tora absolutnie nim
nie jest.

Data: 2009-06-21 21:59:28
Autor: abc
[...]

Abraham (Ibrahim) wyszedł z miasta Ur i zapewne znał epos o Gilgameszu.

Data: 2009-06-21 14:58:33
Autor: Pistacjusz
On 21 Cze, 21:59, "abc" <opp...@wp.pl> wrote:
> [...]

Abraham (Ibrahim) wyszedł z miasta Ur i zapewne znał epos o Gilgameszu.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

Tak :) Cała historia Abrahama jest sumeryjska, bez znalomości tej
kultury niezrozumiała i dziwaczna. Na przykład sprawa zmiany imienia z
Saraj na Sara i zaawansowany "wiek" rodziców. Zmiana imienia była
konieczna ponieważ datę urodzin wyznaczało nadanie imienia a w związku
z tym horoskop. W horoskopie Saraj była bezpłodna dlatego trzeba jej
było zmienić imię. To taki drobny przykład - tam jest dużo takich
rzeczy.

Data: 2009-06-21 21:03:12
Autor: raff
abc pisze:
Garnitur genowy Chazarow jest ponoc calkiem roznorodny: sa tam geny
typowo zydowskie ale i inne, turkomanskie a i ugro-finskie rowniez sie
trafiaja.

Zwazywszy na to jak Zydowki sie prowadzily (a bylo tu przedstawiane na grupie), nic dziwnego ze nabyli ten pokazny "garnitur genowy".

R.

Data: 2009-06-21 21:43:33
Autor: jadrys
abc pisze:
Garnitur genowy Chazarow jest ponoc calkiem roznorodny: sa tam geny
typowo zydowskie ale i inne, turkomanskie a i ugro-finskie rowniez sie
trafiaja.

abc, zaczynasz chrzanić o genach jak Hitler. Czym niby się różnią geny Żydowskie od innych? Czy są gorsze?

Data: 2009-06-21 21:46:38
Autor: Tzva Adonai
Czy pseudo-Żydzisąi semitami?
abc, zaczynasz chrzanić o genach jak Hitler. Czym niby się różnią geny Żydowskie od innych? Czy są gorsze?

Ja tą katonazistowską świnię dawno temu rozgryzłem, jak i całą tą jego
spedryloną instytucję watykańską... Ten typ mordowałby Żydów z modlitwą na ustach...

Data: 2009-06-21 12:53:09
Autor: Pistacjusz
On 21 Cze, 21:46, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@vp.pl> wrote:
> [...]

spedryloną instytucję watykańską... Ten typ mordowałby Żydów z modlitwą na ustach...

W sumie to jest dosyć zabawne kiedy nazista Tzva wypowiada się w
obronie Palestyńczyków (czyli faktycznych potomków kakanejskich
Fenicjan i Edomitów) i państwa które stworzyli czyli starożytnego
Izraela.

Data: 2009-06-22 21:11:23
Autor: Krzysiek
Czy pseudo-Żydzisąi semitami?
Hallo,

"Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:13d842ff-dc90-444b-a824-ef8a9b1c75bfq14g2000vbn.googlegroups.com...

[...]
[...]

kiedy stworzyli??

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2009-06-21 21:59:04
Autor: jadrys
Tzva Adonai pisze:
abc, zaczynasz chrzanić o genach jak Hitler. Czym niby się różnią geny Żydowskie od innych? Czy są gorsze?

 Ten typ mordowałby Żydów z modlitwą na ustach...

Odnoszę wrażenie że nie tylko Żydów.. Najwyraźniej marzy mu się powrót inkwizycji..

Data: 2009-06-21 22:01:22
Autor: abc
Czy pseudo-Żydzisąi semitami?
Odnoszę wrażenie że nie tylko Żydów.. Najwyraźniej marzy mu się powrót inkwizycji..

 Polecam Romana Konika "W obronie Świętej Inkwizycji".

Opinia Waldemara Łysiaka: Książka Romana Konika druzgoce kłamliwą czarną legendę Świętej Inkwizycji, stworzoną przez libertynów i jakobinów doby Oświecenia, a później usilnie podtrzymywaną przez lewicowe salony Zachodu. Dzięki tej książce Polacy mogą poznać prawdę o Świętym Oficjum. Za co autorowi należą się podziękowania.

Opinia Rafała Ziemkiewicza: Czarna legenda Świętej Inkwizycji to jedno z największych pośród wielkich kłamstw, które ukształtoowały myślowe nawyki człowieka współczesnego. Kłamstwo tak skuteczne, że w końcu ulegli mu nawet obrońcy Kościoła, przyrównując do inkwizytorów swych komunistycznych prześladowców.

Pracę Romana Konika uważam za godny szacunku i polecenia wszystkim akt intelektualnej odwagi, jakim jest poszukiwanie prawdy na przekór ugruntowanym stereotypom.

Data: 2009-06-22 09:25:37
Autor: jadrys
abc pisze:
[...]

Czyli mamy wysunąć taki wniosek - Giordano Bruno nie został spalony na stosie?  A może on sam dokonał samospalenia ponieważ uznał że zgrzeszył?  Kościół nie zwalczał wszelakiego postępu? Itd. itp.?

Data: 2009-06-22 17:58:14
Autor: abc
Czy pseudo-Żydzisąi semitami?
Kształt Ziemii, czy budowa układu słonecznego nigdy nie były dogmatami wiary. Kościół zajmował się tymi sprawami, bo to właśnie Kościół uprawiał naukę, prowadził uniwersytety i szkoły.

Modele heliocentryczne Arystarcha i Kopernika były prostsze niż model Ptolomeusza, ale błędnie zakładały orbity kołowe przez co odbiegały od rzeczywistości jeszcze bardziej teoria ptolomejska.

Dlatego przez długi czas posługiwano się wyłącznie modelem geocentrycznym. Skoro wyniki obserwacji ruchu ciał niebieskich były bliższe obliczeniom według modelu poganina Ptolomeusza niż według modelu ks. kanonika Kopernika, to Kościół jako instytucja racjonalna skłaniał się ku temu pierwszemu.

Kościół nigdy nie był przeciwny rozwojowi nauk matematyczno - przyrodniczych, przecież właśnie sam je uprawiał. Był natomiast przeciwny przewrotnemu, niczym nieuzasadnionemu wykorzystywaniu odkryć naukowych do negowania treści Bożego objawienia, a to właśnie miało miejsce np. w przypadku modelu heliocentrycznego.

Kto powtarza oszczerstwa o hamowaniu przez Kościół rozwoju nauk matematyczno - przyrodniczych, niech sobie porówna poziom rozwoju tych nauk w krajach chrześcijańskich z poziomem rozwoju tychże nauk w krajach muzułmańskich i buddyjskich, w państwach Inków i Azteków, u australijskich Aborygenów, czy też afrykańskich Buszmenów lub Hotentotów.

Data: 2009-06-22 19:54:36
Autor: jadrys
abc pisze:
[...]

Odbiegłeś znacznie od tematu św. inkwizycji.  Ale i jakby na to nie patrzeć kościół hamował postęp i nie są to żadne oszczerstwa. Najlepszym przykładem są protesty przy najnowszych badaniach (in vitro, klonowanie itd.) . Gdyby KRK był na dzień dzisiejszy mocniejszy to wprowadzenie tych projektów w życie znowu trzeba by było stuleci.
A rozwoju nauki w dawnych czasach nie wiązałbym wcale z chrześcijanizmem, po prostu Europa to kolebka cywilizacji.

Data: 2009-06-22 19:58:55
Autor: abc
[...]

Chciałbyś być Frankensteinem?

Data: 2009-06-22 21:09:52
Autor: jadrys
abc pisze:
[...]

Dlaczego nie? Gdyby to było dla dobra ludzkości..

Data: 2009-06-23 11:07:22
Autor: Jakub A. Krzewicki
Czy pseudo-Żydzisąi semitami?
poniedziałek, 22 czerwca 2009 17:58. carbon entity 'abc' <oppa12@wp.pl>

[...]

A tu się walnąłeś, bo w tych krajach znano algebrę i rachunek
nieskończoności wcześniej niż w Europie. Tylko mniej więcej w XVII-XVIII w.
zabrakło ludzi u władzy, którzy chcieliby kontynuować wspieranie tego
rozwoju. Dlatego właśnie w tym okresie Europa wyprzedziła Chiny i kraje
bramińskie oraz muzułmańskie.

--
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Data: 2009-06-21 22:17:21
Autor: Piotr
Dnia Sun, 21 Jun 2009 21:59:04 +0200, jadrys napisał(a):

 Ten typ mordowałby Żydów z modlitwą na ustach...

Odnoszę wrażenie że nie tylko Żydów.. Najwyraźniej marzy mu się powrót inkwizycji..

A czemoż to pominąłeś resztę tego kału?
"Ja tą katonazistowską świnię dawno temu rozgryzłem, jak i całą tą jego
spedryloną instytucję watykańską... Ten typ mordowałby Żydów z modlitwą na
ustach..."
Słodkie...
A ty się Jadrysiu ubabrałeś w g...
Piotr

Data: 2009-06-22 09:25:27
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

Te słowa wcale nie były kałem. Pominąłem je tylko z tego względu że były pisane pod wpływem silnego wzburzenia adwersarza, i moim zdaniem trochę za mocne.

Data: 2009-06-22 09:56:12
Autor: Piotr
Dnia Mon, 22 Jun 2009 09:25:27 +0200, jadrys napisał(a):

Te słowa wcale nie były kałem. Pominąłem je tylko z tego względu że były pisane pod wpływem silnego wzburzenia adwersarza, i moim zdaniem trochę za mocne.

Aaa, trochu za mocne, mówisz...
No tak, grunt żebyś nadążył z obcieraniem gęby ze plwociny i już
będzie dobrze, co Jadrysiu? Wy tam na lewiźnie przyzwyczajone, w końcu
to już tyle lat na pasku. Piotr

Data: 2009-06-22 12:18:37
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

Trochę luzu do do treści pisanej na psp.  Piotrze.

Data: 2009-06-21 21:48:46
Autor: matador
jadrys pisze:
abc pisze:
[...]

A może Jadrysie, tak jak Wielki Językoznawca sądzisz, że genów nie ma, nie było i nie będzie?

matador.

Data: 2009-06-22 09:25:47
Autor: jadrys
matador pisze:
jadrys pisze:
abc pisze:
[...]

Geny z pewnością są, ale to nie znaczy że o czymś świadczą, że np. człowiek z genotypem takim a taki jest gorszy/lepszy od człowieka z genotypem takim a takim. Przecież takie chore myślenie to czysta segregacja rasowa..

Data: 2009-06-23 09:20:43
Autor: konserwator
Czy pseudo-Żydzi sąi semitami?

http://libertas.eu/pl/emailcamp003/?gclid=CL3aoaXhvZoCFQiF3godKnfPqw
"Naukowcy piszą, że skłonność środowiska polityczno-medialnego (m.in. "Gazety Wyborczej") do terroryzmu ideologicznego nie wygasła"
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6610020,Polscy_naukowcy_o_obronie_konferencji_o_gejach_na.html
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h1nblr$f4a$4news.onet.pl...
matador pisze:
jadrys pisze:
abc pisze:
[...]

to prawda a z prawda sie nie dyskutuje.
Genom determinuje sile, inteligencje a nawet podatnosc na choroby.

Mimo że tak bardzo różnimy się od szympansów, nasze geny są prawie identyczne. Odmiennych mamy zaledwie 1-2 proc. genów. Według Johna Maddoxa, autora książki "Co pozostaje jeszcze do odkrycia" ("What Remains To Be Discovered"), chcąc poznać sedno różnic między człowiekiem a szympansem, trzeba przeanalizować zapis informacji genetycznej obu gatunków. Wówczas być może uda się nam rozwikłać zagadkę człowieczeństwa. Cały genom człowieka zostanie poznany za dwa, trzy lata. Systematycznego rozszyfrowania genomu szympansa na razie nie przewiduje się, ale w wielu ośrodkach prowadzone są analizy porównawcze obu genomów.
http://www.wprost.pl/ar/3453/Malpa-z-glowa/
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
"Segregacja rasowa" polega na segregowaniu rasowym (czyli okreslaniu roznych praw dla roznych ras) ze wzgledu na rase (to chyba jasne)
rozmowa o rasach nie jest segregacja. Natomiast to co wyprawia Izrael dzielac ze wzgledu na rase swoich obywateli jest wlasnie segregacja rasowa!

Data: 2009-06-23 15:32:17
Autor: jadrys
Czy pseudo-Żydzi sąi semitami?
konserwator pisze:

Nie możesz  sygnatury dać na dół?  Pod tekst?  Tak żeby można było ci odpowiedzieć, i cytować..

Data: 2009-06-21 21:51:05
Autor: abc
Czy pseudo-Żydzi sąi semitami?
abc, zaczynasz chrzanić o genach jak Hitler. Czym niby się różnią geny Żydowskie od innych? Czy są gorsze?

Przecież to właśnie dla nich te geny są tak istotne.

Data: 2009-06-22 09:25:15
Autor: jadrys
abc pisze:
abc, zaczynasz chrzanić o genach jak Hitler. Czym niby się różnią geny Żydowskie od innych? Czy są gorsze?

Przecież to właśnie dla nich te geny są tak istotne.

Możliwe. Jednak oni nie chcą nikogo eliminować ze względu na inny genotyp.

Data: 2009-06-22 18:01:54
Autor: abc
Czy pseudo-Żydzi sąi semitami?
Przecież to właśnie dla nich te geny są tak istotne.

Możliwe. Jednak oni nie chcą nikogo eliminować ze względu na inny genotyp.

Skoro oni sami inaczej traktują kogoś kto miał matkę Żydówkę (a ojciec był gojem), a inaczej kogoś kto miał ojca Żyda (a matka była gojka), to czyż nie ma w tym dyskryminacji i eliminacji?

Data: 2009-06-22 19:54:22
Autor: jadrys
abc pisze:
[...]

No to my mamy ich gonić, a nawet przewyższać w tym idiotycznym szaleństwie?

Data: 2009-06-22 20:06:46
Autor: abc
[...]

Przypomniała mi się piosenka z czasów wojny polsko-bolszewickiej:

"Hej tam na Litwie
 z naszych kościołów,
porobili Żydzi
stajnie dla wołów.
Pójdziem wygnać te bydlęta,
bo tam nasza wiara święta.
Bagnet na broń!
Bolszewika goń!
Marsz, marsz, marsz!"

Data: 2009-06-22 21:09:41
Autor: jadrys
abc pisze:
[...]

Przypomniała?  To znaczy że uczestniczyłeś w tej wojnie? :-)

Data: 2009-06-23 09:23:18
Autor: konserwator

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h1oggd$q9l$1news.onet.pl...
abc pisze:
[...]

a kto w Polsce segreguje ze wzgledu na rase (Boukuna wylaczam) w sejmie i mediach pelno jest na Zydow i jakos to nikomu specjalnie nie przeszkadza!
Licza sie fakty a nie to co w GWnie wypisuja....

Data: 2009-06-23 15:33:01
Autor: jadrys
Czy pseudo-Żydzi sąi semitami?
konserwator pisze:

J.W.

Data: 2009-06-24 11:39:51
Autor: konserwator
[...]

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h1qlib$es8$2news.onet.pl...
konserwator pisze:

nie moge znalezc tego przelacznika co mi przelacza stopke na dol....

Czy pseudo-Żydzi sąi semitami?