Czy religie są jedynie wymysłem człowieka?

Data: 2012-12-09 10:13:19
Autor: khanula
Czy religie są jedynie wymysłem człowieka?
W dniu niedziela, 9 grudnia 2012 14:28:30 UTC+1 użytkownik MrBean napisał:
Słynny ateista, reklamowany z wielkim wigorem przez mas media - Richard Dawkins wylansował unikalną metodę na wyjaśnienie istoty religii i tym

nie chce mi sie czytac tego pitolenia. ale jesli panbog nie jest wymyslem czlowieka, to kto go wymyslil?

Data: 2012-12-09 19:26:11
Autor: pluton_
Czy religie są jedynie wymysłem człowieka?
ale jesli panbog nie jest wymyslem czlowieka, to kto go wymyslil?

sam się wymyślił,
sam zaplanował
i sam się zlikwiduje

Nullification

Data: 2012-12-10 02:08:31
Autor: khanula
W dniu niedziela, 9 grudnia 2012 19:26:11 UTC+1 użytkownik pluton_ napisał:
> ale jesli panbog nie jest wymyslem czlowieka, to kto go wymyslil?

sam się wymyślił,

sam zaplanował

i sam się zlikwiduje

zosiasamosia

Czy religie są jedynie wymysłem człowieka?