Czy są jeszcze jakieś sposoby na przelewy z karty kredytowej?

Data: 2011-11-22 13:03:58
Autor: zlotowinfo
Czy są jeszcze jakieś sposoby na przelewy z karty kredytowej?
Użytkownik <mumijam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ja54qj$o3o$1inews.gazeta.pl...
Jako posiadacz dosyć sporego limitu na KK mBanku zasmuciłem się wiadomością o
zablokowaniu pod koniec miesiąca przelewów z karty poprzez Bluecash. Bardzo
dobrze mi się żyło z tandemem mBank/Bluecash/Paribas i nie chciałbym tego
owocnego współżycia przerywać.

Stąd moje pytanie - czy istnieją jeszcze jakiekolwiek sposoby wykonywania
darmowych (lub niskopłatnych) przelewów z KK mBanku na inne rachunki? W sieci
czasem ktoś coś przebąknie o 'dwóch kontach Allegro' lub 'stronach do gry w
pokera' ale bez konkretów i bez potwierdzeń. Więc jak to jest? Czy może już
jednak nie ma?

no cóż czasy bezprowizyjności się kończą
lub zacząć płacić wyłącznie kartą

moneybookers prowizja: 1.90 % + prowizja za wypłatę 8,03zl
10k/198 - 20k/388 - 30k/578 - 40k/768 - 50k/958

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Czy są jeszcze jakieś sposoby na przelewy z karty kredytowej?