Czy robic teraz trawnik czy poczekac do wiosny?

Data: 2009-10-02 07:22:19
Autor: Piotr
Czy robic teraz trawnik czy poczekac do wiosny?
Witam
Pytanie jak w temacie. Wlasnie posprzatalem i wyrownalem teren po
budowie. NIe wiem czy jest sens siac teraz trawe czy poczekac z tym do
wiosny? Trawa z rolki odpada - zbyt duzy koszt. Zakladal ktos z Was
trawnik jesienia? Jakies doswiadczenia?

Piotr

Data: 2009-10-02 08:02:02
Autor: Prawusek

"Piotr" <p_1974@nospam.tlen.pl> wrote in message
[...]

Jest to najlepsza pora, choć deczko późnawa. Robić. Nasiona i wschody
podlegną stratyfikacji. Na wiosnę ruszą normalnie...

Data: 2009-10-02 09:17:11
Autor: Filip J
Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:ha457o$nlj$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Ja bym zaczekał. Późno już, nie zdąży się ukorzenić ładnie i wyginie w zimę. A nieskiełkowane nasiona wywie.
Pozdrawiam
FJ

Data: 2009-10-02 10:03:40
Autor: Prawusek
"Filip J" <fwj@op.pl> wrote in message news:ha49dr$ohl$1news.wp.pl...
> [...]
> podlegną stratyfikacji. Na wiosnę ruszą normalnie...
Ja bym zaczekał. Późno już, nie zdąży się ukorzenić ładnie i wyginie w

To co wypadnie można na wiosnę podsiać. Trawę trzeba przebronować i
zwałować. Na małym kawałku wzruszyć grabkami i też ugnieść. Warto kupić
siewnik do traw i nawozów - polecam Hecht 270, można nim rozsiewać też
piasek na ścieżki czy drogi wokół domu.
http://www.e-kosiarki.pl/go/_info/?user_id=3136

Data: 2009-10-02 10:13:23
Autor: kris

Użytkownik "Piotr" <p_1974@nospam.tlen.pl> napisał w wiadomości news:ha42mb$koo$1inews.gazeta.pl...
[...]

Najlepsza pora teraz do robienia trawnika jest.
Robić i się nie zastanawiać.

Krzysiek

Data: 2009-10-03 14:28:54
Autor: Karolina Kostrzewa
Czy robic teraz trawnik czy poczekac do wiosny?
robic!
Do tego jesli planujesz zasadzic wszelkiego ordzaju krzewy, wrzosy itp to wlasnie teraz. Z doswiadczenia lepiej przyjmuja sie te co sadzi sie wlasnie jesienia, a nie wiosna.
KK

Czy robic teraz trawnik czy poczekac do wiosny?