Czy pułkownik LWP Kukliński nie nadaje się na sztandarowy wzorzec dla totalnej opozycji (Brukselskiej Targowicy)?

Data: 2018-04-03 09:14:02
Autor: Wystarczy nie kraść! - (c) B.Szydło, b.premier - PiS
Czy pułkownik LWP Kukliński nie nadaje się na sztandarowy wzorzec dla totalnej opozycji (Brukselskiej Targowicy)?
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+wu2b8g1xif-i421@wp.eu...
Przecież tego Wielkiego Patriotę złe w władze w Polsce nazwały zdrajcą
ale  Historia to jemu przyznała rację.  Kukliński nie zdradził Polski a
tylko złą władzę która na żadną lojalność przecież nie zasługiwała.
To tylko dzięki takim ludziom jak on co nie bali się bycia nazwanym
zdrajcą Polska jest i będzie wolna, naprawdę wolna.

Powiedz coś o Hermaszewskim, teściu R.Czarneckiego.

CL

Data: 2018-04-03 10:04:27
Autor: A. Filip
<ciemny.lud.kupi@to.kod> pisze:
[...]
[...]

Powiedz coś o Hermaszewskim, teściu R.Czarneckiego.

CL

A Richard Czarnecki ożenił się z generałem Hermaszewskim? :-)
Czarnecki znalazł się w "niezręcznej" pozycji między moralnym
obowiązkiem (sporawej) lojalności wobec ojca żony a lojalnością wobec
partii do której należy jeżdżącej po "wrednych komuchach". IMHO na
wielkiego mistrza w radzeniu sobie z tym nie wyszedł ale i nie
spartaczył, a gdzie pomiędzy się lokuje rożni ludzie różnie widzą.

AFAIR Sam Hermaszewski do bieżącej polityki się nie wpierdala póki PO mu
nie chce obciąć emerytury albo PiS chce go zdegradować.

Data: 2018-04-03 18:23:28
Autor: Wystarczy nie kraść! - (c) B.Szydło, b.premier - PiS

Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+d57pyd3lef-i432@wp.eu...
<ciemny.lud.kupi@to.kod> pisze:
[...]

Masz sklerozę?

CL

Czy pułkownik LWP Kukliński nie nadaje się na sztandarowy wzorzec dla totalnej opozycji (Brukselskiej Targowicy)?