Czy religie są jedynie wymysłem człowieka?

Data: 2012-12-09 13:43:31
Autor: Adramelech
Czy religie są jedynie wymysłem człowieka?
MrBean <mrbean@hotmail.com> Odpowiedz na news:jtKdnSnH15OZD1nNnZ2dnUVZ_oudnZ2dwestnet.com.au:

Istnieją jednak ludzie, przed którymi Dawkins - wierzący ateista ucieka jak od dżumy. Są to tacy naśladowcy Chrystusa, którzy także zbadali ten temat, zbadali wiarygodność Biblii oraz posiadają wystarczającą wiedzę w

Ale ty fasola przecież negujesz niemal cały NT, bo Paweł był ... przypomnij, jak go nazywasz i czemu zafałszował biblie?
Kto jak kto, ale ty nie powinieneś pisać o wiarygodności biblii.

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Czy religie są jedynie wymysłem człowieka?