Data: 2013-01-19 19:54:45 | |
Autor: t-1 | |
Czy radary pomog±? | |
Data: 2013-01-19 20:34:38 | |
Autor: Bogdan Idzikowski | |
Czy radary pomog±? | |
U¿ytkownik "t-1" <no@nospam.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:kdeq5m$poo$1pippin.nask.net.pl... Artyku³ demaskuj±cy propagandowe mity. "...G³ównymi przyczynami wypadków w Polsce nie s± szybko¶æ, brawura, alkohol, dziurawe drogi, kiepskie samochody. G³ównymi przyczynami s±: bezmy¶lno¶æ, skrajna g³upota, kretynizm, debilstwo, idiotyzm i durnota kieruj±cych samochodami osobowymi. Las fotoradarów, ani suszarki w krzaczorach tego nie poprawi±. Jedyne, co mo¿e wp³yn±æ na zmniejszenie liczby ofiar na drogach, to zdeterminowana, konsekwentna, organiczna, prawdziwa edukacja od najm³odszych lat. I tu akcja "Gazety" spe³nia rolê nie do przecenienia. Jestem wam wdziêczny, ¿e w pierwszym artykule opisali¶cie nie dresiarza w beemce czy motocyklistê na tylnym kole, ale pani± w mercedesie, która zabi³a piesz± na przej¶ciu..." Reasumuj±c: najlepiej by ca³y naród z po¶rednictwem SEJMU zwróci³ siê do Pana Boga, Jezusa i Matki Boskiej Królowej Polski o o¶wiecenie kierowców w tej materii. Zapewniam was, ¿e natychmiast taka pro¶ba przyniesie pozytywne skutki. Wprawdzie kilka lat temu Sejm zwraca³ siê ju¿ o zes³anie deszczu i co¶ tam nie wysz³o, bo Bóg zes³a³ powodzie, ale przecie¿ praktyka czyni mistrza. Pierwsze ¶liwki robaczywki... przekorny -- Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±". |
|
Data: 2013-01-19 21:24:59 | |
Autor: leszek niewiadomski | |
Czy radary pomog±? | |
Am 19.01.2013 20:34, schrieb Bogdan Idzikowski:
Mozna i tak. Sadze jednak, ze potrzebne sa tez lepsze drogi. Ogolnie Polacy jezdza rownie zle jak Wlosi, ale ci maja o niebo lepsze drogi. Poza tym potrzebne sa surowe kary za przekraczanie przepisow. Nawet idiota i debil jak dostanie niezle po kieszeni lub pojdzie do mamra, to cos z tego zrozumie. To bylby wstep do edukacji. ln. -- "As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law) |
|
Data: 2013-01-20 07:57:15 | |
Autor: Wiesiaczek | |
Czy radary pomog±? | |
On Sat, 19 Jan 2013 21:24:59 +0100, leszek niewiadomski wrote:
Mozna i tak. Sadze jednak, ze potrzebne sa tez lepsze drogi. Ogolnie Problemem jest to, że policja jest nastawiona na "łatwy zysk" i wystarczy suszarka, żeby wyrobić normy. Nie mam tu na myśli zbierania kasy, bo tu nie widzę u policji szczególnego parcia. Natomiast zatrzymanie kogoś, kto nie używa kierunkowskazów, nie zatrzymuje się przed zieloną strzałką i tym podobne, należy do rzadkości. Nie chce im się wdawać w dyskusję, że kierunkowskaz był, ale policjant źle patrzył etc. A moje obserwacje potwierdzają to, co mówi ten lekarz. Po prostu brak w narodzie podstaw prawidłowego zachowania się na drodze, bo przecież za kierunkowskaz, brak w łączonych świateł, chamski styl jazdy czy nie zatrzymanie się przed strzałką nikt nikogo nie ukarał. -- Wiesiaczek (dziś z DC) "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ® |
|
Data: 2013-01-20 10:47:24 | |
Autor: Bogdan Idzikowski | |
Czy radary pomog±? | |
Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:kdg80r$jh0$4node1.news.atman.pl... On Sat, 19 Jan 2013 21:24:59 +0100, leszek niewiadomski wrote: Ponoć Niemcy jeżdżą bardzo porządnie (jak to Niemcy). Czym wytłumaczysz 4000 fotoradarów w Niemczech? I jak się to ma do: "W Polsce jest 800 masztów i tylko 70 - 75 fotoradarów. Fotoradary to wielka lipa, ściema. Ministerstwo transportu wciska nam kit. Według zapowiedzi od 1 stycznia 2013 na polskich drogach miało zacząć działać 400 fotoradarów Głównej Inspekcji Transportu Drogowego i około 100 straży miejskiej..." Zdaje się że kogoś tu jebie mocno w czachę! ubawiony niekonsekwencją -- Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją karierę polityczną". |
|
Data: 2013-01-21 10:46:47 | |
Autor: leszek niewiadomski | |
Czy radary pomog±? | |
Am 20.01.2013 10:47, schrieb Bogdan Idzikowski:
Z ta porzadna jazda to jest roznie. Czesto jezdza za szybko i za agresywnie, a forsa z mandatow niezle zasila budzety gmin, miast i policji. ln. -- "As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law) |
|
Data: 2013-01-20 01:05:04 | |
Autor: wt | |
Czy radary pomog±? | |
Artyku³ demaskuj±cy propagandowe mity.Zaczyna siê od kursów. Nawet bardzo d³uga nauka jazdy i najbardziej zaostrzone egzaminy nie zrobi± do¶wiadczonego kierowcy. Co najwy¿ej mog± byæ siedliskiem korupcji. Prosty egzamin ze znaków i przepisów wystarczy. Do tego "o¶wiadczenie" od kogo¶ z do¶wiadczeniem 100 000 przejechanych kilometrów, ¿e potrafi. Do¶wiadczenie trzeba zdobyæ w czasie pó¼niejszej jazdy. Jakie¶ szkolenie pieszych te¿ jest potrzebne. Jedni zatrzymuj± siê kiedy pojazd jest kilkana¶cie metrów od przej¶cia, a inni wmaszerowuj± bez ogl±dania. Motocyklista zwykle jedzie "po pasach" miêdzy samochodami. Zwiêkszone represje tu nie pomog±, bo sprawy za³atwiæ trzeba, jawet jak siê nie ma do¶wiadczenia. |
|
Data: 2013-01-20 08:14:40 | |
Autor: Wiesiaczek | |
Czy radary pomog±? | |
On Sun, 20 Jan 2013 01:05:04 +0100, wt wrote:
Artyku³ demaskuj±cy propagandowe mity.Zaczyna siê od kursów. Nawet bardzo d³uga nauka jazdy i najbardziej Pieszych to ja bym zostawił w porządku. Chyba nie będzie się od nich wymagać "prawa chodzenia"? Natomiast co do motocyklistów, to święta racja, tyle, że jazda po pasie między samochodami okazuje się być tolerowana przez policję, ale któremu policjantowi zechce się wykłócać o to, jechał po pasie czy nie jechał? "Spójrz w lusterka, motocykle są wszędzie" to tylko durny napis, bo uważam, że motocykle mają być tylko tam, gdzie powinny i nie planuję wypatrywania motocyklistów, żeby broń boże nie zmusić go do zwolnienia jazdy. Suszarka ma tą zaletę, że nie ma z nią dyskusji, co policji znakomicie ułatwia "pracę". -- Wiesiaczek (dziś z DC) "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ® |
|
Data: 2013-01-20 11:51:48 | |
Autor: t-1 | |
Czy radary pomog±? | |
Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości Pieszych to ja bym zostawił w porządku. Chyba nie będzie się od nich Tu się nie zgodzę. Prawa chodzenia oczywiście nie należy potwierdzać dokumentem. Myślę jednak, że ponieważ ofiarami wypadków są głównie piesi nie powinni mieć przekonania sugerowanego przez obecne przepisy, ze mają jakieś bezwarunkowe pierwszeństwo na drodze czy pasach. Generalnie nikt nie powinien mieć przekonania, że odpowiedzialny za jego zdrowie i życie jest ktoś inny. Powoduje to zanik instynktu samozachowawczego i wchodzenie na pasy oraz chodzenie po drogach prawą stroną jezdni bez interesowania się własnym bezpieczeństwem a przez to możliwości uniknięcia wypadku. Oczywiście gdy pieszy stoi przed przejściem to nie powinien stać w nieskończoność. Może należy wyznaczyć obowiązkowy minimalny czas czekania, wystarczający na zatrzymanie ew. pojazdów i ocenę sytuacji przez pieszego? Chociaż to wszystko powinien wiedzieć każdy przedszkolak uczony przez rodzica jak przekraczać jezdnię. |
|
Data: 2013-01-20 09:18:33 | |
Autor: Trybun | |
Czy radary pomog±? | |
W dniu 2013-01-20 01:05, wt pisze:
Jakie¶ szkolenie pieszych te¿ jest potrzebne. I dla cyklistów, którzy mimo tego ¿e s± normalnymi u¿ytkownikami dróg to czêsto nie maj± nawet bladego pojêcia o przepisach ruchu drogowego. -- Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ.. Instaluj±c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |