Czy radio Zet jest pro PO ?

Data: 2009-10-15 22:59:09
Autor: swstr
Czy radio Zet jest pro PO ?
Czy radio Zet jest pro PO ? czy mi sie wydaje , czy to jakis tajemniczy
trojkacik wraz z TVN , na chwile obecna to chyba polsat jest jako tako neutralny
.. Oswieccie mnie prosze .

Jakie media to najwieksze PO-dupowlazy waszym zdaniem .

Osobom do 20 lat za odpowiedz dziekuje .

Data: 2009-10-15 23:32:52
Autor: Marek
Czy radio Zet jest pro PO ?
swstr pisze:

Jakie media to najwieksze PO-dupowlazy waszym zdaniem .

Radio Tok FM a w nim nr 1 to dziennikarka Janina P.

Data: 2009-10-15 23:58:43
Autor: swstr
Czy radio Zet jest pro PO ?
swstr pisze:

> Radio Tok FM a w nim nr 1 to dziennikarka Janina P.

dzieki jutro poslucham

Data: 2009-10-16 06:30:17
Autor: cirrus
Czy radio Zet jest pro PO ?
Użytkownik "swstr" <swstrWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:10c5.00000610.4ad78d1dnewsgate.onet.pl...
[...]

A może to nie pro-Po tylko antyPiS.

--
stevep

Data: 2009-10-15 22:56:28
Autor: Mariusz Merta
Czy radio Zet jest pro PO ?
On 16 Paź, 05:30, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
Użytkownik "swstr" <swstrWYTNI...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> neutralny . Oswieccie mnie prosze .
> Jakie media to najwieksze PO-dupowlazy waszym zdaniem .
> Osobom do 20 lat za odpowiedz dziekuje .

ono jest anty wszystko co jest związane z uczciwością i
przyzwoitością...
to takie radio przyzwoite inaczej...
oczywiście pana, panie pietrzykowski w/w terminy nie dotyczą...
Mariusz Merta

Czy radio Zet jest pro PO ?