Czy pułkownik LWP Kukliński nie nadaje się na sztandarowy wzorzec dla totalnej opozycji (Brukselskiej Targowicy)?

Data: 2018-04-02 22:10:28
Autor: A. Filip
Czy pułkownik LWP Kukliński nie nadaje się na sztandarowy wzorzec dla totalnej opozycji (Brukselskiej Targowicy)?
Przecież tego Wielkiego Patriotę złe w władze w Polsce nazwały zdrajcą
ale  Historia to jemu przyznała rację.  Kukliński nie zdradził Polski a
tylko złą władzę która na żadną lojalność przecież nie zasługiwała.
To tylko dzięki takim ludziom jak on co nie bali się bycia nazwanym
zdrajcą Polska jest i będzie wolna, naprawdę wolna.

<cynizm> Niech PiS propaguje ten wzór dla "Brukselskiej Targowicy" </cynizm>

--
A. Filip

Data: 2018-04-02 17:12:18
Autor: japanizer
On Tuesday, April 3, 2018 at 5:10:31 AM UTC+9, A. Filip wrote:
[...]

A co to takiego ta "Brukselska Targowica"?

Właściwa "Targowica", ta w 1792 roku - wiadomo - konfederacja m.in. Kościoła Katolickiego, biskupów, i sprzyjających im polityków, działających w interesie Rosji, zdradzający Polskę.

Czym będzie więc "Brukselska Targowica"? Sprzyjający Kościołowi, działający w interesie Rosji i zdradzający Polskę europosłowie PiS?

Data: 2018-04-02 18:17:06
Autor: jacekbialy80
Czy pułkownik LWP Kukliński nie nadaje się na sztandarowy wzorzec dla totalnej opozycji (Brukselskiej Targowicy)?
Ty myślisz, że w dzisiejszej Targowy nie ma kleru katolickiego? Być może większość hierarchów nie chce się do tego przyznać, że przy pierwszej lepszej okazji wbiją kaczorowi nóż w plecy (jak to ostatnio coniektóre Żydki uczyniły).

JB

Data: 2018-04-03 11:53:06
Autor: stevep
W dniu 2018-04-03 o 03:17, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

Oby, bo na to bezdyskusyjnie zasłużył.

--
stevep

Data: 2018-04-03 10:21:57
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

A jak duże znaczenie dla ciebie ma "nadreprezentacja" żydów w UB?
Tam to kluczowe nie jest? :-)

A zamiast pisać tak tobie pasuje można napisać "konfederacja polityków
wciągających zagraniczne mocarstwo w Polskie rozgrywki polityczne,
dzięki czemu odnieśli przejściowe zwycięstwo zabójcze dla Polski".

Czym będzie więc "Brukselska Targowica"? Sprzyjający Kościołowi,
działający w interesie Rosji i zdradzający Polskę europosłowie PiS?

Skowycz dalej, może parę procent do swojej pokręconej logiki przekonasz.

--
A. Filip

Data: 2018-04-03 01:50:30
Autor: japanizer
On Tuesday, April 3, 2018 at 5:21:59 PM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]
> działających w interesie Rosji, zdradzający Polskę.

A jak duże znaczenie dla ciebie ma "nadreprezentacja" żydów w UB?

A skąd masz taki skok myślowy z Targowicy do UB?

Akurat Żydzi (piszemy wielką literą, podobnie jak Polacy czy Niemcy) byli przeciwnikami Targowicy, czyli odwrotnie jak zdradziecki Kościół Katolicki.

Data: 2018-04-03 11:54:47
Autor: stevep
W dniu 2018-04-03 o 10:50, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

To taka sitwa, z której Polska Dojna czerpie garściami.

--
stevep

Data: 2018-04-03 11:23:20
Autor: A. Filip
> [...]

Akurat Żydzi (piszemy wielką literą, podobnie jak Polacy czy Niemcy)
byli przeciwnikami Targowicy, czyli odwrotnie jak zdradziecki Kościół

Z dużej litery pisze Polacy/Niemcy/Żydzi gdy ma się na myśli (cały) naród.
- wszyscy Polacy wybrali Sejm, jacyś tam dwaj polacy zabili staruszkę w Londynie.
Mam pisać o Narodzie Żydowskim w UB a nie o "paru+" żydach?  Mi pasuje.

A za Powstania Listopadowego (1831) Niemcy byli wielkimi przyjacielami
Polaków tylko że potem była Druga Wojna Światowa z Holocaustem co się
zaczął od Żydów.  Kto byłby następny jakby trzecia rzesza niemiecka
miała czas?
[ "trzecia rzesza niemiecka" _nie zasługuje_ na pisanie z dużej litery]

--
A. Filip

Data: 2018-04-03 02:47:29
Autor: japanizer
On Tuesday, April 3, 2018 at 6:26:04 PM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]

- wszyscy Polacy wybrali Sejm, jacyś tam dwaj polacy zabili staruszkę w Londynie.

To jakaś pisiorsko-naziolska nowomowa? Który słownik opisuje takie zasady?

[...]

Fajnie odjechałeś z kolejną zmianą tematu, jak argumentacja ci się skończyła.

Data: 2018-04-03 14:23:42
Autor: A. Filip
[...]

[...]

To jest zdroworozsądkowa zasada.  Pisanie Polacy, Niemcy, Żydzi z dużej
litery ma sens gdy chodzi o  nazwę własną narodu przy mówieniu o
Niemcach jako narodzie albo o formę _grzecznościową_ sugerującą
(formalne) wyrazy szacunku.

Pisanie "w Warszawie (dwaj) Niemcy zerwali i podeptali flagę Polski" dla
mnie jest obarczaniem winą za ten "wyczyn" całego narodu niemieckiego,
a już co najmniej sugestią że zerwali i podeptali bo są Niemcami.
Pisanie "(dwaj) niemcy zerwali" to stwierdzenie kim okazali się sprawcy,
że tacy niemcy się też trafili w wielomilionowym narodzie.  Ci dwaj
niemcy ni złamanego wuja nie zasłużyli sobie na formę grzecznościową.

Język polski jak każdy szeroko używany język się zmienia nieustannie
choć (przeważnie) nieśpiesznie.  Trzymanie się zasad które już nie mają
sensu dla mnie jest głupotą.  Zmiany które się przyjęły w jeden dzień
zaakceptowano (po słownikach)?

--
A. Filip

Data: 2018-04-03 05:35:04
Autor: japanizer
On Tuesday, April 3, 2018 at 9:24:17 PM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]

choć (przeważnie) nieśpiesznie.  Trzymanie się zasad które już nie mają
sensu dla mnie jest głupotą.  Zmiany które się przyjęły w jeden dzień

To trzeba było od razu, że zapisałeś się do Klubu Stokrotki.

PS. Polacy służący w UB czy SB według twojej nowomowy piszemy małą czy wielką literą?

Data: 2018-04-03 15:13:54
Autor: A. Filip
> [...]

To trzeba było od razu, że zapisałeś się do Klubu Stokrotki.

PS. Polacy służący w UB czy SB według twojej nowomowy piszemy małą czy

To zależnie od tego czy piszący chce ich przedstawić jako "grupę
wyrodków" czy niestety w miarę typowych przedstawicieli Narodu.
[ Naród z dużej bo nie chodzi o "jakikolwiek naród z wielu"
ale o jeden bardzo konkretny Naród co wynika z kontekstu ]

--
A. Filip

Data: 2018-04-03 07:00:15
Autor: Wiesiaczek
W dniu 02.04.2018 o 22:10, A. Filip pisze:
Przecież tego Wielkiego Patriotę złe w władze w Polsce nazwały zdrajcą
ale  Historia to jemu przyznała rację.

Ta nowo napisana historia, jak rozumiem?
Konfident Bolek też został w niej nazwany "bohaterem".

Może i Ty z tych "bohaterów"?

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

Data: 2018-04-03 10:14:38
Autor: A. Filip
Wiesiaczek <Wiesiaczek@vp.pl> pisze:
[...]

A co by pisano o Piłsudskim jakby Zamach Majowy 1926
(Wojskowy Zamach Stanu) spierdolił/przegrał?
Nie spierdolił, piłsudczycy spisali jego historię a teraz Piłsudski
zbiera profity z tego że go komuniści "nie lubili".  Każdy patriota
teraz musi patrzeć na Marszałka przez końskie okulary, nieprawdaż?

To że styl przedstawiania historii (przynajmniej) najnowszej był i jest
terenem walki politycznej ciebie dziwi?

--
A. Filip

Data: 2018-04-03 11:58:01
Autor: stevep
W dniu 2018-04-03 o 10:14, A. Filip pisze:
[...]

Ty sobie nie wycieraj zdradzieckiej mordy bo Marszałek nawet kota by ci nie dał szczać prowadzać.

--
stevep

Data: 2018-04-03 14:29:11
Autor: A. Filip
stevep <stevep011@tkdami.net> pisze:
[...]

Wziąłby mnie za mordę "pod rządami Sanacji" jak średniej klasy zamordysta?

--
A. Filip

Data: 2018-04-03 11:56:28
Autor: stevep
W dniu 2018-04-03 o 07:00, Wiesiaczek pisze:
[...]

Pewnie jak Macierewicz, który ze strachu wziął nogi za pas w Smoleńswku.

--
stevep

Data: 2018-04-03 09:14:02
Autor: Wystarczy nie kraść! - (c) B.Szydło, b.premier - PiS
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+wu2b8g1xif-i421@wp.eu...
[...]

Powiedz coś o Hermaszewskim, teściu R.Czarneckiego.

CL

Data: 2018-04-03 10:04:27
Autor: A. Filip
<ciemny.lud.kupi@to.kod> pisze:
[...]

A Richard Czarnecki ożenił się z generałem Hermaszewskim? :-)
Czarnecki znalazł się w "niezręcznej" pozycji między moralnym
obowiązkiem (sporawej) lojalności wobec ojca żony a lojalnością wobec
partii do której należy jeżdżącej po "wrednych komuchach". IMHO na
wielkiego mistrza w radzeniu sobie z tym nie wyszedł ale i nie
spartaczył, a gdzie pomiędzy się lokuje rożni ludzie różnie widzą.

AFAIR Sam Hermaszewski do bieżącej polityki się nie wpierdala póki PO mu
nie chce obciąć emerytury albo PiS chce go zdegradować.

Data: 2018-04-03 11:51:12
Autor: stevep
W dniu 2018-04-02 o 22:10, A. Filip pisze:
[...]

Kiepski wybór, PiS ma go zdegradować jak Hermaszewskiego.

--
stevep

Data: 2018-04-03 14:27:25
Autor: A. Filip
[...]

PiS awansował Kuklińskiego _pośmiertnie_ na (pierwsze Polskiego szpiega)
generała w NATO żeby PiS mógł go zdegradować?
Ciekawa koncepcja :-)

Data: 2018-04-03 16:32:24
Autor: u2
W dniu 03.04.2018 o 14:27, A. Filip pisze:
PiS awansował Kuklińskiego_pośmiertnie_  na (pierwsze Polskiego szpiega)
generała w NATO żeby PiS mógł go zdegradować?
Ciekawa koncepcja

tylko kretyn może tak rozumować:)))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-04-03 16:46:09
Autor: stevep
W dniu .04.2018 o 14:27 A. Filip <anfi@pseudonim.pl> pisze:

[...]

Jak na PiS to raczej normalka, degradacje nieboszczyków, wyciąganie ich z  grobów to norma.

--
stevep

Data: 2018-04-03 16:47:02
Autor: stevep
W dniu .04.2018 o 16:32 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

To dobrze, że jesteś świadomy swojego kretyństwa.

--
stevep

Czy pułkownik LWP Kukliński nie nadaje się na sztandarowy wzorzec dla totalnej opozycji (Brukselskiej Targowicy)?