Czy są specjalne zawory do lpg?

Data: 2012-11-16 23:06:06
Autor: Adam Płaszczyca
Czy są specjalne zawory do lpg?
Dnia Mon, 12 Nov 2012 10:04:01 +0100, Paweł Kajak napisał(a):

Witam!
Padła mi kompresja w dwóch cylindrach. Mechanik powiedział, że to wina gazu i że trzeba zrobić remont głowicy. Już się z tym pogodziłem, ale chciałem Was zapytać, czy słyszeliście coś o specjalnie wzmacnianych zaworach do silników z instalacją gazową? To prawda, że takie istnieją? Czy to się rzeczywiście opłaca montować w głowicy?

Słyszałem, że mechanik robi Cie w ciula.

--

Czy są specjalne zawory do lpg?