Czy rząd ma prawo wprowadzić podatewk "ekologiczny"

Data: 2009-04-30 13:24:37
Autor: tadeusz
Czy rząd ma prawo wprowadzić podatewk "ekologiczny"
Witam,

Bardzo wzburzył mnie nowoprojektowany podatek od samochodów.
Mam nadzieję, że nie będzie wprowadzony.
Jednak nasuwa się pytanie bardziej ogólnie.
Czy jakikolwiek rząd ma prawo wprowadzać podatek, powołując się na czynniki ekologiczne?.
Woda, powietrze, przestrzeń kosmiczna i inne tego typu sprawy są jak na
razie dobrem powszechnym można powiedzieć własnością wszystkich ludzi.
Czy nie jest to zawłaszczanie praw do nich przez rządy lub organizacje?

pozdrawiam

Data: 2009-04-30 16:06:27
Autor: bolek
Czy rząd ma prawo wprowadzić podatewk "ekolo giczny"

Użytkownik "tadeusz" <tadeusz-1@o2.pl> napisał w wiadomoœci news:gtc1pm$43n$1pippin.nask.net.pl...
[...]

Normalny rzšd by tego nie wprowadził.
Ale ta banda pasożytów jest gotowa doprowadzić nawet do œmierci żywiciela.

bolek

Czy rząd ma prawo wprowadzić podatewk "ekologiczny"