Czy regres od sprawcy wypadku, to dobra wola TU?

Data: 2015-03-06 18:08:23
Autor: Tomasz Pyra
Czy regres od sprawcy wypadku, to dobra wola TU?
Dnia Fri, 06 Mar 2015 11:37:46 +0100, WW napisał(a):

Czyli jak rozumiem, jak Compensa zechce, to odzyska wypłacone odszkodowanie i mnie nie podniesie składki a jak nie ma ochoty, to policzy z mojego AC i ja za to zapłacę.

Niby tak, ale głupi by byli gdyby woleli Tobie zapłacić z własnych
pieniędzy niż dochodzić tego od ubezpieczyciela sprawcy.

Ale kto to wie co oni wymyślili, okaże się że ubezpieczyciele sobie kasy
nie przesyłają (bo rozliczają się na mniej-więcej zero), a zniżki poleciały
i Tobie i sprawcy i się ubezpieczyciele cieszą.

Data: 2015-03-06 19:13:08
Autor: WW
W dniu 2015-03-06 o 18:08, Tomasz Pyra pisze:
[...]

Nie powinny polecieć zniżki, bo wypłacone mnie odszkodowanie mogli w całości pokryć z regresu.
Jeśli tego nie zrobili, "bo nie", to ich wybór, ale jego skutki nie mogą obciążać mnie.
Chyba napisze do rzecznika ubezpieczonych.

Pozdrawiam
WW

Data: 2015-03-06 19:23:09
Autor: Tomasz Pyra
Dnia Fri, 06 Mar 2015 19:13:08 +0100, WW napisał(a):

Jeśli tego nie zrobili, "bo nie", to ich wybór, ale jego skutki nie mogą obciążać mnie.
Chyba napisze do rzecznika ubezpieczonych.

A co na to OWU? Bo te w kwestiach AC mogą być chyba dość dowolne.

Czy regres od sprawcy wypadku, to dobra wola TU?