Czy są jeszcze nowe i sensowne karty gfx n a AGP?

Data: 2009-03-24 15:59:08
Autor: leon
Czy są jeszcze nowe i sensowne karty gfx n a AGP?
Dnia 24-03-2009 o 15:50:47 Sqeeb <sqeeb@internet.community> napisał(a):

Jeżeli ktoś przedstawi mi rozsądne argumenty, to mogę zdecydować się na  produkt
ATI. A konkretnie szukam czegoś, co wystarczy mi na kolejne kilka lat,  czyli
musi to być coś z średnio-wysokiej półki, o ile jeszcze takie są na  AGP...

http://www.bitcomputer.pl/
http://www.apollo.pl/

jest pare pozycji pod AGP - moze nie cudo, ale moze wystraczy

leon

Czy są jeszcze nowe i sensowne karty gfx n a AGP?