Czy rowwerzysta mysli na drodze?

Data: 2018-08-02 16:15:29
Autor: Uncle Pete
Czy rowwerzysta mysli na drodze?
On 2018-08-02 15:27, Janusz wrote:
Patrząc na ten film to chyba nie
https://joemonster.org/filmy/92327/Rowerzysta_wpada_pod_lodzki_tramwaj
chyba że chciał między wagonami przejechać na drugą stronę ;)

Ten był ambitniejszy. I nie miał zielonego:

https://youtu.be/jI6mdIiBf6o

Data: 2018-08-02 16:59:51
Autor: J.F.
Użytkownik "Uncle Pete"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:pjv3m2$vqd$1@node2.news.atman.pl...
Ten był ambitniejszy. I nie miał zielonego:

https://youtu.be/jI6mdIiBf6o

Ale mial kask. Nieglupi :-)

J.

Data: 2018-08-02 17:04:06
Autor: z
Czy rowwerzysta mysli na drodze?
W dniu 2018-08-02 o 16:15, Uncle Pete pisze:

https://youtu.be/jI6mdIiBf6o

Chyba Cię pogięło. Mam się logować do jakiegoś youtuba?

Data: 2018-08-02 17:09:56
Autor: Uncle Pete
On 2018-08-02 17:04, z wrote:
W dniu 2018-08-02 o 16:15, Uncle Pete pisze:

https://youtu.be/jI6mdIiBf6o

Chyba Cię pogięło. Mam się logować do jakiegoś youtuba?

Czyli jesteś za młody na oglądanie ))

Data: 2018-08-03 13:56:53
Autor: RadoslawF
W dniu 2018-08-02 o 17:09, Uncle Pete pisze:

https://youtu.be/jI6mdIiBf6o

Chyba Cię pogięło. Mam się logować do jakiegoś youtuba?

Czyli jesteś za młody na oglądanie ))

Czyli jesteś za głupi aby "jutuby" przeglądać anonimowo. :-)

Pozdrawiam

Data: 2018-08-03 18:27:44
Autor: Uncle Pete
On 2018-08-03 13:56, RadoslawF wrote:
[...]

Ale to nie ja miałem problem, ze mi czegoś nie pokazano.

Data: 2018-08-03 22:31:14
Autor: RadoslawF
W dniu 2018-08-03 o 18:27, Uncle Pete pisze:

[...]

Ale za głupi by oglądać anonimowo jesteś czy nie?

Pozdrawiam

Data: 2018-08-04 19:18:14
Autor: z
Czy rowwerzysta mysli na drodze?
W dniu 2018-08-03 o 18:27, Uncle Pete pisze:

Ale to nie ja miałem problem, ze mi czegoś nie pokazano.

Jak coś linkujesz to miej odrobinę szacunku dla tych co klikną w ten link. To takie trudne?

Data: 2018-08-04 20:05:34
Autor: Janusz
W dniu 2018-08-04 o 19:18, z pisze:
W dniu 2018-08-03 o 18:27, Uncle Pete pisze:

Ale to nie ja miałem problem, ze mi czegoś nie pokazano.

Jak coś linkujesz to miej odrobinę szacunku dla tych co klikną w ten link. To takie trudne?
Ale o co się czepiasz, link się normalnie otwiera i nie ma żadnego logowania, nawet
reklam nie ma przed filmem.

--
Pozdr
Janusz

Data: 2018-08-04 21:14:58
Autor: Pszemol
Janusz <janusz_kk@o2.pl> wrote:
[...]

Dokladnie tak jest. Nie wiem o co mu chodzi...

Data: 2018-08-05 00:06:11
Autor: Marek
On Sat, 4 Aug 2018 21:14:58 -0000 (UTC), Pszemol <Pszemol@PolBox.com> wrote:
Janusz <janusz_kk@o2.pl> wrote:
> Ale o co się czepiasz, link się normalnie otwiera i nie ma
żadnego
> logowania, nawet
> reklam nie ma przed filmem.

Dokladnie tak jest. Nie wiem o co mu chodzi...

O ograniczoniach treści w YT słyszał i w jaki sposób jest to weryfikowane?

--
Marek

Data: 2018-08-04 22:19:28
Autor: Pszemol
Janusz <janusz_kk@o2.pl> wrote:
[...]

O tym słyszałem, raczej mi chodziło o to, że ja nawet tego nie zauważę i
wysle linka ktory u niego nie zadziala - w jaki sposob jest to "okazywanie
braku szacunku"? Paranoja...

Data: 2018-08-05 17:54:38
Autor: Janusz
Janusz <janusz_kk@o2.pl> wrote:
> [...]

Dokladnie tak jest. Nie wiem o co mu chodzi...

O ograniczoniach treści w YT słyszał i w jaki sposób jest to weryfikowane?

Słyszałem ale ja mam już ponad trzykrotną dorosłość więc nie widzę żadnych
komunikatów.

--
Pozdr
Janusz

Data: 2018-08-05 22:05:24
Autor: Cavallino
W dniu 05-08-2018 o 17:54, Janusz pisze:

O ograniczoniach treści w YT słyszał i w jaki sposób jest to weryfikowane?

Słyszałem ale ja mam już ponad trzykrotną dorosłość więc nie widzę żadnych
komunikatów.

Po zalogowaniu czy przed?

Data: 2018-08-06 12:24:22
Autor: Janusz
W dniu 2018-08-05 o 22:05, Cavallino pisze:
[...]

Do czego, do google? tam się raz logujesz i Cię pamięta. Do YT nie trzeba się
logować, chyba, ja nie muszę :)

--
Pozdr
Janusz

Data: 2018-08-06 16:18:08
Autor: Cavallino
W dniu 06-08-2018 o 12:24, Janusz pisze:
[...]

To że coś Cię pamięta nie oznacza, że nie trzeba się logować.

Wyobraź sobie, że istnieją ludzie, dla których celem w życiu nie jest logowanie się na każdej możliwej stronie i nie logują się bez potrzeby nigdzie.

Takoż i do google i do yt nie wejdą w sposób opisany przez Ciebie.

Data: 2018-08-09 08:52:07
Autor: Miroo
W dniu 2018-08-06 o 16:18, Cavallino pisze:
[...]

O rrranyyy... Pierwszy raz zgadzam się z Cavallino!
Nie spodziewałem się, że dożyję takiego dnia ;)

Pozdrawiam

Data: 2018-08-13 19:36:54
Autor: ddddddddddddd
W dniu 06.08.2018 o 15:18, Cavallino pisze:
Wyobraź sobie, że istnieją ludzie, dla których celem w życiu nie jest logowanie się na każdej możliwej stronie i nie logują się bez potrzeby nigdzie.

Takoż i do google i do yt nie wejdą w sposób opisany przez Ciebie.

to załóż sobie w tym celu konto google, ja mam do specjalnych celów kontodospamu111@gmail.com - łatwo zapamiętać i nawet jeden telemarketer zanotował sobie ten adres :P

Telefonu z androidem/iphona nie używasz? Czy używasz tylko się nie logujesz?

Łukasz

Data: 2018-08-14 22:24:42
Autor: Cavallino
W dniu 13-08-2018 o 20:36, ddddddddddddd pisze:
[...]

Nie rozumiesz.
Logowanie się to ZŁO.

Telefonu z androidem/iphona nie używasz?

Oczywiście że nie.

Data: 2018-08-18 11:48:29
Autor: kk
W dniu 2018-08-14 o 22:24, Cavallino pisze:
[...]

Chodzenie po internecie to zło :-)

No i po świecie :-)

A jakim złem są tablice rejestracyjne i jeżdżenie po ulicach <olaboga>

Telefonu z androidem/iphona nie używasz?

Oczywiście że nie.

No ale czegoś tam używasz i nie wiesz czy tam czasem nie ma kamerki wbudowanej :-)

Data: 2018-08-02 17:24:19
Autor: Marek
On Thu, 2 Aug 2018 17:04:06 +0200, z <z@z.pl> wrote:
Chyba Cię pogięło. Mam się logować do jakiegoś youtuba?

Wersja bez logowania:

https://youtu.be/-zN1vxuHsUg

Dowód na to jakim idiotycznym pomysłem jest owa blokada wiekowa...

--
Marek

Data: 2018-08-02 20:49:44
Autor: kk
W dniu 2018-08-02 o 17:24, Marek pisze:
[...]

Raczej na twoją ignorancję

Data: 2018-08-03 11:55:21
Autor: Marek
Czy rowwerzysta mysli na drodze?
On Thu, 2 Aug 2018 20:49:44 +0200, kk <kk@op.pl> wrote:
Raczej na twoją ignorancję

Czego znowu nie zrozumiałeś? Że ograniczenia konkretnej wrzutki ustalane na poziomie społeczności są gówno warte, bo pojawi się w milionach kopii?

--
Marek

Data: 2018-08-03 22:52:54
Autor: kk
W dniu 2018-08-03 o 11:55, Marek pisze:
[...]

Napisz, że nie wiesz po co ogranicza się dostęp do takich treści.

Data: 2018-08-04 23:59:56
Autor: Marek
On Fri, 3 Aug 2018 22:52:54 +0200, kk <kk@op.pl> wrote:
Napisz, że nie wiesz po co ogranicza się dostęp do takich treści.

Nie napisaem po co ale dlaczego to nie działa.

--
Marek

Czy rowwerzysta mysli na drodze?