Czy radia kradną?

Data: 2013-12-29 00:08:12
Autor: misiek
Czy radia kradną?

Użytkownik <dresgolf@gmail.com> napisał w wiadomości news:f4a69c80-2d5d-4921-b2f4-a2c940dc4c38googlegroups.com...
Mam pytanie czy nadal jest powszechna kradzież radiów, nawigacji, kamer, smartfonów i innych zabawek zostawionych w zaparkowanym aucie?

Ubezpieczyciel auta mówił, że muszę te rzeczy ściągać, ale nie chce mi się wierzyć, a bardziej nie chce mi się ściągać panelu skoro w biedronce kupuje się całkiem wypasione radio za mniej niż 200 zł?

no to nie sciagaj, tylko potem sie nie zdziw jak Ci jakis pojeb w brudnych kreszowych dresach i bialych skaprecinach ktore biale byly 5 lat temu rozjebie zamek albo szybke wybije... nic sie nie zmienilo - zawsze sie znajda analfabeckie chuje, ktorym potrzeba na dzialke / flaszke [niepotrzebnie skreslic] - mi ostatnio wycieraczki "z markietu ze szpoilerami" zajumali - cena detaliczna 10 pln komplet :D a nawet byly ciche i niezle zgarnialy wode... :D
takze wiesz.
poza tym z zasady nie napedza sie rynku lewizny - bo jak to mowia "okazja czyni zlodzieja"...

Czy radia kradną?