Czy ryży zdąży nas poddać eutanaz ji przed wyborami?

Data: 2010-01-11 18:26:48
Autor: matador
Czy ryży zdąży nas poddać eutanaz ji przed wyborami?
#
Decyzja o zamknięciu wszystkich stacji dializ nocą oraz w dni wolne od pracy stanowi poważne zagrożenie dla życia i zdrowia kilkunastu tysięcy osób - podkreśla w oświadczeniu przekazanym w poniedziałek PAP Ogólnopolskie Stowarzyszenie Osób Dializowanych (OSOD).
#

http://fakty.interia.pl/polska/news/kolejna-bardzo-niebezpieczna-decyzja-nfz,1422837

matador.

Data: 2010-01-11 18:53:03
Autor: Slawek SWP
Użytkownik matador napisał:
#
[...]

Tam na końcu stoi, że stacje dializ mogą pracować 24 na dobę bo NFZ-owi nic do tego tak samo kiedyś jak i teraz...
Ponieważ nie znam sprawy to się zapytam: Czy ktoś wie jaka jest w tym względzie treść proponowanych umów?
Wiadomo, że chodzi o pieniądze, tylko czy stacje chcą wygryźć konkurencję - szpitale, czy NFZ podjęło szeroko zakrojoną akcję prób zmniejszenia liczby należnych usług z koszyka. Wiadomo, że co któraś próba się uda bo temat zdrowia się znudzi wykształciuchowej publice.

--
Sławek SWP
Małpę od człowieka odróżnia się po zachowaniach ludycznych z tym, że trafiają się przypadki niemal nieodróżnialne...

Data: 2010-01-12 11:37:00
Autor: =heÂŽsk=
Czy ryży zdąży nas poddać eutanazji przed wybo rami?
On Mon, 11 Jan 2010 18:26:48 +0100, matador
<matador@poczta.neostrada.pl> wrote:

#
 [...]

 tak, zamiarem ekipy tuska jest wykonanie zbiorowej
 eutanazji na elektoracie pis. zwlaszcza tym nawiedzonym.

Data: 2010-01-12 11:47:39
Autor: Slawek SWP
Użytkownik =he®sk= napisał:
[...]

To jest ciężkie oskarżenie a tak w ogóle skąd wiesz o planie wymordowania 9/10 Polaków? Nigdy nie uważałem Tuska i jego przy... bocznych za kretynów, pewnie tylko pierniczysz bez sensu.

Data: 2010-01-12 14:54:26
Autor: =heÂŽsk=
Czy ryży zdąży nas poddać eutanazji przed wybo rami?
On Tue, 12 Jan 2010 11:47:39 +0100, Slawek SWP
<skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> wrote:

>   tak, zamiarem ekipy tuska jest wykonanie zbiorowej
>   eutanazji na elektoracie pis. zwlaszcza tym nawiedzonym.

To jest ciężkie oskarżenie a tak w ogóle skąd wiesz o planie
wymordowania 9/10 Polaków?

 ilu ?
 buuhahhahahahhahahahhahahahhahahahahhahahhahahahahahhahaaaaa!
 9/10 to elektorat pis ?

Nigdy nie uważałem Tuska i jego przy...
bocznych za kretynów, pewnie tylko pierniczysz bez sensu.

 patrz temat. tez pierniczysz ;o)

Data: 2010-01-13 15:41:20
Autor: Slawek SWP
Czy ryży zdąży nas poddać eutanazji przed wyborami?
Użytkownik =he®sk= napisał:> On Tue, 12 Jan 2010 11:47:39 +0100, Slawek SWP
<skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl>  wrote:

   tak, zamiarem ekipy tuska jest wykonanie zbiorowej
   eutanazji na elektoracie pis. zwlaszcza tym nawiedzonym.

To jest ciężkie oskarżenie a tak w ogóle skąd wiesz o planie
wymordowania 9/10 PolakĂłw?

  ilu ?
  buuhahhahahahhahahahhahahahhahahahahhahahhahahahahahhahaaaaa!
  9/10 to elektorat pis ?

Jeszcze kilka chwil rządzenia obecnej ekipy a PiS bez jakichkolwiek starań będzie miał nie 9/10 ale i 99,8% przychylnego elektoratu ;)

Nigdy nie uważałem Tuska i jego przy...
bocznych za kretynĂłw, pewnie tylko pierniczysz bez sensu.

  patrz temat. tez pierniczysz ;o)

Ano, jestem piernik to pierniczę... <LOL>

Data: 2010-01-13 17:59:51
Autor: $ heÂŽsk $
Czy ryży zdąży nas poddać eutanazji przed wybo rami?
On Wed, 13 Jan 2010 15:41:20 +0100, Slawek SWP

 kazdemu wolno miec marzenia...

--

 HeSk

Data: 2010-01-14 08:48:52
Autor: cirrus
Czy ryży zdąży nas poddać eutanazji przed wyborami?
Użytkownik =heRsk= napisał:> On Tue, 12 Jan 2010 11:47:39 +0100, Slawek
Wśród słuchaczy RM. ;)

--
stevep

Data: 2010-01-14 12:37:43
Autor: Slawek SWP
Użytkownik cirrus napisał:
[...]

Tak to napisałeś jakby to miałaby być coś złego, niegodnego... Ja nie słucham Radia Maryja, natomiast słucham - i czytam - w wielu różnych mediach ataków na RM. I tak się zastanawiam co może wzbudzać taką zgrozę i nienawiść... Od kiedy zacząłem się interesować socjotechniką stosowaną to wychodzi mi, że w RM używa się prawdy, która broni się sama a różni maluczcy srają sobie na rękę i rzucają w nadziei, że coś się przylepi - nie zważając, że sami mają ręce w gównie umazane po pachy.

Data: 2010-01-14 14:57:53
Autor: cirrus
Użytkownik "Slawek SWP" <skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> napisał w wiadomości news:hin0b6$kms$1nemesis.news.neostrada.pl...
Użytkownik cirrus napisał:
[...]

Ależ nie widzę nic złego w tym, że kretyni glosują na kretynów i tylko sprecyzowałem te 99,8%.

--
stevep

Data: 2010-01-14 17:10:00
Autor: * heÂŽsk *
Czy ryży zdąży nas poddać eutanazji przed wybo rami?
On Thu, 14 Jan 2010 12:37:43 +0100, Slawek SWP
[...]

 bez bicia przyznaje, ze nie intersuje mnie przekaz z rm,
 a jedynie fenomen rydzyka. gosciu wyciska kase tam gdzie
 wydawaloby sie, ze jej nie ma. taka wersje przedstawiaja
 rozne media. jezeli tak jest to rydzyk jest geniuszem ;o).
 niestety prawda jest bardziej naga. ojczulek ma po prostu
 zmysl do robienia interesow czego nie moga przebolec roznej
 masci nieudacznicy. np. sprawa stoczni. okazuje sie, ze  rydzyk pieniadze ma na koncie. problem tylko z tym, ze nie
 wiadomo komu prawnie je przekazac. "stocznia" to obecnie
 wlasnosc prywatno-panstwowa, skladajaca sie z wielu spolek.
 kogo wiec ma obdarowac rydzyk krwawica staruszek ? --

 HeSk

Data: 2010-01-12 16:10:50
Autor: cirrus
Użytkownik "=heRsk=" <xl_?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:p3jok5p1j02um5hj3renfqtee34ecl3m674ax.com...
[...]
-
irdjtjo tn łiinzą tyrmaogoun nh  rn io eu n(t5KstjR
a il lzyeet ópriis
t/ewt.p

Gdyby wytępili insekty jak matador to chwała im za to. ;)

--
stevep

Czy ryży zdąży nas poddać eutanaz ji przed wyborami?