Czy s± jeszcze jakie¶ sposoby na przelewy z karty kredytowej?

Data: 2011-11-18 08:25:55
Autor:
Czy s± jeszcze jakie¶ sposoby na przelewy z karty kredytowej?
Witam wszystkich!

Jako posiadacz dosyć sporego limitu na KK mBanku zasmuciłem się wiadomo¶ci± o
zablokowaniu pod koniec miesi±ca przelewów z karty poprzez Bluecash. Bardzo
dobrze mi się żyło z tandemem mBank/Bluecash/Paribas i nie chciałbym tego
owocnego współżycia przerywać.

St±d moje pytanie - czy istniej± jeszcze jakiekolwiek sposoby wykonywania
darmowych (lub niskopłatnych) przelewów z KK mBanku na inne rachunki? W sieci
czasem kto¶ co¶ przeb±knie o 'dwóch kontach Allegro' lub 'stronach do gry w
pokera' ale bez konkretów i bez potwierdzeń. Więc jak to jest? Czy może już
jednak nie ma?

Pozdrawiam wszystkich, M.

Data: 2011-11-19 22:42:32
Autor: fReLuZ
W dniu 2011-11-18 09:25, mumijam@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:
[...]

Gdzies oficjalnie o tym napisali?

Data: 2011-11-19 23:25:08
Autor: osa
W dniu 2011-11-19 22:42, fReLuZ pisze:
[...]

Na forum mBanku jego pracownik poinformował, że przelewy z KK na bluecashu będ± działać tylko do końca listopada.

Data: 2011-11-20 23:09:19
Autor: Jacek
Czy s± jeszcze jakie¶ sposoby na przelewy z karty kredytowej?
Użytkownik <mumijam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ja54qj$o3o$1inews.gazeta.pl...
[...]

przelew może nie, ale darmowa gotówka jest możliwa.
np. zakup i zwrot towaru w castoramie.

Jacek

Data: 2011-11-21 00:51:12
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Czy s± jeszcze jakie¶ sposoby na przelewy z karty kredytowej?

"Jacek" jabtqj$6mq$1@inews.gazeta.pl

przelew może nie, ale darmowa gotówka jest możliwa.
np. zakup i zwrot towaru w castoramie.

Czy kto¶ nam płaci za ¶ledzenie dziur, którymi można czerpać?...
Można tak radzić na privie. Na grupie można pisać o tym, że
była dziura, nie że jest...

-=-

IMO je¶li banki chc± mieć nas za testerów -- niech nam płac±. :)

Data: 2011-11-21 07:49:59
Autor:
Eneuel Leszek Ciszewski <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał(a):

> [...]

była dziura, nie że jest...

-=-

IMO je¶li banki chc± mieć nas za testerów -- niech nam płac±. :)

To było bardzo słabe. Po co w takim razie istnieje ta grupa? Żeby pisać o tym, że promocja BYŁA? Że w BGŻ Optimie już NIE można zakładać rachunków o najwyższym obecnie oprocentowaniu?

Po chwili dopiero zauważyłem kto to napisał, i jest już jasne, czemu to takie słabe ;)

M.

Data: 2011-11-21 11:03:55
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Czy s± jeszcze jakie¶ sposoby na przelewy z karty kredytowej?

<mumija@WYTNIJ.gazeta.pl> jacvr7$fc3$1@inews.gazeta.pl

To było bardzo słabe. Po co w takim razie istnieje ta grupa?
Żeby pisać o tym, że promocja BYŁA? Że w BGŻ Optimie już NIE
można zakładać rachunków o najwyższym obecnie oprocentowaniu?

Głupi to Ty jeste¶ -- albo udajesz głupiego.

Po chwili dopiero zauważyłem kto to napisał, i jest już jasne, czemu to takie słabe ;)

Ja, w odróżnieniu od Ciebie, mam swoje imię i mam swoje nazwisko. :)
I siga -- czym odróżniam się natychmiast od bezimiennej masy...

-=-

Promocja nie jest błędem banku.

Data: 2011-11-22 17:11:32
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Czy sÄ… jeszcze jakieĹ› sposoby na prze lewy z karty kredytowej?
Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

IMO jeśli banki chcą mieć nas za testerów -- niech nam płacą. :)

No... Jak dotąd jeden nam płacił... Czekamy na więcej. :-)

--
MiCHA

Data: 2011-11-21 07:47:38
Autor:
Jacek <stoout@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> jednak nie ma?

przelew może nie, ale darmowa gotówka jest możliwa.

To niestety mało praktyczny sposób, raz, że wymaga pojawienia się w Castoramie i po¶więcenia sporej ilo¶ci czasu (korki na drogach, korki w kasach, korki w punktach obsługi klienta), dwa, że przy sumach kilkudziesięciu tysięcy złotych to bardzo mało prawdopodobne, żeby się udało więcej niż raz czy dwa ;)

M.

Data: 2011-11-21 09:53:31
Autor: witrak()
Czy sÄ… jeszcze jakieĹ› sposoby na prze lewy z karty kredytowej?
  <mumija@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote on 2011-11-21_8:47
Jacek <stoout@o2.pl> napisał(a):
Użytkownik <mumijam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ja54qj$o3o$1inews.gazeta.pl...
StÄ…d moje pytanie - czy istniejÄ… jeszcze jakiekolwiek sposoby wykonywania
darmowych (lub niskopłatnych) przelewów z KK mBanku na inne rachunki? W
przelew moĹĽe nie, ale darmowa gotĂłwka jest moĹĽliwa.
np. zakup i zwrot towaru w castoramie.

Nasz anonim-superspecjalista (majÄ…cy zdaje siÄ™ problem z
identyfikacjÄ…
rodzaju, przynajmniej gramatycznego), napisał(a) następjącą bzdurę:

ilości czasu (korki na drogach, korki w kasach, korki w punktach obsługi klienta), dwa, że przy sumach kilkudziesięciu tysięcy złotych to bardzo mało prawdopodobne, żeby się udało więcej niż raz czy dwa ;)

Powyżej chyba 200 zł jest obowiązek zwrotu na kartę, więc udać się
moĹĽe tylko gdy trafi siÄ™ w Casto na niedouczonego kasjera, a o
kilkudziesięciu tysiącach to sobie można tylko pośnić.

witrak()

Data: 2011-11-21 09:19:01
Autor: M.
witrak() <witrak@hotmail.com> napisał(a):
  <mumija@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote on 2011-11-21_8:47

Nasz anonim-superspecjalista (majÄ…cy zdaje siÄ™ problem z
identyfikacjÄ…

Chciałbym tylko zauważyć, że odnosiłem się do czego¶, o czym kto¶ napisał wyżej, że jest możliwe. Nie twierdziłem stanowczo, że jest, tylko, że je¶li nawet prawdziwe, to bardzo niepraktyczne.

Data: 2011-11-21 12:57:01
Autor: Wemif
Czy s± jeszcze jakie¶ sposoby na przelewy z karty kredytowej?
"witrak()" <witrak@hotmail.com> wrote:

Powyżej chyba 200 zł jest obowi±zek zwrotu na kartę, więc udać się
może tylko gdy trafi się w Casto na niedouczonego kasjera, a o

Na kartę, ale nie musi być to ta sama karta, może być debetowa.

a.

Data: 2011-11-21 19:18:17
Autor: witrak()
Czy sÄ… jeszcze jakieĹ› sposoby na prze lewy z karty kredytowej?
wemif@amsnet.pl (Wemif) wrote on 2011-11-21_13:57
[...]

Istotnie jest taka praktyka, ale jest ona niezgodna z zasadami,
czyli znowu, jak siÄ™ trafi na niedouczonego...

witrak()

Data: 2011-11-27 12:02:59
Autor: WAM
Czy s± jeszcze jakie¶ sposoby na przelewy z karty kredytowej?
On Mon, 21 Nov 2011 12:57:01 +0000 (UTC), wemif@amsnet.pl (Wemif)
wrote:

Powyżej chyba 200 zł jest obowi±zek zwrotu na kartę, więc udać się
może tylko gdy trafi się w Casto na niedouczonego kasjera, a o

Na kartę, ale nie musi być to ta sama karta, może być debetowa.
"Nie mam już żadnej karty, wszystkie zlikwidowałem, proszę o zwrot
gotówki" :)

WAM

Data: 2011-11-28 11:26:38
Autor: witrak()
Czy sÄ… jeszcze jakieĹ› sposoby na prze lewy z karty kredytowej?
WAM <nospam@nowam.nopl.pl> wrote on 2011-11-27_12:02
wrote:

[...]

gotĂłwki" :)

WAM

"W tej sytuacji nie możemy panu zwrócić pieniędzy natychmiast.
Proszę napisać pismo, z opisem sytuacji i podaniem numeru karty,
którą pan płacił. Odszukamy tę operację zgodnie z datą transakcji
i kwotą i dokonamy zwrotu, a bank zwróci panu nadpłatę w momencie
zamykania rachunku karty."

witrak()

Data: 2011-11-22 13:03:58
Autor: zlotowinfo
[...]

no cóż czasy bezprowizyjno¶ci się kończ±
lub zacz±ć płacić wył±cznie kart±

moneybookers prowizja: 1.90 % + prowizja za wypłatę 8,03zl
10k/198 - 20k/388 - 30k/578 - 40k/768 - 50k/958

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Czy s± jeszcze jakie¶ sposoby na przelewy z karty kredytowej?