Czy rodzina Tuska jest droga ?

Data: 2012-03-22 15:20:59
Autor: Marek
Czy rodzina Tuska jest droga ?
Najtansza rodzina,
....to taka, ktora nie ma dzieci...mowi Pospieszalski - cytujac
Tuska...

Data: 2012-03-22 23:27:57
Autor: Lorn
W dniu 2012-03-22 23:20, Marek pisze:
Najtansza rodzina,
...to taka, ktora nie ma dzieci...mowi Pospieszalski - cytujac
Tuska...

Ma rację... Kłamał? Zapomniał pojebański wspomnieć, że padło to jako jołk w rozmowie z Pawlakiem, którego ugrupowanie uprawia nepotyzm jak Kowalczyk biegi narciarskie? :>

Data: 2012-03-22 15:35:02
Autor: Marek
On Mar 22, 11:27 pm, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
W dniu 2012-03-22 23:20, Marek pisze:

> Najtansza rodzina,
> ...to taka, ktora nie ma dzieci...mowi Pospieszalski - cytujac
> Tuska...

Ma racjê... K³ama³? Zapomnia³ pojebañski wspomnieæ, ¿e pad³o to jako
jo³k w rozmowie z Pawlakiem, którego ugrupowanie uprawia nepotyzm jak
Kowalczyk biegi narciarskie? :>

Dzieci kosztuja.
Mam nadzieje, ze Tusk zrobil wszystko, zeby jego corka byla tania.

Data: 2012-03-22 23:40:02
Autor: Lorn
W dniu 2012-03-22 23:35, Marek pisze:
[...]

No co ty nie powiesz... Sam mam dwójkê to wiem.

Mam nadzieje, ze Tusk zrobil wszystko, zeby jego corka byla tania.

Pilnuj swojej córy by nie dawa³a bu³eczki smarowaæ mase³kiem po piwnicach... jak nie masz dzieci to zamknij ryjek bo¶ ma³o wiarygodny...

Data: 2012-03-23 20:19:03
Autor: jadry¶
Czy rodzina Tuska jest droga ?
W dniu 2012-03-22 23:35, Marek pisze:

Dzieci kosztuja.
Mam nadzieje, ze Tusk zrobil wszystko, zeby jego corka byla tania.

Od córki to siê ty odstosunkuj. Nie oskar¿aj dzieci za winy ojców.

Data: 2012-03-22 23:47:00
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jkg91f$t09$1usenet.news.interia.pl...
[...]

A Tusk chce wszystkich Polaków wygnać za gramicę i tutaj nikomu emerytury nie płacić...

Plan Geremka wyprzedanie Polski z 1981 roku wchodzi w kluczowy stan...

XXI wiek, A.D. 2012...

Żołdaki...

boukun

Data: 2012-03-23 00:05:00
Autor: Lorn
W dniu 2012-03-22 23:47, boukun pisze:

[...]

Twoją żonę dawno wygnał Miller? ;> Ile już ta biedaczka zapierdala na domek?

Data: 2012-03-23 00:19:33
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jkgb6t$lq$2usenet.news.interia.pl...
[...]

Biedaków to mamy za sprawą okrągłostołowej bandy 8 milionów... za granicą...

boukun

Data: 2012-03-23 00:25:39
Autor: Lorn
W dniu 2012-03-23 00:19, boukun pisze:

[...]

granicÄ…...

Nie odpowiedziałeś na pytanie zakłamany nierobie... Kto twoja żonkę wywalił z PL? Miller? :>

Data: 2012-03-23 00:31:22
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jkgcdk$1o6$4usenet.news.interia.pl...
[...]

Okrągłostołowa banda tumanie, koalicja POPiSSLDPSL..., spiskowcy z 1989 roku...

boukun

Data: 2012-03-23 00:35:44
Autor: Lorn
W dniu 2012-03-23 00:31, boukun pisze:
Okrągłostołowa banda tumanie

Tak, tak... Wiemy, znamy... :>

Data: 2012-03-22 23:28:15
Autor: u2
Czy rodzina Tuska jest droga ?
W dniu 2012-03-22 23:20, Marek pisze:
Najtansza rodzina,
...to taka, ktora nie ma dzieci...mowi Pospieszalski - cytujac
Tuska...

Sam Tusk jest drogi, jego podroze zycia kosztuja podatnikow miliony, nie
wspominajac o jego cotygodniowych lotach z Gdanska do Warszawy.

Data: 2012-03-22 23:29:34
Autor: Lorn
W dniu 2012-03-22 23:28, u2 pisze:
[...]

Podaj mi te miliony.. co za co i kiedy. raz raz...

Data: 2012-03-23 06:00:47
Autor: stevep
Czy rodzina Tuska jest droga ?
Dnia 22-03-2012 o 23:20:59 Marek <mwisniewski2008@googlemail.com>  napisa³(a):

Najtansza rodzina,
...to taka, ktora nie ma dzieci...mowi Pospieszalski - cytujac
Tuska...

I co jeszcze wiecej g³upiego mówi Popierdalski?

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-03-23 12:13:33
Autor: Marek
Czy rodzina Tuska jest droga ?
On Mar 23, 6:00 am, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 22-03-2012 o 23:20:59 Marek <mwisniewski2...@googlemail.com>
napisa³(a):

> [...]
> Tuska...

I co jeszcze wiecej g³upiego mówi Popierdalski?

Mowil jeszcze, ze zamiast uczyc historii Polski w szkolach,  wprowadza
sie takie tematy, jak historia feminizmu...heeeheee
Powinni jeszcze wprowadzic temat: historia homoseksualizmu...

Data: 2012-03-24 05:51:55
Autor: stevep
Czy rodzina Tuska jest droga ?
Dnia 23-03-2012 o 20:13:33 Marek <mwisniewski2008@googlemail.com>  napisa³(a):

> [...]

sie takie tematy, jak historia feminizmu...heeeheee
Powinni jeszcze wprowadzic temat: historia homoseksualizmu...
Serio i sam Popierdalski to wymy¶li³?